Bekijk originele versie : Helppp ik blijf maar aankomen....
zuivelzacht
11-07-2007, 18:21
Pffff ik ben ook van de 54 naar 62 gegaan :jammer: en ik bleef maar aankomen echt ergggg!
3 weken terug begon ik met alle vette en zoete dingen te negeren en weiniggg te eten, nou ben ik 58, ik wil door naar de 54 maar ik begin al die lekkernijen te missen :( Dus zit ik nog vast op de 58 :moe:
Heeft iemand tips?
En dan geen water drinken, want ik kom juist bij van water :moe:
BLABLAA_
11-07-2007, 18:47
Pffff ik ben ook van de 54 naar 62 gegaan :jammer: en ik bleef maar aankomen echt ergggg!
3 weken terug begon ik met alle vette en zoete dingen te negeren en weiniggg te eten, nou ben ik 58, ik wil door naar de 54 maar ik begin al die lekkernijen te missen :( Dus zit ik nog vast op de 58 :moe:
Heeft iemand tips?
En dan geen water drinken, want ik kom juist bij van water :moe:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1492546
Is dit niet wat voor jou?:p
wortelsapje
11-07-2007, 19:03
Als ik jou was zou k tot 54/54 aankomen en daarna niet meer..
voor 1.68 is zoiets wel goed:D
Hoe heb je dat dan gedaan :hihi:
Ik had een x ergens in een topic gelezen dat er zo`n soort poeder is waardoor je aan kan komen..
Hij heet volgens mij ik wil aankomen ga maar zoeken..
Whahaha iedereen wil alles in een korte tijd.. lijkt me niet zo makkelijk :p
Je moet er juist geduld voor hebben..:hihi:
Die gewichtstoenamepoeder gebruik ik nu ja! Ik eet gewoon wat meer nu, en vooral voor het slapen gaan. En ik doe af en toe aan krachttraining. Nee, 54 is ook te weinig. Ik wil ongeveer 58/59 kg wegen. Ik zie er heel dun uit, vind ik. Ook al kom ik 2 kg aan, dan zie ik er nog dun uit. Misschien dat ik zware botten heb ofzo, waardoor ik relatief nog veel weeg in verhouding met hoe ik er uit zie. Ik heb echt van die dunne armpjes, echt lelijk.
Persoonlijk vind ik het mooier en vrouwlijker als een vrouw een beetje vol is. Niet dik, maar gewoon een beetje vol. Dan staan kleren je ook mooier.
BLABLAA_
11-07-2007, 19:11
Die gewichtstoenamepoeder gebruik ik nu ja! Ik eet gewoon wat meer nu, en vooral voor het slapen gaan. En ik doe af en toe aan krachttraining. Nee, 54 is ook te weinig. Ik wil ongeveer 58/59 kg wegen. Ik zie er heel dun uit, vind ik. Ook al kom ik 2 kg aan, dan zie ik er nog dun uit. Misschien dat ik zware botten heb ofzo, waardoor ik relatief nog veel weeg in verhouding met hoe ik er uit zie. Ik heb echt van die dunne armpjes, echt lelijk.
Persoonlijk vind ik het mooier en vrouwlijker als een vrouw een beetje vol is. Niet dik, maar gewoon een beetje vol. Dan staan kleren je ook mooier.
Ja dat bedoelde ik :hihi:
Kan wel kloppen ja misschien klinkt het goed als ik je lengt en gewicht weet maar uiteindelijk weet jij natuurlijk beter hoe je er dan uit komt te zien..
Een vriendin is iets van 1,69 en weegt 55 en ze heeft een kleine buikje dus drm dacht ik dat zoiets wel goed zou zijn :D
Veel succes nog!:o
BLABLAA_
11-07-2007, 19:13
Je wil tegen deze zomer wat vermageren om in een leuk rokje of topje te kunnen? Meestal grijpen vrouwen dan naar één oplossing: diëten.
Maar diëten of lijnen helpt helemaal niet. Het is zelfs zodanig schadelijk dat je erdoor kan overlijden, blijkt uit het grootste onderzoek naar de gevolgen van diëten ooit. Meer dan tweederde van wie een dieet volgt, zit binnen de kortste keren weer op zijn of haar oude gewicht of erger nog... ze verdikken! Tegen elke 10 kilo die iemand afvalt, komen er uiteindelijk weer 15 bij. En daarmee stijgt het risico nog verder op hartaanvallen en suikerziekte.
Het enige wat echt helpt om gewicht te verliezen, is meer bewegen en je eetgewoonten aanpassen, zo luidt de conclusie. Wie dat blijvend doet, behoudt zijn of haar lagere gewicht.
Afslanken blijft steeds een enorme uitdaging voor vele vrouwen. Hoe kan je eigenlijk voldoende kilootjes blijvend kwijt spelen?
In je dieet kan in elk geval één element niet langer onderbreken, en dat is soep. Wie soep eet voor de hoofdmaaltijd, neemt 20 procent minder calorieën in zich op. Hierdoor val je af, maar toch heb je geen honger. Soep heeft je maag een goed gevuld gevoel.
Toch kan je niet om het even welke soep naar binnen spelen als je wil diëten. Zware roomsoepen zijn uit den boze, en het best drink je ook versgemaakte soep. Soep uit blik of pakjes bevat vaak teveel zout en zelfs suikers.
Barbara,
redactrice
Tijdens de zomer trek je graag iets korter aan, maar ook op het strand pronk je wel graag met je mooie bikini.... maar cellulitis kan dan echt wel een spelbreker zijn! Het ontsiert je billen helemaal...
Wil je die hardnekkige cellulitis aanpakken? Daar bestaan oplossingen voor, maar ze vergen inspanning én regelmaat. De volharder wint dus! Belangrijkste hulpmiddelen zijn: water drinken en regelmatig bewegen (drie maal per week minstens een half uur). Onder bewegen bedoelen we bijvoorbeeld oefeningen doen specifiek gericht op het verdwijnen van cellulitis of je kan ook zwemmen, lopen of fitnessen. Ook voeding speelt een rol, beperk zoveel mogelijk koffie, thee, zouten en suikers.
Gel en crèmes die cellulitis bestrijden kunnen een bijkomend middel zijn. Deze zijn helaas niet goedkoop, maar met veelvuldig, regelmatig én juist gebruik kunnen ze de huid en de zichtbaarheid van cellulitis alvast tijdelijk verminderen. Maar vergeet niet dat deze middeltjes de oorzaak niet aanpakken. Voor wie er écht komaf mee wil maken kan ook kiezen voor (dure) behandelingen. Vraag hierover meer info bij je dermatoloog.
Marijke,
redactrice
Heb ik gevonden op een site :p
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.