Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Chebakia

Whatsupnador
07-08-2002, 17:06

Weet dat het heel erg bekend is onder de marokkanen. maar wie vind het nou eigenlijk ECHT lekker. IK kan er 1 of 2 hapjes van en dan zit ik al vol ervan (eerder misselijk :auw2: ) reacties graag

doudia
07-08-2002, 17:12
Salaam Ik eet het helemaal niet.

Whatsupnador
07-08-2002, 17:23
Wie vind het nog meer niet echt dat je zegt mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm van mora mijn moeder doet altijd net of je het als marokkaan lekker MOET vinden

The_Jackal
07-08-2002, 17:54
Origineel gepost door Whatsupnador Weet dat het heel erg bekend is onder de marokkanen. maar wie vind het nou eigenlijk ECHT lekker. IK kan er 1 of 2 hapjes van en dan zit ik al vol ervan (eerder misselijk :auw2: ) reacties graag ooooooohhhhhhhhh die dat mijn moeder maakt zijn héééééééééééérlijk ik zou er een kilo van eten zonder ik hetga beseffen en ik vind het ook heerlijk (die van de winkel zijn om te kotsen, vind ik, ze zin meestal gevuld met 80% suiker en maar 20 % honing) maar die van m'n mammie zijn mmmm mm m m m mmmmmm m mmmmmm :D :D

BZZZZZZZZ
07-08-2002, 17:55

Eigengemaakt chebakia is lekkerder dan die wij zo af en toe kopen, die eigengemaakte, daar kan ik kilo's van opeten hmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker

The_Jackal
07-08-2002, 17:59
Origineel gepost door Emshoom bah, chebakia .... ik hou het eerder op takrisht , of beter nog,tidarien o houri :D hahaha meen je dat?? dat vind ik nou echt iets degoutant, die poten bwerk (semhej :D ) ik lust wel azjedjief no horie (titawien zijn de lekkerste) :D

miss_maghrebia
07-08-2002, 18:04
Origineel gepost door Emshoom bah, chebakia .... ik hou het eerder op takrisht , of beter nog,tidarien o houri :D takrisht?? beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee3 om uit te kotsen :eek:

respectvol
07-08-2002, 18:25
Chebkia?? iewwwwwwwwwwwww!!! ik vind het echt vies. Maar als ik me ouders dat zie eten en ze genieten er echt van dan denk ik van ff proberen weer, misschien dat ik het nu wel lekker vind. Maar neeeee ik word er helemaal misselijk van. Maar dat is met alles wat te zoet is of honing bevat. GRoetjesss

ChebaB
07-08-2002, 18:25
Origineel gepost door Emshoom bah, chebakia .... ik hou het eerder op takrisht , of beter nog,tidarien o houri :D Geef mij dan maar liever chebakia... :confused:

igzeneej
07-08-2002, 18:51
Jah chebekia is heerlijk...

Sarahsalima
07-08-2002, 19:04
Origineel gepost door Emshoom bah, chebakia .... ik hou het eerder op takrisht , of beter nog,tidarien o houri :D euhhhh euhhhh wat is dat ? :confused: misschien is het berbers en ken ik het onder een andere benaming