Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gaan Er Bij Jongens Ook Vriendschappen Kapot Door Roddels?????????

mocrohajat18
30-09-2003, 15:13

ja hoor vandaag was ik weer online met een hele goede vriendin van me (ik dacht dus mijn beste vriendin) hoor ik opeens: ja oprotte je hebt over mij gepraat enz enz ik heb haar nog wel van te voren gewaarschuwd geloof die roddels nou niet.........maar goed dan is dat duidelijk afstand nemen dus ik heb genoeg andere leuke goede friends MAAR WAT IK WOU VRAGEN AAN DE JONGENS GAAN BIJ JULLIE OOK WELEENS VRIENDSCHAPPEN KAPOT DOOR RODDELS ?????? WANT MEESTAL HOOR IK DAT JONGENS NIET RODDELEN...................

naisha
30-09-2003, 15:15
ik ben geen jongen maarre ik denk dat het bij de meiden erger is...

mocrohajat18
30-09-2003, 15:21
Origineel gepost door MijnFansForum Tuurlijk kan dat neem mijn voorbeeld maar eens ..ik verspreid roddels en dan komen ze bij een vriend en dan is het uit met onze vriendschap zo ga ik met hun om als ik van af wil van hun :D DAN HEB JE ZEKER WEINIG VRIENDEN.................... :D

adiltje
30-09-2003, 15:47
Mannen hebben ook hun emoties, roddels kunnen soms hard en verkeerd aankomen!!!!!

miwoeren
30-09-2003, 15:50

:hihi: yeh mongol!!!

miwoeren
30-09-2003, 15:56
:melig: ja toch??

yasminatje18
30-09-2003, 17:07
nou ik denk dat dat bij dames erger is,sommige marokaanse meiden kennen je niet en gaan dom naar je kijken,en bij jongens is het als ze elkekaar niet kennen dat ze meteen een hand geven en hun naam zeggen.ik ga alleen maar met marokaansne om,ewa sommige meiden kunnen goed roddelen,maar sommige zijn echt schatjes. ik heb zoiets denja henja wat je doet of wat je draagt of wat dan ook.

babyboy
30-09-2003, 17:19
nog nooit bij mij voorgekomen :)