Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom?????

Pagina's : [1] 2

Fadila_B
07-08-2002, 16:53

HOI ALLEMAAL, WAAROM WORDEN VAAK DIKKE MAROKKAANSE MEISJES AFGEKEURD DOOR MAROKKAANSE JONGENS? HEEFT IEMAND DAAR EEN ANTWOORD OP!!! GROETJES FB :rolleyes:

freemale
07-08-2002, 16:57
Toch niet alleen marokkanen, alle mannen hoor. Ik vindt zelf dik ook niet mooi dus ik snap ze wel....

Miss_Hexie
07-08-2002, 17:10
Iwa over smaak valt niet te twisten he. Maar ik denk dat het ook met het algemene beeld te maken heeft. Wa allahoe a3lam

doudia
07-08-2002, 17:11
Salaam Kijk een mens is hoe die is. Keuren ze je af. Dan gaat er nog een tijd komen dat hun afgekeurd gaan worden. Simpel.

freemale
07-08-2002, 17:13

Mannen kijken in allereerste instantie naar uiterlijk en dik zijn is nu eenmaal geen schoonheidsindeaal. (meestal)

The_Jackal
07-08-2002, 17:25
ewa ieder heeft zijn smaak ik persoonlijk dacht vroeger met alle zekerheid een slanke te trouwen, nu heb ik er helemaal niets op tegen als ze volslank is en als ze daarentegen dik is, moge Allah mij dan vergeven, want dan denk ik niet dat ik haar dan zou willen als vrouw (ik heb het dan over echt dik dik) p.s.: iedere huwt zijn 'ware', ik bedoel een dikke man zal ook niet snel geliefd worden door de vrouwen (denk ik)

BZZZZZZZZ
07-08-2002, 17:48
Men kijkt altijd eerst naar het uiterlijk, misschien is dat de reden dat ze worden afgewezen.

Mizz_Teeq
07-08-2002, 18:18
HOI ALLEMAAL, WAAROM WORDEN VAAK DIKKE MAROKKAANSE MEISJES AFGEKEURD DOOR MAROKKAANSE JONGENS? HEEFT IEMAND DAAR EEN ANTWOORD OP!!! GROETJES FB FB, ben je soms dik of zo????????

Najib26
07-08-2002, 19:19
Origineel gepost door The_Jackal ewa ieder heeft zijn smaak ik persoonlijk dacht vroeger met alle zekerheid een slanke te trouwen, nu heb ik er helemaal niets op tegen als ze volslank is en als ze daarentegen dik is, moge Allah mij dan vergeven, want dan denk ik niet dat ik haar dan zou willen als vrouw (ik heb het dan over echt dik dik) p.s.: iedere huwt zijn 'ware', ik bedoel een dikke man zal ook niet snel geliefd worden door de vrouwen (denk ik) Ik ben het met je eens. Ze moet niet natuurlijk niet echt dik zijn, maar een beetje vol maakt een vrouw vrouwelijk.

Analfabeet
07-08-2002, 19:27
Origineel gepost door Fadila_B HOI ALLEMAAL, WAAROM WORDEN VAAK DIKKE MAROKKAANSE MEISJES AFGEKEURD DOOR MAROKKAANSE JONGENS? HEEFT IEMAND DAAR EEN ANTWOORD OP!!! GROETJES FB :rolleyes: Haha , Dat heeft toch niks met Afkomst te maken zoals iemand boven mij al vertelde : Smaken verschillen ... Ik val persoonlijk op Slanke Vrouwen...Maar voor deze ene keer om jou een steuntje in de rug te geven ... I like them Bigggggggggggg

Alabama
07-08-2002, 19:31
Het probleem is dat men teveel waarde toekent ...aan het westerse schoonheidsideaal...(gatta look like barbie!) Kijk....ik ben vrij trots op mezelf, omdat ik bijna nooit iemand beoordeel op uiterlijk....but even i am not perfect. Eerlijk....afknapper uno....skinny-bones! I perfer the fat pappies! Bigga kiss....for all my people, Alabama

igzeneej
07-08-2002, 19:34
Niet alle mannen ! ...Dat wordt vaak zo gedacht !

LELIJKERD
07-08-2002, 19:39
IK HEB LIEVER EEN FATLADY DAN EEN SKINNY SKELETOR TROUWENS S*X MET DIKKE DAMES SCHIJNT BETER TE ZIJN DAN MET SLANKE DAMES :D

LELIJKERD
07-08-2002, 19:58
hahahah van horen zeggen alleen maar mijn volgende slachtoffer zal zeker van groot formaat zijn ;)

LELIJKERD
07-08-2002, 20:28

wat is je omtrek ? hey ik ben ook breed hoor, zehma je begint weer over mijn foto iewa benakes ! :ego:

Pagina's : [1] 2