Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Burgermeesterschap in 2006

LZN
29-09-2003, 21:49

Aangezien in 2006 het gekozen burgemeesterschap wordt ingevoerd in Nederland en de bevolking van de stad vanaf dan zelf kan kiezen wie zij als eerste buger zien zitten is het niet denkbeeldig dat in 2006 of in de jaren erna een vertegenwoordiger van de islamitische gemeenschap burgemeester van de stad zou kunnen worden. Het is inmiddels algemeen bekent dat de Allochtonen gemeenschap in de grote Nederlandse steden explosief stijgt door de grote gezinnen en door de immigratie. Het gevolg hiervan zal zijn dat in 2010 de meederheid van Rotterdam allochtoon is en dus een burgemeester kunnen kiezen die aansluit bij hun denkbeelden. Natuurlijk zal de meerderheid niet islamitisch zijn en zal het dus moeilijk worden voor een persoon als Abu JahJah om voldoende stemmen te krijgen, toch is de kans wel degelijk aanwezig. Ik heb alvast wat wetsvoorstellen: Het invoeren van de Sharia in Rotterdam en omstreken, het sluiten van bars waar alcoholische dranken worden geschonken en het sluiten van banken die rente uitkeren. Waarschijnlijk zal het zo'n vaart niet lopen maar toch..

Whitney
29-09-2003, 23:04
Dat is niet echt een realistisch beeld he, dat Abujahjah als burgemeester word verkozen kan ik nog wel inkomen maar dat de banken geen rente uitkeren, don't think so. Het sluiten van bars waar ze alcoholische dranken verkopen dat is nog eens een goed voorstel maar jah zelfs ons eigen land (Maroc, land van de islamieten) laat zelfs zoiets toe dus, hoe tracht je dat in een westers land te doen, waar ze zelfs shit legaliseren, ... In je gedachten kan je zo'n idees hebben, maar welkom tot de real world, In Belgie komen zelfs de marokkaanse homo hun rechten vragen, what the **** gaat dit allemaal naartoe vind je niet... groetjes

DonAgewan
29-09-2003, 23:33
alsjeblieft niet :D Opstelten is in mijn ogen best een goede burgemeester.

Peej
30-09-2003, 08:21
Dan zou Blahblah eerst Nederlands staatsburger moeten worden. Weinig kans dat dat gebeurd denk ik.

RitaMaria
30-09-2003, 08:42

Origineel gepost door Democraat Ja Die gekke homo's he, ze denken dat ze alles kunnen maken. Zometeen willen ze nog gelijk behandeld worden ook. Het moet niet veel gekker worden. Hmmm :rolleyes:

saida_marokko
30-09-2003, 09:38
wajaw waar mensen zich druk om maken.. eeh democraat ik zou zeggen spoor de nl-bevolking aan om goed te fokken als konijnen.. misschien haal je de buitenlandse bevolking ooit in :D

rnaj
30-09-2003, 09:44
Origineel gepost door Democraat Aangezien in 2006 het gekozen burgemeesterschap wordt ingevoerd in Nederland en de bevolking van de stad vanaf dan zelf kan kiezen wie zij als eerste buger zien zitten is het niet denkbeeldig dat in 2006 of in de jaren erna een vertegenwoordiger van de islamitische gemeenschap burgemeester van de stad zou kunnen worden. Het is inmiddels algemeen bekent dat de Allochtonen gemeenschap in de grote Nederlandse steden explosief stijgt door de grote gezinnen en door de immigratie. Het gevolg hiervan zal zijn dat in 2010 de meederheid van Rotterdam allochtoon is en dus een burgemeester kunnen kiezen die aansluit bij hun denkbeelden. Natuurlijk zal de meerderheid niet islamitisch zijn en zal het dus moeilijk worden voor een persoon als Abu JahJah om voldoende stemmen te krijgen, toch is de kans wel degelijk aanwezig. Ik heb alvast wat wetsvoorstellen: Het invoeren van de Sharia in Rotterdam en omstreken, het sluiten van bars waar alcoholische dranken worden geschonken en het sluiten van banken die rente uitkeren. Waarschijnlijk zal het zo'n vaart niet lopen maar toch. Ook al zou de meerderheid wel Islammitisch zijn, is het nog steeds de vraag of er genoeg kiezers zijn met de zelfde denkbeelden als Abu Jahjah en consorten om hem burgemeester te maken. (nadat die Nederlander is geworden)

rnaj
30-09-2003, 13:18
Ik vindt de kleur niet zo belangrijk, al vindt ik geel wel leuker dan bruin :boogie: Maar even serieus, wie bedoel je met 'ze' alle Nederlanders?

rnaj
30-09-2003, 13:29
Origineel gepost door La_Femme_Nikita Ja, ik bedoel met "ze" de nederlanders.... In amerika heeft men er hele andere regels voor daar zouden ze dus echt geen gekleurde burgermeester aanwijzen maar whatabout nederland zou dit niet een goede vorm van intergratie zijn denk je? Ik denk dat Nederlanders gekleurd (Indo, chinees, suri, antillen, maroc, turk, spaans) genoeg zijn om ook voor gekleurde burgemeesters te kiezen. wist je trouwens dat Nederland al een gekleurde burgemeester heeft... ...

rnaj
30-09-2003, 13:40
Waarom op jouw, wat zijn jouw standpunten eigenlijk

rnaj
30-09-2003, 13:48
Is goed, we mogen toch pas in 2006 naar de stembus

arabchrstn
30-09-2003, 17:58
Origineel gepost door La_Femme_Nikita Binnenkort krijgen jullie een lijst waarop staat stem op mij en ook al mijn standpunten!!! Oke..? :D Die standpunten zijn juist niet belangrijk met deze wet. Gewoon een lekker bekkie, een goed praatje en jezelf een beetje populair maken. Nee, met deze wet schiet je niks op. Ik heb liever een gemeentelijke overheid die erg professioneel is. En of de burgemeester een kleurtje heeft of niet, what the hell maakt dat uit... Het gaat om deskundigheid. En niet om het populairste jongetje van de klas... Overigens zijn er al enkele burgemeesters met een niet-nederlandse achtergrond. Prutwet: D66-wet.