Bekijk originele versie : Waar Ligt Het Aan?
Hallo broeders en zusters alles goed met jullie?
met mij elhamdoelilallah!
Wat mij opgevallen is, dat de meeste marokaanse jongens (dan wil ik niet beledigen), tegenwoordig niet echt meer te vertrouwen zijn,
- als je denkt dat het een vriend van je is wilt hij alleen maar meer.
- denk je dat ze een serieuze relatie met je willen dan spelen ze alleen maar.
:confused:
Het is me gewoon opgevallen en je hoort nu steeds meer verhalen over marokaanse meisjes die gebruikt worden door hun eigen landgenoot, terwijl zij denken dat het serieus is.
nou zijn er natuurlijk zat meisjes die het zelf uitlokken, maar hoe ken je marokaanse jongens nou echt vertrouwen zonder erbij te twijfelen..?
Ik wil graag jullie meningen horen
alvast bedankt!.
Mijn advies:
Begin er niet aan........geen relatie hebben...ga je echt niet dood aan hoor!
better save...thanna ....sorry!
Bigga kiss
Alabama
Alleen in uitzonderlijke gevallen (verkrachting) kan een jongen je ergens toe dwingen, de rest heb je zelf allemaal in de hand.
Om je alle ellende te besparen, heeft Allah bepaald dat een relatie voor het huwelijk haram is.
Bewaar dus afstand, leer iemand op een fatsoenlijke manier kennen, en ga dan verloven.
Pinokkio
07-08-2002, 20:03
HAHAHAHAHAHAHAHA JE KAN NIET EENS JE EIGEN SEKSE VERTROUWEN
JE KAN NIET EENS DE MEIDEN VERTROUWEN ZEGGEN ZE DAT ZE JE VRIENDIN ZIJN,HAHAHA,PAAR MINUTEN STEKEN ZE EEN MES IN JE RUG.
JE MOET VRAGEN HOE KAN IK EEN MAROKKAAN VERTROUWEN??????
TFOEEEEEEE
CIAO
hey agti kijk marokaanen onder elkaar hebben geen respect meer voor elkaar vind ik,ik ben zelf geen maroc maar vindt het echt zo raar als ik zie hoe marocs met elkaar omgaan,en dat jongens zo doen is omdat ze tegenwoorig voor niemand meer respect hebben dat vindt ik
veel liefs en 4-boessas voor jou agti
xxxx Enesa
oumkaltoum
07-08-2002, 20:07
Origineel gepost door Najib26
Alleen in uitzonderlijke gevallen (verkrachting) kan een jongen je ergens toe dwingen, de rest heb je zelf allemaal in de hand.
Om je alle ellende te besparen, heeft Allah bepaald dat een relatie voor het huwelijk haram is.
Bewaar dus afstand, leer iemand op een fatsoenlijke manier kennen, en ga dan verloven.
Ben ik helemaal met je eens en wat je niet kent kun je niet missen ook jouw tijd zal komen
Lovely pinokkio,
HAHAHAHAHAHAHAHA JE KAN NIET EENS JE EIGEN SEKSE VERTROUWEN
JE KAN NIET EENS DE MEIDEN VERTROUWEN ZEGGEN ZE DAT ZE JE VRIENDIN ZIJN,HAHAHA,PAAR MINUTEN STEKEN ZE EEN MES IN JE RUG.
Ik weet niet met wat voor meiden jij omgaat....maar geloof me....mijn beste vriendinnen....zijn marokkaanse vrouwen waar ik al meer dan 14 jaar mee omga! En wanneer ik om me heen kijk...zijn het toch marokkaanse meiden ....die ongeacht wat dan ook...voor elkaar klaar staan....elkaar helpen....steunen....en ik kan nog eindeloos doorgaan!
Maar ja...aan alle relaties moet je willen werken.....
liefs,
alabama
Origineel gepost door OMar_EN_OMar
ik hoor wel altijdt dat de jongens de meisjes gebruiken en dat ze niet te vertrouwen zijn ,maar hoeveel meisjes gebruiken de jongens niet?? en welk meisje is er nog te vertrouwen ......wat ik wil zeggen is schuif het niet alleen op de jongens want jullie meiden kunnen er ook wat van !
Daarom geldt ook voor de jongens: begin niet aan een relatie, bewaar afstand, en je zult zo op een veilige manier een huwelijkskandidaat leren kennen.
ik hoor wel altijdt dat de jongens de meisjes gebruiken en dat ze niet te vertrouwen zijn ,maar hoeveel meisjes gebruiken de jongens niet?? en welk meisje is er nog te vertrouwen ......wat ik wil zeggen is schuif het niet alleen op de jongens want jullie meiden kunnen er ook wat van !
Oooh dan moet ik die meiden eens gaan ontmoeten.
Bijna alle jongens gebruiken de meiden en dan vooral die belgische meiden.Daarbij nog in mijn omgeving wonen allemaal bijna mannenlijke players(marokkanen).Als je me niet gelooft dan moet je eens gaan wonen waar ik woon je zult versteld staan.
igzeneej
07-08-2002, 20:57
Origineel gepost door Tarifscht
Hallo broeders en zusters alles goed met jullie?
met mij elhamdoelilallah!
Wat mij opgevallen is, dat de meeste marokaanse jongens (dan wil ik niet beledigen), tegenwoordig niet echt meer te vertrouwen zijn,
- als je denkt dat het een vriend van je is wilt hij alleen maar meer.
- denk je dat ze een serieuze relatie met je willen dan spelen ze alleen maar.
:confused:
Het is me gewoon opgevallen en je hoort nu steeds meer verhalen over marokaanse meisjes die gebruikt worden door hun eigen landgenoot, terwijl zij denken dat het serieus is.
nou zijn er natuurlijk zat meisjes die het zelf uitlokken, maar hoe ken je marokaanse jongens nou echt vertrouwen zonder erbij te twijfelen..?
Ik wil graag jullie meningen horen
alvast bedankt!
Bedoel je dan alleen alleen de marokaanse jongens ?
ik merk dat je van antwerpen bent en raar maar waar maar we komen uit dezelfde buurt dus zo versteld sta ik niet hoor, mensen worden gebruikt omdat ze gebruikt willen worden ,en als je dan toch puntjes op de i wil zetten jongedame ,denk niet alleen dat jongens plauyers zijn want de meir in antwerpen loopt vol van marokaanse meiden die maar al te graag aandacht willen ,en dan komen ze klaagen dat ze gebruikt zijn ,
Wie zegt dat ik in Antwerpen woon?Als je goed leest staat erop Provincie Antwerpen en dat betekent de kleine steden die het omvat.
igzeneej
07-08-2002, 21:00
Ik denk juist dat de marokaanse jongens meer te vertrouwen zijn dan andere jongens...
Want ze zullen uit respect voor hun geloof en jou ouders minder snel raare dingen doen...
En er is dus een rem aanwezig !
Maar een jongen die een cultuur heeft waar dat allemaal kan en mag onbreekt die rem ...
Of bent u het daar niet mee eens ?
igzeneej
07-08-2002, 21:49
Origineel gepost door igzeneej
Ik denk juist dat de marokaanse jongens meer te vertrouwen zijn dan andere jongens...
Want ze zullen uit respect voor hun geloof en jou ouders minder snel raare dingen doen...
En er is dus een rem aanwezig !
Maar een jongen die een cultuur heeft waar dat allemaal kan en mag onbreekt die rem ...
Of bent u het daar niet mee eens ?
tharifest krijg ik nog antw..?
Pinokkio
07-08-2002, 23:01
Ik weet niet met wat voor meiden jij omgaat....maar geloof me....mijn beste vriendinnen....zijn marokkaanse vrouwen waar ik al meer dan 14 jaar mee omga! En wanneer ik om me heen kijk...zijn het toch marokkaanse meiden ....die ongeacht wat dan ook...voor elkaar klaar staan....elkaar helpen....steunen....en ik kan nog eindeloos doorgaan!
lovely allabama ( zoiets hahaha)
Jij hebt het nu over echt vriendinnen,dat heeft iedereen.Maar er zijn ook aantal meiden die jouw "vriendinnen" willen zijn,om dingen over jou te weten en het dan door te vertellen.En kom me niet vertellen dat jij nooit zulke meiden bent tegen gekomen,nou er zijn er zattttttttttttttt.en als jij ze niet tegen bent gekomen dan ben ik zeer blij voor jou.
ciao
Je hebt players en je hebt playsters. Ewa ja daar moeten we maar mee leren leven.
Pinokkio
07-08-2002, 23:08
HAHAHAHAHAHAHAH
SORRY IZZIE,MAAR JE LIEGT JE EIGEN VOOR.HOEVEEL POOIERS ZIJN MAROKKAANS DIE HUN EIGEN ZUSTERS ACHTER DE RAMEN ZET.
HAHAHA EN DAN ZEHMA HUN GELOOF EN BLABLABLA,ZULKE GOZERS KEN IK (EN JIJ KENT ER OOK ZAT) EN IK KEN HUN ZUSJES. IK ZEG EERLIJK DIE ZUSJES WORDEN OOK VET GEBRUIKT DOOR ANDERE MAROCIES. EN DAN DENK IK ECHT VAN GOD STRAFT METEEN.
HAHAHAHAHAHA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.