Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Keukenprinsessen HELLLLLLLLLPPPPPPPPPP

VoteForKerry_
04-07-2007, 15:33

Ik ben de kaasstengels van Zahira aan het maken maar weet niet hoe ik zoiets gevlochten krijg. Help me please want ze moeten echt zo mee naar iemand. http://forums.marokko.nl/showpost.ph...&postcount=378

maysa84
04-07-2007, 15:34
die link doet het niet schat..

VoteForKerry_
04-07-2007, 15:37
chips... wacht ff...,nog een keer proberen: http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=17673595&postcount=378 En als ie het weer niet doet misschien kan ik het dan zo ook wel uitleggen. Het gaat om reepjes bladerdeed met vulling waar zij gevlochten stengels van heeft gemaakt. Maar ik krijg het niet gevlochten en weet niet hoe dat moet.

noha_tanger
04-07-2007, 15:40
heel makkelijk gewoon een paar draaitjes met je polsbeweging geven op een bakplaat leggen

naze
04-07-2007, 15:40

volgens mij heeft ze het niet gevlochten maar gedraaid. zie de bovenste foto. een plak bestrooien met kaas, in ong drie repen snijden. en ieder reepje draaien.

VoteForKerry_
04-07-2007, 15:41
oke ik ga het proberen, kom zo laten weten of het me gelukt is...

VoteForKerry_
04-07-2007, 15:48
Dames, ik ben hier dus echt niet handig in. Ik probeerde ze te draaien en ze vielen helemaal open, en als je ze draait dan krijg je toch dat ze naar 1 kant kijken ipv een vlechteffect?

naze
04-07-2007, 15:59
je moet de plak dichtklappen en goed aandrukken. dan in reepjes snijden pak dan een reepje dan links en rechts vast, met je linkerhand draai je naar je toe en rechterhand van je af en dan nog een keer. snap je wat ik bedoel?

VoteForKerry_
04-07-2007, 16:22
dank je voor de uitleg Naze...ik ga het zo proberen...ik heb alvast een try out van de mislukte poging in de oven...die ga ik zelf maar opeten hhihihi

zahira
04-07-2007, 17:06
Is Het Nog Gelukt?? Je Moet Inderdaad Goed Aandrukken, Beide Uiteinde Tussen Je Vingers Nemen En Draaien. Dus Tegen Elkaar In. Succes

VoteForKerry_
04-07-2007, 17:21
Het is een beetje gelukt...sommige zien er echt dramatisch uit maar ze smaken wel goed!! Oh ja...dat middenste stuk krijg je niet goed dich...heb jij dat ook zahira?

zahira
04-07-2007, 17:44
Het is een beetje gelukt...sommige zien er echt dramatisch uit maar ze smaken wel goed!! Oh ja...dat middenste stuk krijg je niet goed dich...heb jij dat ook zahira? HOI HOI, NEE BIJ MIJ GAAN ZE GOED DICHT EIGENLIJK, MAAR IK DENK DAT IK WEET WAAR HET FOUT GEGAAN IS. DE BLADERDEEG HEEFT EEN DOFFE EN EEN GLADDE KANT. DE DOFFE KANT MOET AAN DE BUITENKANT, ZODAT HET GOED PLAKT, EN DAN NOG EVEN GOED AANDRUKKEN NATUURLIJK.

VoteForKerry_
04-07-2007, 17:53
wacht even, kijken of ik het goed begrijp. De gladde kant is dat gedeelte waar plastic overheen zit toch? Wat bedoel je met doffe kant moet naar de buitenkant...daar moet de vulling op bedoel je toch?

naze
04-07-2007, 19:37
wacht even, kijken of ik het goed begrijp. De gladde kant is dat gedeelte waar plastic overheen zit toch? Wat bedoel je met doffe kant moet naar de buitenkant...daar moet de vulling op bedoel je toch? de vulling moet op de gladde kant, want dan klap je de andere helft van het plakje daarop, en blijft het beter zitten, want die gladde kant is plakkeriger als je goed voelt.

VoteForKerry_
05-07-2007, 12:11

Bedankt meiden... sommige waren goed gedraaid, sommige niet maar ze smaakten in ieder geval goed. Ook volgens degene die ze van me gekregen heeft.