Bekijk originele versie : Palestijnse kinderen
tachelhit102
30-09-2003, 15:51
Zie hoe de joden de palestijnse kinderen vermoorden..:traan1:
http://www.redouan.nl/diavoorstelling/
MOcROzINA
30-09-2003, 16:06
:verdriet: :verdriet:
Soms vraag ik me zelf af, om als soldaat mee te vechten tegen de joden.
:jammer: :verdriet:
A3oed iebillah iemina shaitan iraziem :tranen:
tachelhit102
30-09-2003, 17:22
DOUA TEGEN DE VIJAND..
Allahoema moenzilal kitabi, sarie'al hisabi, ihzimil ahzaba, Allahoema ihzimhoem wa zalzilhoem.
(O ALLAH, openbaarder van het boek, snel in de afrekening, Verzamelaar van verbonden. O ALLAH verzamel hen en laat hen beven.)
arabchrstn
30-09-2003, 18:00
Joden of Israeliers? Ach, gooi ze maar op een hoop, wat maakt het uit...
NoMore_DRAMA
30-09-2003, 19:40
Origineel gepost door tachelhit102
DOUA TEGEN DE VIJAND..
Allahoema moenzilal kitabi, sarie'al hisabi, ihzimil ahzaba, Allahoema ihzimhoem wa zalzilhoem.
(O ALLAH, openbaarder van het boek, snel in de afrekening, Verzamelaar van verbonden. O ALLAH verzamel hen en laat hen beven.)
Emien ya rabi alhalamien.
Ik durf niet te klikken :(
smurfin18
30-09-2003, 19:52
salaam
grote mensen voeren oorlog en de kinderen zijn daar meestal het slachtoffr van !!!!!!!!!! :(
beslama
smurfin18 :zwaai:
Lady_moi
30-09-2003, 19:54
tfoe lah yanal lihoed :boos:
ik haat die f*cking killers ik zweer het ik wil hen slaan
chicamaroquia
30-09-2003, 20:52
Origineel gepost door arabchrstn
Joden of Israeliers? Ach, gooi ze maar op een hoop, wat maakt het uit...
Ben het met je eens dat niet alle Joden en Israëliers zo zijn en dat generaliseren verkeerd is. Helaas hoor ik jou er alleen over als het over NIET-Marokkanen of NIET-moslims gaat... :jammer:
salimma19
30-09-2003, 21:05
Wat dacht je van de Israelis op een hoop gooien en in de fik steken en de Palestijnen hun land teruggeven.
Ik heb er maar niet op geklikt. Ik haat die Israelis al en ik wil het niet nog erger maken (als het erger kan)
ina lilayhi wa ina lilayhi radji3oen
Ik Durf Ook Niet Te Kliken :traan1:
chicamaroquia
30-09-2003, 21:21
Ik heb wel geklikt, zulke beelden zorgen ervoor dat je weet wat er in de wereld speelt en dat we samen sterk moeten staan om daar een eind aan te maken!! Jullie durven niet te klikken, wat denk je van die mensen daar?! Die zouden ook wel NIET willen klikken of die zouden willen zappen, maar dat kunnen ze niet eens!! Ze zijn gedwongen om ernaar te kijken! :tranen:
arabchrstn
01-10-2003, 12:38
Origineel gepost door chica*******a
Ben het met je eens dat niet alle Joden en Israëliers zo zijn en dat generaliseren verkeerd is. Helaas hoor ik jou er alleen over als het over NIET-Marokkanen of NIET-moslims gaat... :jammer:
Ik houd er gewoon als mensen het beestje bij de juiste naam noemen. Als marokkanen en moslims op een hoop gegooid worden, heb ik daar ook opmerkingen over. Dus zo eenzijdig is dat niet. Religie wordt vaak verward met nationaliteit.
Nog een keer
Een israelier is de nationaliteit (kan dus, moslim, christen, jood, bahaï zijn)
Het jodendom is de religie (waarbij inhoudelijk connecties met Israel zijn, maar dat geldt ook voor moslims en christenen), daarvan bestaan er verschillende stromingen...
En een zionist is meestal Israëlier, maar hoeft niet perse de joods religie aan te hangen (vgl David Ben Gourion).
Als je het dus hebt over de terroristen die het Palestijnse volk dwars zitten, dan heb je het momenteel over de regering Sharon...
En iedere groep die er vervolgens bijgehaald wordt, betreft een generalisatie. Er zijn zeelfs orthodoxe joden die fel tegen de bezetting van Palestina zijn..
Bachelorette
01-10-2003, 12:52
er zijn ook orthodoxe joden die tegen de bezetting zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.