Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zouden jullie doen dames?????

LZN
30-09-2003, 12:11

ik heb n relatie met een gozer en zijn familie haat mij, ze stoken en lullen over mij en is echt een familie mens. We hebben nu 4 jaar en zijn nog niet verloofd omdat ze hopen dat hij me dumpt. ik kan er niet meer tegen, want ied. lult over mij. hij is zoooooooooooooo moeilijk maar dumpen kan ik hem niet, hij is perfect maar zijn ouders vormen een groot probleem. ik ben bang dat hij ooit voor zijn familie kiest, want als hij echt van mij hield had ik wel een trouwring om mijn vinger????? ik denk dat ik het moet uitmaken..............mar ik kan het niet.

cheima
30-09-2003, 12:19
Trouw je met hem of met zijn familie...:confused:..Ewa screw them..al hoewel lijkt me moeilijk om met zo een schoonfamilie..te leven.. Moeilijke situatie..

Wa7ida
30-09-2003, 12:21
als je niet aan een relatie was begonne had je dit probleem ook niet :rolleyes:

MissyMaroc
30-09-2003, 13:17
Jeetje meid, wat moeilijk!!!!! Ik begrijp die ouders niet, hun zoon wil trouwen en ze doen moeilijk. Ik begrijp dat echt niet, mijn ouders die hopen elke dag dat mijn broer thuis komt en zegt ma, pa ik wil trouwen. Het maakt hun echt niet uit of ze nu berbers of arabisch is, hoofddoek of geen hoofddoek. Als ze maar marokkaans en islamitisch is en als ze hem maar gelukkig maakt. Meid kan je het anders niet via familie spelen, dat zij met zijn vader gaan praten. Je moet in ieder geval niet opgeven, niet doen!!! Mijn vriendin ging 7 jaar met een jongen en zijn familie accepteerde haar niet, veel problemen kwamen door zijn zusjes, maar zij hield vol. Nu Zijn ze bijna 3 jaar getrouwd en hebben een pracht van een dochtertje. Oke die familie heeft van alles gedaan om ze uit elkaar te drijven, zelfs na hun huwelijk, maar zij hebben voor elkaar gekozen en vol gehouden. Sbar schat, en moge allah je helpen in deze situatie!!!!!!!!

guppie
30-09-2003, 18:37

Origineel gepost door namyra ik heb n relatie met een gozer en zijn familie haat mij, ze stoken en lullen over mij en is echt een familie mens. We hebben nu 4 jaar en zijn nog niet verloofd omdat ze hopen dat hij me dumpt. ik kan er niet meer tegen, want ied. lult over mij. hij is zoooooooooooooo moeilijk maar dumpen kan ik hem niet, hij is perfect maar zijn ouders vormen een groot probleem. ik ben bang dat hij ooit voor zijn familie kiest, want als hij echt van mij hield had ik wel een trouwring om mijn vinger????? ik denk dat ik het moet uitmaken..............mar ik kan het niet Wat ik je kan zeggen, als de familie jou niet mag... Kunnen ze het je erg zuur maken... Maar ja ze zeggen Liefde overwint alles.... :( Ik hoop dat er in jou geval het zelfde gebeurd....