Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kaartjes boot gezocht ?

Pagina's : [1] 2

Trotse_Moslima
03-07-2007, 20:52

Assalamoe Alaikoem, Ik ben op zoek naar een voorbeeld van die kaartjes die je in moet vullen bij de boot. Ik hoop dat iemand me erbij kan helpen. Alvast bedankt. Trotse_Moslima.

Mizz_Ouarzazate
03-07-2007, 20:56
Volgens mij, heeft mij moeder die nog ergens in de kast liggen. Zal effe voor je na vragen!

Trotse_Moslima
03-07-2007, 21:00
Als je dat zou willen doen, heel graag. Alvast bedankt. Trotse_Moslima

Mizz_Ouarzazate
03-07-2007, 21:06
Heb het gevraagd, als het goed is heeft ze nog. Ze gaat effetjes zoeken voor je! Waarom zoek je ze eigenlijk, staat ook in het engels beschreven hoor. Vul ze zelf altijd in.

Trotse_Moslima
03-07-2007, 21:08

Als je dat zou willen doen, heel graag. Alvast bedankt. Trotse_Moslima

Mizz_Ouarzazate
03-07-2007, 21:11
Me ma heeft de sleutel van de kast verstopt en het kan niet vinden ahaha, maar vraag maar wat je wilt weten. Misschien kan ik je helpen

Trotse_Moslima
03-07-2007, 21:14
Ja, ik weet het niet zo uit me hoofd, maar ik vind het wat makkelijker als ik al weet wat ik waar moet invullen, anders sta je daar weer zo te hannessen en moet je weer dingen gaan vragen. Dus dacht ik dan ga ik even kijken wat ik waar moet invullen en heb ik bij de boot wat minder werk. Vandaar ;). Ik had hem ook, maar ik heb hem dacht ik weg gegooid. Trotse_Moslima.

Mizz_Ouarzazate
03-07-2007, 21:21
Ah okeeej, op die fiets. Ja zou wel handig zijn als je nog een voorbeeld hebt! Maar ja, wat ik nog uit het blote hoofd weet is dat ze vragen naar je voor en achternaam, geboortedatum en plaats, adres, postcode, woonplaats, land, nr van je paspoort, nr van je lacart nationaal, wat voor werk je doet (vul daar altijd in, dat ik student ben), hoeveel personen ermee zijn gereden, wat je bestemming is..bijv Agadir, en hoelang je daar veblijft. Dit is wat ik nog weet, volgens mij was dit het ongeveer. Veel succes in iedergeval!

Mizz_Ouarzazate
03-07-2007, 21:25
Wil je ook weten wat ze allemaal vragen, voor de kaart die je moet invullen voor de auto? Dat weet je ongeveer denk ik wel toch?

Trotse_Moslima
03-07-2007, 21:52
Aha bedankt, mocht je hem als nog vinden zou je me het dan alsnog willen laten weten. Bedankt voor het beantwoorden van me vraag :D Trotse_Moslima.

Mizz_Ouarzazate
03-07-2007, 21:54
Aha bedankt, mocht je hem als nog vinden zou je me het dan alsnog willen laten weten. Bedankt voor het beantwoorden van me vraag :D Trotse_Moslima. Graag gedaan hoor:D Ga insallah morgen zoeken, en me broer heeft die van de auto..die krijg ik ook. Wil voor de zekerheid ook meenemen, altijd handig!:)

Trotse_Moslima
04-07-2007, 12:37
Insch-Allaah. Ja, zeker altijd handig voor de zekergeid ;). Trotse_Moslima.

Nawarah
04-07-2007, 14:08
weet iemand wat de boot kost naar nador? heb gehoord dat het erg prijzig is

hayatmetalsia
04-07-2007, 14:10
he meid waarom ga je niet naar zo'n marokaanse reisbureau hun hebben die papiertjes altijd kan je ze nu al invullen dan hebje t niet zo druk als je ind e boot bent..heeft mijn pappie ook gedaan namelijk

Trotse_Moslima
05-07-2007, 22:24

he meid waarom ga je niet naar zo'n marokaanse reisbureau hun hebben die papiertjes altijd kan je ze nu al invullen dan hebje t niet zo druk als je ind e boot bent..heeft mijn pappie ook gedaan namelijk Bedankt voor de tip, maar waar vindt ik een Marokkaans reisbureau ;) Alvast bedankt. Trotse_Moslima

Pagina's : [1] 2