Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens En Meisjes

Fadila_B
07-08-2002, 16:49

HOI MEISJES EN JONGENS, WAT DENKEN JULLIE PRECIES OVER DE JONGENS EN DE MEIDEN DIE VERLIEFD WORDEN OP EEN JONGEN OF EEN MEISJE IN MAROKKO. IS DAT WEL VERSTANDIG? LIEFS FB :Iluvu:

laatje83
07-08-2002, 23:03
Iedereen denkt er anders over. ALs jij het goed kan vinden met die persoon en je wil je leven met hem delen dan moet je het doen. Maar de meeste zien papieren staan in plaats van een vrouw. Dus denk er altijd eerst goed over na voor je er aan begint, want het is volgens mij een hele gedoe om een persoon van Marokko over te halen naar Nederland

remii
07-08-2002, 23:07
we zijn allemaal marokkanen, of we nou hier opgeroeid zijn of in marokko zelf it makes no difference ...ik vind het ook vreemd dat de maroks in nederland het gevoel hebben dat ze beter zijn dan onze landgenoten aldaar...

hadja
07-08-2002, 23:08
Salaam oe aleikom, Liefde kent geen grenzen(letterlijk en figuurlijk..) Je hebt het niet in de hand,ik vind wel dat je zeker moet zijn van de tegenpartij(100% zekerheid heb je natuurlijk nooit)maar iemand uit marokko kan er wel eens andere gedachten op na houden... Eigenlijk ook iemand uit Nl..overal zijn goede en slechte mensen... Dus mn conclusie het is voor iedereen anders,er bestaan geen spelregels hiervoor (helaas) volg je gevoel en verstand,vertrouw op allah(s.w.t.) en dan komt alles goed inscha allah. Wa aleikom oe salaam wr wb, :zwaai:

Handyman
07-08-2002, 23:12

Origineel gepost door Fadila_B HOI MEISJES EN JONGENS, WAT DENKEN JULLIE PRECIES OVER DE JONGENS EN DE MEIDEN DIE VERLIEFD WORDEN OP EEN JONGEN OF EEN MEISJE IN MAROKKO. IS DAT WEL VERSTANDIG? LIEFS FB :Iluvu: Dat is zeker verstandig!!! We moeten er alleen voor zorgen , dat zij niet verliefd op ons worden. Want dan gaat het ons echt veel geld kosten....... Je weet toch de regering maakt het ons steeds moeilijker. Dus we kunnen beter hierzo samen verliefd worden, dan daarzo!

saidaaatje
07-08-2002, 23:42
hmmm ja als je echt van elkaar houdt enz is t wel goed.maar ja houdt die jongen of meid echt van je of van de papieren???das t probleem wat je kan hebben terwyk met een jongen of meid van hier je dat probleem niet hebt

The_Jackal
08-08-2002, 01:26
Origineel gepost door Fadila_B HOI MEISJES EN JONGENS, WAT DENKEN JULLIE PRECIES OVER DE JONGENS EN DE MEIDEN DIE VERLIEFD WORDEN OP EEN JONGEN OF EEN MEISJE IN MAROKKO. IS DAT WEL VERSTANDIG? LIEFS FB :Iluvu: love is love no difference :Iluvu:

SaraZena
08-08-2002, 01:34
Origineel gepost door Bouinchran They suck both!!!................................  :goedzo::D

Miss_Banana
08-08-2002, 01:37
Origineel gepost door Fadila_B HOI MEISJES EN JONGENS, WAT DENKEN JULLIE PRECIES OVER DE JONGENS EN DE MEIDEN DIE VERLIEFD WORDEN OP EEN JONGEN OF EEN MEISJE IN MAROKKO. IS DAT WEL VERSTANDIG? LIEFS FB :Iluvu: Liefde kent geen grenzen. Geloof me dat dat zo is.