Bekijk originele versie : Man die bier drinkt
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
I_smahane_I
05-07-2007, 15:42
Echt heineken, grolsch enz? Ik vind dat echt een afknapper, niet om mee te leven
Kwebbel_24
05-07-2007, 15:46
:maf:
kotss kottsss
I_smahane_I
05-07-2007, 15:47
Ja en nu?
Wegwezen jij! :lol:
I_smahane_I
05-07-2007, 16:18
Nee welkom in mijn topic
hetleven
05-07-2007, 17:45
Echt heineken, grolsch enz? Ik vind dat echt een afknapper, niet om mee te leven
Of het nu heineken is of pils of maes of jupiler, het is en blijft voor mij een afknapper als een man drinkt, ook een vrouw, maar nu praten we over mannen. :D
waar komt dit opeens vandaan:o
oemtarik
06-07-2007, 09:11
ik walg van marokkannen(van iedereen eigenlijk die drinkt) die drinken, trouwens marokkaanse vrouwen kunnen er ook wat van. bah
ja idd. er is tegenwoordig geen verschil tussen man en vrouw:moe:
ik zie vaak turkse vrouwtjes met een hoofddoekie van die kratten kopen voo rhun mannetje
VoteForKerry_
06-07-2007, 10:38
Oh my God.... ik zal dus nooit en te nimmer aan dat beeld kunnen 'wennen'!
Ik sta nog steeds met mijn mond wijd open als ik een Marokkaan met alcohol zie lopen/zitten. Maar een vrouw? Ik heb nooit een Marokkaanse/Turkse vrouw met alcohol gezien. Ik denk dat ik dan echt helemaal van mijn stokje ga!
I_smahane_I
06-07-2007, 11:00
Oh my God.... ik zal dus nooit en te nimmer aan dat beeld kunnen 'wennen'!
Ik sta nog steeds met mijn mond wijd open als ik een Marokkaan met alcohol zie lopen/zitten. Maar een vrouw? Ik heb nooit een Marokkaanse/Turkse vrouw met alcohol gezien. Ik denk dat ik dan echt helemaal van mijn stokje ga!
:maf2:
Dan zou ik echt flauw vallen
Ik de laatste tijd echt veel marokkaanse vrouwen gewoon
alcohol drinken.
Mijn man heeft ook bier vroeger gedronken, maar is er
twee jaar geleden mee gekapt, hij heeft nooit meer een druppel alcohol
gedronken.
Marokkaanse jongeren van nu experimenteren er op los...
dus voor de moeders en toekomstige moeders even een vraagje
Hoe ga je het voorkomen?
I_smahane_I
06-07-2007, 11:15
Het zit in je dat je een dronkelap bent... je hebt het of je hebt het niet
mijn broer heeft genoeg vrienden die drinken, maar alsnog doet hij het zelf niet
Tja dan moet je huwelijkskandidaten selecteren op geloof en dat doen veel Marokkaanse vrouwen niet. Ze kijken alleen naar zijn uiterlijk en naar zijn geld. Ik vind dat vrouwen die met een drinkende man getrouwd zijn niet moeten zeuren. Hadden ze maar voor een praktiserende man moeten gaan.
_Ought_Aicha_
06-07-2007, 12:25
Tja dan moet je huwelijkskandidaten selecteren op geloof en dat doen veel Marokkaanse vrouwen niet. Ze kijken alleen naar zijn uiterlijk en naar zijn geld. Ik vind dat vrouwen die met een drinkende man getrouwd zijn niet moeten zeuren. Hadden ze maar voor een praktiserende man moeten gaan.
"Veel Marokkaanse vrouwen...." blablablabla. Het lijkt alsof jouw plaat zich steeds herhaalt. Word je niet moe van jezelf? Zet je vooroordelen aan de kant en vrees ALlaah!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.