Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwakke meiden!!!!

adiltje
30-09-2003, 15:02

Zwaktes.... waarom zijn Marokkaanse meisjes in het algemeen zo zwak. Waarom interesseren ze zich liever in een groep Marokkaanse jongens die in een hoek staan te blaffen en te niksen, dan in een Marokkaan die studeert of werkt en ze echte liefde kan tonen. Waarom wordt ik gehaat door Marokkaanse meiden als ik langs rij in een mooie auto, waarom wordt er dan meteen gedacht aan stoer doen en showen.. Waarom kan ik geen echte liefde in een Marokkaanse meisje vinden....... WAAROM zijn er nog zo weinig liefdevolle vrouwen??? En voor de marokkaanse meiden die sterk en zelfstandig kunnen zijn much love........... :Iluvu:

naisha
30-09-2003, 15:03
Ja het zal wel een reden hebben...

berbersroosje
30-09-2003, 15:09
Ahlan Adiltje :D Niet elke meid is zo.. :( wie wilt nou geen goeie jongen die studeert, en een goeie baan heeft? :confused: ze zijn tegenwoordig moeilijk te vinden.. dusseh.. ken je er nog eentje.. die vrijgezel is.. :stout: Ik val zelf niet op die types die jij beschrijft, ben ik nu dan zelfstandig? :D thanx for your love, much love back ;) beslema roosje :rolleyes:

MOcROzINA
30-09-2003, 15:18
Die lauw waggie's vind ik juist mooi bij marokaanse jongens wanneer ik zeg wanneer ze stoer doen is alleen wanneer ze 10 keer steeds dezelfde rondjes maken dan pas dus niet altijd........... je vindt er wel een maar alleen goed zoeken en ...........jah :rolleyes: En ken je er ook eentje voor mij :Iluvu: :Iluvu: :p beslama :zwaai:

sou
30-09-2003, 15:30

Origineel gepost door adiltje Zwaktes.... waarom zijn Marokkaanse meisjes in het algemeen zo zwak. Waarom interesseren ze zich liever in een groep Marokkaanse jongens die in een hoek staan te blaffen en te niksen, dan in een Marokkaan die studeert of werkt en ze echte liefde kan tonen. Waarom wordt ik gehaat door Marokkaanse meiden als ik langs rij in een mooie auto, waarom wordt er dan meteen gedacht aan stoer doen en showen.. Waarom kan ik geen echte liefde in een Marokkaanse meisje vinden....... WAAROM zijn er nog zo weinig liefdevolle vrouwen??? En voor de marokkaanse meiden die sterk en zelfstandig kunnen zijn much love........... :Iluvu: Ach ja...verschil moet er zijn. Er zijn dames die enkel materialistisch zijn ingesteld...de één valt op het uiterlijk, de andere valt op het karakter...het is maar wat zij het belangrijkst vind. En believe me....er zijn genoeg liefdevolle vrouwen :) Thalla, Sou

Jawhara23
30-09-2003, 15:54
ewa die zijn er wel joh wij meisjes denken meestal ook; :schreeuw: waar zijn die werkende serieuze jongens!? niets te zien....

Zietoen
30-09-2003, 15:57
Origineel gepost door adiltje Zwaktes.... waarom zijn Marokkaanse meisjes in het algemeen zo zwak. Waarom interesseren ze zich liever in een groep Marokkaanse jongens die in een hoek staan te blaffen en te niksen, dan in een Marokkaan die studeert of werkt en ze echte liefde kan tonen. Waarom wordt ik gehaat door Marokkaanse meiden als ik langs rij in een mooie auto, waarom wordt er dan meteen gedacht aan stoer doen en showen.. Waarom kan ik geen echte liefde in een Marokkaanse meisje vinden....... WAAROM zijn er nog zo weinig liefdevolle vrouwen??? En voor de marokkaanse meiden die sterk en zelfstandig kunnen zijn much love........... :Iluvu: Jongen begrijp het nou!! vrouwen houden van spannende jongens en niet van studentjes die elke dag in hun kamertje opgesloten zitten. Ze houden van GELD, mooie autos en stoere praatjes, kortom "Elhayha" :zwaai:

Maroc_oogjes
30-09-2003, 15:58
Origineel gepost door adiltje Zwaktes.... waarom zijn Marokkaanse meisjes in het algemeen zo zwak. Waarom interesseren ze zich liever in een groep Marokkaanse jongens die in een hoek staan te blaffen en te niksen, dan in een Marokkaan die studeert of werkt en ze echte liefde kan tonen. Waarom wordt ik gehaat door Marokkaanse meiden als ik langs rij in een mooie auto, waarom wordt er dan meteen gedacht aan stoer doen en showen.. Waarom kan ik geen echte liefde in een Marokkaanse meisje vinden....... WAAROM zijn er nog zo weinig liefdevolle vrouwen??? En voor de marokkaanse meiden die sterk en zelfstandig kunnen zijn much love........... :Iluvu: Dan Heb Je Mij Nooit Ontmoet .. :D

adiltje
30-09-2003, 16:08
Origineel gepost door Zietoen Jongen begrijp het nou!! vrouwen houden van spannende jongens en niet van studentjes die elke dag in hun kamertje opgesloten zitten. Ze houden van GELD, mooie autos en stoere praatjes, kortom "Elhayha" :zwaai: Ik hoop het voor je Zithoen. Ik hoop trouwens ook dat je nu zo'n 11 jaar bent. Want als dit het is waar je voor staat, wens ik je veel sterkte door het leven heen........ Thallal....

aisanor
30-09-2003, 16:16
ahh miskien... ik leef met je mee.. ik hou helemaal niet van die jongens die zo zijn geef mij maar een lieve, gestudeerde marokaan als hij maar goed is !! beslama liefs ik :zwaai:

moslima_ana
30-09-2003, 16:18
Origineel gepost door adiltje Zwaktes.... waarom zijn Marokkaanse meisjes in het algemeen zo zwak. Waarom interesseren ze zich liever in een groep Marokkaanse jongens die in een hoek staan te blaffen en te niksen, dan in een Marokkaan die studeert of werkt en ze echte liefde kan tonen. Waarom wordt ik gehaat door Marokkaanse meiden als ik langs rij in een mooie auto, waarom wordt er dan meteen gedacht aan stoer doen en showen.. Waarom kan ik geen echte liefde in een Marokkaanse meisje vinden....... WAAROM zijn er nog zo weinig liefdevolle vrouwen??? En voor de marokkaanse meiden die sterk en zelfstandig kunnen zijn much love........... :Iluvu: en maar klagen... :rolleyes: