Bekijk originele versie : Helppp ik blijf maar aankomen....
Hier nog een, woog vorig jaar 55 en nu 61/62 :moe:
wortelsapje
07-07-2007, 14:22
Wat zijn stackers?????
Ik wil en moet gewoon 11kilo er af hebben in 21 dagen hoe doe ik dit ??????
Jawel, kan wel meid!
Ik ben zelf onbewust, zonder dat ik er moeite voor deed, 8 kg afgevallen binnen 1 maand. Ik had examenperiode. En ik ben al eerder gezakt, dus de druk was voor mij heel hoog. Ik had het hele jaar ook bijna niks gedaan aan school, dus ik was helemaal gestressd. Ik at niks meer, ik sliep niet meer, ik had nergens zin. Zelfs eten dat ik normaal lekker vind, luste ik niet meer. Dus als je je best doet, kun je zeker 11 kg afvallen, maar dan moet je wel heel veel discipline hebben. Ik raad je ook aan om cardio-traning te gaan doen. Daar val je zeker van af. Veel water drinken, en na 19:00 uur geen eten meer, alleen lichte tussendoortjes.
Ikzelf wil heel graag aankomen, vind mezelf gigantish dun. Ik ga over 12 dagen naar Marokko, ik schaam me echt dood hoe dun ik geworden ben. Afvallen gaat bij mij heel makkelijk, maar aankomen is echt het probleem.
Dus als jij mij helpt met aankomen, help ik jou met afvallen. :banana:
wortelsapje
07-07-2007, 14:23
Hoe doen jullie dat, hoe komen jullie aan meiden? Ik wil ook 10 kg aankomen. :hihi:
BLABLAA_
08-07-2007, 22:38
Hoe doen jullie dat, hoe komen jullie aan meiden? Ik wil ook 10 kg aankomen. :hihi:
Whahah.. hoeveel weeg je en hoe lang ben je dan?
10 kg is wel veel hoor:D
BLABLAA_
08-07-2007, 23:51
gewoon heel erg veel eten, vooral vettt
Jaa maar ik denk niet dat ze een hartaanval ofso wil krijgen :moe:
Ze moet het natuurlijk wel op een gezonde manier doen..
Ga gewoon bij de dokter langs en zeg dat je aan wilt komen.. hij/zij kan je vast wel helpen;)
slikken jullie de pil? want daardoor komen de meeste meiden aan. In de pil zit namelijk een bepaalde stof die ervoor zorgt dat je meer gaat eten dan normaal. Ik zie t overigens ook bij andere meiden. Ik slik de pil nie, en heb dus het probleem van aankomen niet, alhamdoelilah.
Vroeger woog ik best veel, en ben in 1 maand tijd 10 kg afgevalle, door d warmte niet snoeppen, geen junkfood e.d.
Ben 1.70 en weeg nu 53 ;)
Moshinoe
09-07-2007, 09:23
WAarom vind iedereen mager zo mooi:kweetnie: Dat begrijp ik echt niet, niet beledigend bedoelt.
Moeskiela
09-07-2007, 09:31
Het afgelopen jaar ben ik ook ruim 8 kilo aangekomen. Maar dit heeft te maken met verandering in levensstijl: vaste baan waarbij ik 40 uur in de week op mijn dikke kont zit, die inmiddels nog dikker is :p
Afvallen is mij helaas ook niet gelukt, dus ik ben me nu mentaal aan het voorbereiden op mijn vakantie naar Marokko: 'el3eila sha7ti!' :moe:
BLABLAA_
09-07-2007, 14:46
WAarom vind iedereen mager zo mooi:kweetnie: Dat begrijp ik echt niet, niet beledigend bedoelt.
Ik weet niet wie iedereen is.. Maar ik vind mager niet mooi..
Maar wil wel minder vol zijn :p Eigenlijk wil k alleen dat me buik platter wordt..
slikken jullie de pil? want daardoor komen de meeste meiden aan. In de pil zit namelijk een bepaalde stof die ervoor zorgt dat je meer gaat eten dan normaal. Ik zie t overigens ook bij andere meiden. Ik slik de pil nie, en heb dus het probleem van aankomen niet, alhamdoelilah.
Vroeger woog ik best veel, en ben in 1 maand tijd 10 kg afgevalle, door d warmte niet snoeppen, geen junkfood e.d.
Whahaha jaa klopt door de pil kom je aan..
Maar k ben pas 16 en nee k slik de pil niet :giechel:
LoveBaby20
10-07-2007, 09:10
Jawel, kan wel meid!
Ik ben zelf onbewust, zonder dat ik er moeite voor deed, 8 kg afgevallen binnen 1 maand. Ik had examenperiode. En ik ben al eerder gezakt, dus de druk was voor mij heel hoog. Ik had het hele jaar ook bijna niks gedaan aan school, dus ik was helemaal gestressd. Ik at niks meer, ik sliep niet meer, ik had nergens zin. Zelfs eten dat ik normaal lekker vind, luste ik niet meer. Dus als je je best doet, kun je zeker 11 kg afvallen, maar dan moet je wel heel veel discipline hebben. Ik raad je ook aan om cardio-traning te gaan doen. Daar val je zeker van af. Veel water drinken, en na 19:00 uur geen eten meer, alleen lichte tussendoortjes.
Ikzelf wil heel graag aankomen, vind mezelf gigantish dun. Ik ga over 12 dagen naar Marokko, ik schaam me echt dood hoe dun ik geworden ben. Afvallen gaat bij mij heel makkelijk, maar aankomen is echt het probleem.
Dus als jij mij helpt met aankomen, help ik jou met afvallen. :banana:
heb je uiteindelijk je schooljaar wel gehaald?
wortelsapje
11-07-2007, 18:01
Whahah.. hoeveel weeg je en hoe lang ben je dan?
10 kg is wel veel hoor:D
7 of 8 kg is ook goed hoor. :hihi:
Ik ben 1.68 m lang en ik weeg maar 52 kg. Ik ben inmiddels al een paar kg aangekomen. Een paar weken geleden woog ik maar 49 kg. :maf: Terwijl ik mij kan herinneren dat ik vroeger echt veel meer woog dan 55 kg.
wortelsapje
11-07-2007, 18:05
Jaa maar ik denk niet dat ze een hartaanval ofso wil krijgen :moe:
Ze moet het natuurlijk wel op een gezonde manier doen..
Ga gewoon bij de dokter langs en zeg dat je aan wilt komen.. hij/zij kan je vast wel helpen;)
Hahha, nee ik wil geen hartaanval of een puistjesaanval. :maf:
Maar uhm, misschien dat ik na de zomer naar de dokter ga. De dokter gaat me waarschijnlijk doorverwijzen naar een dietiste. En daar heb ik geen zin in, ik wil nu binnen een hele korte periode heel veel aankomen. Dat is eigenlijk niet verantwoord en binnen de termen van een dietiste is dat ook niet haalbaar.
wortelsapje
11-07-2007, 18:07
heb je uiteindelijk je schooljaar wel gehaald?
Ja dat wel elhamdoulah, met een herkansing. :maf:
Moest er nog eens bijkomen als ik gezakt was, dan was ik voor niks 8 kg afgevallen. :hihi:
wortelsapje
11-07-2007, 18:11
Nou, ik vind dat je best wel weinig weegt voor je lengte. Maar uhm, elk lichaam reageert anders op een pil. Aankomen is één van de bijwerkingen, maar dat hoeft niet voor iedereen van toepassing te zijn. Ik ben bang dat als ik de pil slik, dat ik dan niet aankom. En dan heb ik de pil voor niks geslikt. En je hele cyclus is dan omgegooid.
Of ken jij een pil waar je gegarandeerd van aankomt?
BLABLAA_
11-07-2007, 18:16
7 of 8 kg is ook goed hoor. :hihi:
Ik ben 1.68 m lang en ik weeg maar 52 kg. Ik ben inmiddels al een paar kg aangekomen. Een paar weken geleden woog ik maar 49 kg. :maf: Terwijl ik mij kan herinneren dat ik vroeger echt veel meer woog dan 55 kg.
Als ik jou was zou k tot 54/54 aankomen en daarna niet meer..
voor 1.68 is zoiets wel goed:D
Hoe heb je dat dan gedaan :hihi:
Ik had een x ergens in een topic gelezen dat er zo`n soort poeder is waardoor je aan kan komen..
Hij heet volgens mij ik wil aankomen ga maar zoeken..
Hahha, nee ik wil geen hartaanval of een puistjesaanval. :maf:
Maar uhm, misschien dat ik na de zomer naar de dokter ga. De dokter gaat me waarschijnlijk doorverwijzen naar een dietiste. En daar heb ik geen zin in, ik wil nu binnen een hele korte periode heel veel aankomen. Dat is eigenlijk niet verantwoord en binnen de termen van een dietiste is dat ook niet haalbaar.
Whahaha iedereen wil alles in een korte tijd.. lijkt me niet zo makkelijk :p
Je moet er juist geduld voor hebben..:hihi:
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.