Bekijk originele versie : Liefde bestaat dat wel
SAlAM 3laikoem,
Ik hoor altijd liefde en ik hou van hem hij houdt van mij.............maar vertel mij nou eens meiden en jongens .Bestaat liefde eigenlijk wel voor dat je met iemand een relatie hebt.
Ik denk namelijk ook dat je liefde kunt ontdekken nadat je getrouwd bent daar hoef je geen jarenlange relatie voor te hebben..
Of heb ik het mis!!!!!!!!!!!!!!
:Iluvu:
Origineel gepost door Truth
SAlAM 3laikoem,
Ik hoor altijd liefde en ik hou van hem hij houdt van mij.............maar vertel mij nou eens meiden en jongens .Bestaat liefde eigenlijk wel voor dat je met iemand een relatie hebt.
Ik denk namelijk ook dat je liefde kunt ontdekken nadat je getrouwd bent daar hoef je geen jarenlange relatie voor te hebben..
Liefde bestaat, maar doe het dan wel goed en doe het in het huwelijk!! :Iluvu:
jabrimaroc
01-10-2003, 15:47
Ach, als ik niet getrouwd was, maar samen ging wonen. Is er dan pas liefde na mijn huwelijk??? I don't think so!
Atlas_Gebergte
01-10-2003, 16:36
Sallaam ik ben nu zeer gelukkig getrouwd, met iemand die ik niet goed kende, nou dit noem ik dus wel liefde hoor. I love him.
WA Sallaam Allikoum
MariamaMslma
01-10-2003, 22:55
Liefde bestaat zeker wel, en het bestaat niet pas als je getrouwd bent.
Natuurlijk is het haram om een relatie te hebben voor het huwelijk maar dat staat los van of je het liefde kan noemen of niet.
Alleen omdat het haram is kan het geen liefde zijn, sorry maar dat is gewoon onzin. Liefde dat voel je in je hart....het is een gevoel dat een ander je geeft.
Je hoopt gewoon dat degene die jou hart veroverd ook degene is met wie jij je verdere leven zult delen...en dat dat huwelijk op een halal manier ontstaan is. (Natuurlijk heb je dit laatste zelf in de hand)
Ik weet wel hoe liefde voelt, dat voel ik nog elke dag heel diep.....en ik ben niet getrouwd. Nu kan je mij niet komen vertellen dat wat ik voel niet echt is omdat ik niet getrouwd ben met diegene.
Koelsie fel mekteb.....gair inshaAllah
Origineel gepost door _LaRoSe_
Liefde bestaat niet voor het huwelijk, tenminste in mijn ogen..
Heb jarenlang ervaring gehad...
ja, jij bent vast en zeker als een paar keer getrouwd, en verschillende liefdes gekend. Met je 19 jaartjes :rolleyes:
Wie zegt dat ik `19 jaar ben?
In me profiel heb ik zomaar wat ingevult
oh, leugenaar :rolleyes:
hoe jong ben je ? :D
hmm... :rolleyes:
Ik ben 22..
en je hebt al heel wat mannen versleten ? :rolleyes:
Yours_Sincerely
02-10-2003, 01:23
Ik ben er heilig van overtuigd dat je de liefde kunt ontdekken tijdens je huwelijk. Het is moeilijk als hij een minder (lees: walgelijk, slecht)karakter heeft. Maar....van de echtgenoot die de juiste ingredienten bezit...komt het vast al in de wittebroodsweken helemaal goed.......
niet een heel wat, maar ik heb wel twee serieuze relatie achter de rug, weet ongeveer wel hoe het inelkaar zit.
Is wel prive :kwaad:
je was echt verliefd ? en zij ook ? of probeerden ze alleen wat elke man probeert te krijgen ? :rolleyes:
wil je het privé vertellen ? mag ook :rolleyes:
Origineel gepost door Yours_Sincerely
Ik ben er heilig van overtuigd dat je de liefde kunt ontdekken tijdens je huwelijk. Het is moeilijk als hij een minder (lees: walgelijk, slecht)karakter heeft. Maar....van de echtgenoot die de juiste ingredienten bezit...komt het vast al in de wittebroodsweken helemaal goed.......
Ik voelde al vanaf de eerste dag dat het goed zat.. en zo is het altijd gebleven
Origineel gepost door Truth
SAlAM 3laikoem,
Salaam,
Ik ben het met je eens, liefde wordt ervaren tussen een GETROUWDE man en GETROUWDE vrouw, en niet tussen jongen en een meisje die en relatie met elkaar hebben.
Ma3asalaam
Origineel gepost door Miss_Magrebia
hier nog 1! :Iluvu:
Moge onze mannen beloond worden voor hun GOEDE daden!
Sallaam ,
Toen ik mijn echtgenoot ontmoette, had ik ook meteen het gevoel, dat dit "hem" was. :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.