Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ? Wat moet ik doen?

Pagina's : [1] 2 3

Chyhaan
30-09-2003, 19:02

Ik heb een sinds 3.5 week een lekkere danspartner... Een marokkaanse jongen.... Wij oefen nu samen verschillende dansstylen.... Hij is zo knap.... En heb gisteren met hem gezoend... Toen we klaar waren met de oefeningen... Vandaag wilde hij weer zoenen en ik deed netals of ik hem niet begreep... Negeerde hem een beetje, omdat ik er spijt van had... Toen ik me auto instapte net zei hij dat ik raar deed vandaag... Moet ik tegen hem zeggen dat het een fout is/ of juist toch doen dat er gisteren niets gebeurd is???

iki_mocro
30-09-2003, 19:04
Origineel gepost door Chyhaan Ik heb een sinds 3.5 week een lekkere danspartner... Een marokkaanse jongen.... Wij oefen nu samen verschillende dansstylen.... Hij is zo knap.... En heb gisteren met hem gezoend... Toen we klaar waren met de oefeningen... Vandaag wilde hij weer zoenen en ik deed netals of ik hem niet begreep... Negeerde hem een beetje, omdat ik er spijt van had... Toen ik me auto instapte net zei hij dat ik raar deed vandaag... Moet ik tegen hem zeggen dat het een fout is/ of juist toch doen dat er gisteren niets gebeurd is??? wajowwwwwwwwwwwwwww...mijn pa maakt me dood als ik een danspartner had!!!!!

Chyhaan
30-09-2003, 19:05
Origineel gepost door iki_mocro wajowwwwwwwwwwwwwww...mijn pa maakt me dood als ik een danspartner had!!!!! Dat had ik zo ie zo al... Alleen die andere is er mee gestopt... Maar heb nog geen antwoord op mijn vraag

LellaBerkane
30-09-2003, 19:07
Zeggen dat het een fout is!!!

MocrowGirlBella
30-09-2003, 19:08

Origineel gepost door iki_mocro wajowwwwwwwwwwwwwww...mijn pa maakt me dood als ik een danspartner had!!!!! Weyooooooooow... mijn vader maakt mij dood als k DANSLES neem does laat staan nog als k een danspartner neem:D:D

iki_mocro
30-09-2003, 19:08
Origineel gepost door Chyhaan Dat had ik zo ie zo al... Alleen die andere is er mee gestopt... Maar heb nog geen antwoord op mijn vraag Vindt je em leuk??? wil je met em trouwen?? ken je deze gozer goed??? kan hij goed dansen??? wil je kids van em???

Chyhaan
30-09-2003, 19:09
Origineel gepost door MocrowGirlBella Weyooooooooow... mijn vader maakt mij dood als k DANSLES neem does laat staan nog als k een danspartner neem:D:D Dat is mijn baan... Ik geef dansles... :)

iki_mocro
30-09-2003, 19:09
Origineel gepost door MocrowGirlBella Weyooooooooow... mijn vader maakt mij dood als k DANSLES neem does laat staan nog als k een danspartner neem:D:D Inderdaad!!! hij zou zeggen: " wat jij wille???? Jij wille Danse.....kom hier ik met jou dansen.....http://smile.smilies.nl/1491.gif

iki_mocro
30-09-2003, 19:10
Origineel gepost door Chyhaan Dat is mijn baan... Ik geef dansles... :) I see!!! :D

MocrowGirlBella
30-09-2003, 19:10
Hahaha :Doowkeey nu snap k het maar dan alsnog zou me pa me :auw: haha maarreh als k jouw was zou ik het m gewoon vertellen dus dat je fout zat enzow!!!!

MocrowGirlBella
30-09-2003, 19:12
Origineel gepost door iki_mocro Inderdaad!!! hij zou zeggen: " wat jij wille???? Jij wille Danse.....kom hier ik met jou dansen.....http://smile.smilies.nl/1491.gif Hhahahaha Wallah Ila of hij zou zeggen "jij willie dansen ewa nodie elkousina jij viel dansen daar:D:D of hij zou me :auw: :D:D

Chyhaan
30-09-2003, 19:12
Origineel gepost door iki_mocro Vindt je em leuk??? wil je met em trouwen?? ken je deze gozer goed??? kan hij goed dansen??? wil je kids van em??? Vindt je em leuk??? Hij is knap lief en begrijpt dingen goed... Dus das een ja wil je met em trouwen?? Dat gaat een beetje te snel... Dat weet ik niet... ken je deze gozer goed??? 3.5 week.. En we hebbenhet over alles en nog wat... Maar ja, zo goed ken ik hem volgens mij ook niet... kan hij goed dansen??? Ja, ik krijg de kriebels als hij me aanraakt tijdens het dansen... Het dansen gaat goed samen.. wil je kids van em??? Ik heb al een dochter van 2jr en ben nu een paar maanden zwanger... Voorlopig heb ik genoeg kinderen

iki_mocro
30-09-2003, 19:13
Origineel gepost door MocrowGirlBella Hhahahaha Wallah Ila of hij zou zeggen "jij willie dansen ewa nodie elkousina jij viel dansen daar:D:D of hij zou me :auw: :D:D dat noemen ze EERWRAAKhttp://smile.smilies.nl/1478.gif

Chyhaan
30-09-2003, 19:14
Origineel gepost door MocrowGirlBella Hhahahaha Wallah Ila of hij zou zeggen "jij willie dansen ewa nodie elkousina jij viel dansen daar:D:D of hij zou me :auw: :D:D . Wat is daar mis mee... Waarom vinden je ouders het erg???

iki_mocro
30-09-2003, 19:14

Origineel gepost door Chyhaan Vindt je em leuk??? Hij is knap lief en begrijpt dingen goed... Dus das een ja wil je met em trouwen?? Dat gaat een beetje te snel... Dat weet ik niet... ken je deze gozer goed??? 3.5 week.. En we hebbenhet over alles en nog wat... Maar ja, zo goed ken ik hem volgens mij ook niet... kan hij goed dansen??? Ja, ik krijg de kriebels als hij me aanraakt tijdens het dansen... Het dansen gaat goed samen.. wil je kids van em??? Ik heb al een dochter van 2jr en ben nu een paar maanden zwanger... Voorlopig heb ik genoeg kinderen ben je al getrouwd??????? :confused:

Pagina's : [1] 2 3