Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tfoe lha die NEGER

Morokhen
30-09-2003, 16:57

Hoi Hoi SCHATJES..... :D :D -KIJK dan me neef heeft een vriend...en die vriend is neger.............................. :cool: . EN die stomme neger vind mijn leuk...maar ik hem ZEKER niet.....IK val op LEkkere MArokkanen..je weet TOCH................................ :rolleyes: :Iluvu: -Wat moet ik doen hij zit telkens achter me aand ie Z.ehmel en ik ga niet tegen me neef zeggen anders gaat hij me slopen.....of hij gaat zeggen dat ik hem uit heb gedaagt (terwijl dat absoluut niet zo is!!!) CIAO A Miqgos...Beslamma................................. ... :zwaai:

yasminatje18
30-09-2003, 17:10
tegen die neger zeggen dat hij op moet rotten.

babyboy
30-09-2003, 17:12
geef die neger een enkeltje naar de jungle als cadeau, en als ie echt van jou houd neemt ie het graag aan :D

Morokhen
30-09-2003, 17:13
Nou dat hij moet op rottte heb ik aallllang gezged dat zged die zwarte man////....je blijft in me hart...en dan en dan moet ik kotsen............................................ ...............................................

Teaser
30-09-2003, 17:35

Je hoeft het niet tegen je neef te zeggen. Ik regel het wel Vertel me waar zijn huis woont!!!

samiratjee
30-09-2003, 18:16
Gewoon negeren :)..

oemDua
30-09-2003, 19:13
Waarom zijn mensen zo racistisch over negers?? Bilal was mashaAllah, en hij was neger :kwaad:

NoMore_DRAMA
30-09-2003, 19:27
Origineel gepost door oemDua Waarom zijn mensen zo racistisch over negers?? Bilal was mashaAllah, en hij was neger :kwaad: Hij was zeker masha-allah :goedzo:

MocrowGirlBella
30-09-2003, 19:33
NEGERS iel daar ga je tog geen relatie meej beginnen.....k heb niks tegen ze ofzow hoor..!!! maarreh als k jouw was zou k m negeren en zeggen dat ie afstand moet nemen anders komen er Dreigingen :D:D

Lady_moi
30-09-2003, 19:40
Origineel gepost door oemDua Waarom zijn mensen zo racistisch over negers?? Bilal was mashaAllah, en hij was neger :kwaad: wollahila

MocrowGirlBella
30-09-2003, 19:41
Origineel gepost door 100cent wat is er mis met negers er zijn zoveel zwarte moslims die beter en meer moslim zijn dan de bruine en witte moslims dan vinden wij het erg als de kaaskopp ons kankemarokkanen noemen HALOOOOW k weet niet over welke negers jij het hebt maar ik heb het ovr DE NEGERs does niet over moslim negers marokaanse negers of whatverr :D

Marocca
30-09-2003, 19:43
Dus alle negers zijn slecht ofsow? Shit stop nou eens met die vooroordelen en bekijk het eens individueel :) Wat als die jongen moslim is? Ga je dan nog steeds zo slecht over em spreken ;) Dus peepz...oordeel niet te snel ... :zwaai:

Chatefemqemamu
30-09-2003, 20:03
Origineel gepost door Morokhen Nou dat hij moet op rottte heb ik aallllang gezged dat zged die zwarte man////....je blijft in me hart...en dan en dan moet ik kotsen............................................ ............................................... moet je maar niet met die jongens praten en rondhangen trutje :) dat komt ervaN.