Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IK BEN HET ECHT GEWOON BEU: Is er hier geen DOU3A voor???

Pagina's : [1] 2 3

Liloesh
30-09-2003, 17:44

Salaam, isteren liep ik in de supermarkt, heel rustig tot ik een mocro's heb gezien.Zij bleven me volgen, als ik bij de koekenrek stond zei eer 1 in het arabisch:" Dat is niet lekker, neem een andere", en zo telkens waar ik stopte. Hij begon van alles te zeggen in het arabisch(ik ben berberse , ik begrijp niet veel arabisch), maar ik nam er van uit dat hij mijn nummer vroeg en hoe ik heette. Ik werd zo boos dat ik er wilde uitschreeuwen dat zij mij met rust moesten laten, maar toen dacht ik ff dan. Er moet toch een islamitsch manier zijn om dit te weerhouden. Bestaat hiervoor geen Dou3a??? Choekran, Ma3aslaam Liloesh

noortje1
30-09-2003, 17:47
Gewoon negeren Hopeloos gevallen zijn dat :jammer:

SweetRose
30-09-2003, 17:56
Origineel gepost door Liloesh Salaam, isteren liep ik in de supermarkt, heel rustig tot ik een mocro's heb gezien.Zij bleven me volgen, als ik bij de koekenrek stond zei eer 1 in het arabisch:" Dat is niet lekker, neem een andere", en zo telkens waar ik stopte. Hij begon van alles te zeggen in het arabisch(ik ben berberse , ik begrijp niet veel arabisch), maar ik nam er van uit dat hij mijn nummer vroeg en hoe ik heette. Ik werd zo boos dat ik er wilde uitschreeuwen dat zij mij met rust moesten laten, maar toen dacht ik ff dan. Er moet toch een islamitsch manier zijn om dit te weerhouden. Bestaat hiervoor geen Dou3a??? Choekran, Ma3aslaam Liloesh Doen wat zin 'n midar doet. Hen eens vies bekijken en dan wegdraaien zo van...Not interesting boys...daar kunne die niet tegen echt niet...:D:D doen ....;)

Ikram_4ever
30-09-2003, 17:57
La hawla wala koewata ila bil allah. Dat moet je zeggen als je iemand je lastig valt. En negeren is ook een van de beste oplossingen!!! Succes meid, Ikram

Liloesh
30-09-2003, 18:33

Origineel gepost door zin 'n midar Doen wat zin 'n midar doet. Hen eens vies bekijken en dan wegdraaien zo van...Not interesting boys...daar kunne die niet tegen echt niet...:D:D doen ....;) Dat heb ik ook gedaan, maar ze begonnen te lachen en nog valles te zeggen...... :(

Liloesh
30-09-2003, 18:35
Origineel gepost door Ikram_4ever La hawla wala koewata ila bil allah. Dat moet je zeggen als je iemand je lastig valt. En negeren is ook een van de beste oplossingen!!! Succes meid, Ikram Choekran meid, maar negeren doe ik wel, maar ze blijven voort doen.....

SweetRose
30-09-2003, 18:38
Origineel gepost door Lamode Dat Doe Ik Ook Vaker ... Kunnen Ze Echt Niet Tegen Ze Gaan Dan Echt Kapot Van Binnen :D Ze irriteren zich daaaraan kapot...echt wel :melig:...hehe

Liloesh
30-09-2003, 18:41
Woelah die hebben lappen nodig ja...:boos:

Jeblia_Tetouania
01-10-2003, 01:41
aankijken en dan zo heel vies van top tot teen aankijken en dan zo omdraaien wajooow daar kunnen ze niet tegennnnnnnn:D doe ik ook altijd en het lukt want ze stoppen wel met het gefluister en mij achtervolgen geef ze vooral geen aandacht door wat tegen ze te zeggen vinden ze alleen maar leuk gewoon niets zeggen

noortje1
01-10-2003, 08:01
Origineel gepost door Jorginho Dat snap ik niet? Marokkaanse mannen zijn toch de beste. Als Marokkaans meisje is het toch het beste met een Marokkaan te trouwen, een moslim en geen Nederlander. Ik geloof je verhaal niet. Als ik lees hoe de vrouwen hier denken, dan kan dit niet. Marokkaanse jongens zijn de best ein de wereld hoor! Alleen niet-moslim kafirs doenn dit. Niet-moslims, want die zijn slecht en moslims zijn goed. Zeker Marokkaanse (ahaha). :rolleyes: blablabla blaaaaaaaaaaaaaaaaa blablablablaaaaaaaaaaaaaaa

Itsjustme
01-10-2003, 08:50
haha meid sommige gasten zijn gewoooon triest!!! is niet meer te redden hopeloos geval

Liloesh
01-10-2003, 13:33
Triest zijn ze idd wel ja.maar pffffffffffff :(

K_Prone
01-10-2003, 14:44
Origineel gepost door Jorginho Dat snap ik niet? Marokkaanse mannen zijn toch de beste. Als Marokkaans meisje is het toch het beste met een Marokkaan te trouwen, een moslim en geen Nederlander. Ik geloof je verhaal niet. Als ik lees hoe de vrouwen hier denken, dan kan dit niet. Marokkaanse jongens zijn de best ein de wereld hoor! Alleen niet-moslim kafirs doenn dit. Niet-moslims, want die zijn slecht en moslims zijn goed. Zeker Marokkaanse (ahaha). Hieruit kan ik alleen impliceren dat alle marokkaanse mannen slecht zijn...:rolleyes: Over veralgemeniseren gesproken...:)

K_Prone
01-10-2003, 14:52
Origineel gepost door Jorginho Beter lezen. Het geeft aan dat Marokkaanse mannen niet beter zijn dan andere mannen, maar dat veel dames hier vrijwel altijd voor een Marokkaan zullen kiezen. Alsof die dus wel beter zijn. Kijk om je heen, lees de kranten en kijk naar de criminaliteitscijfers: het klopt niet. Sterker: je kunt beter een westerling trouwen die je een betere toekomst geeft en veel minder snel tot criminaliteit overgaat. Maar nog beter: kies voor een man die je goed kent, ook als je alleen bent, waar je veel van houdt en die aantoonbaar veel van je houdt.... Dit klopt niet et gaat de meeste om een moslimman..nationaliteit ongeloorloofd..Wat jij zegt klopt dus niet...En misschien heeft het ook met smaak te maken misschien voelen ze zich wel aangetrokken tot de marokkaanse mannen..Zelf heb ik ook een voorkeur aan marokkaanse vrouwen...Wat betreft de criminaliteit staat hier los van..het is niet representatief voor de bevolking..Dus uitgaande van de criminaliteitscijfers moet ik geloven dat de marokkaanse mannen slechter zijn dan de nederlandse...Bullshit het zegt niet over het aantal mannen dat de misdaden pleegt..De meeste kiezen ook voor een man die ze goed kennen in de meeste gevallen is dat een marokkaan om dat die recht voor hun neus staat...

gewoonsoumaya
01-10-2003, 15:50

Hoi allemaal. Ik werd vroeger ook vaak achter volgt door die zieligerts. Narder hand heb ik geleerd dat de beste oplossing is hen te negeren. Wat ik persoonlijk altijd doe is hen vies aankijken, spugen op de grond en arrogant terug keren en weg lopen. En guess what!... Ik wordt met rust gelaten en heb geen last meer! Groetje Soumaya

Pagina's : [1] 2 3