Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kettingverhaal

salouaatje
30-09-2003, 12:09

ik maak een beginnetje met een verhaal en jullie maken het af Er was eens een meisje ze heete bouchra. Bouchra was 1. Verder heeft ze een beste vriendin Nadia die 19 is okee kom op mensen laat je fantasie werken

salouaatje
30-09-2003, 12:10
er moet 18 staan sorry

Rosanna
30-09-2003, 12:11
HAHAH Bouchra is 1 met een vriendin van 19 ? :D

aziza20
30-09-2003, 12:17
Bouchra was zo erg jaloers op nadia dat ze zo..oud was..ze kan niets doen niet...werken, ze had geen sociale contacten..geen walou nou weet je wat bouchra heeft gedaan..ze is naar de ouders geweest van nadia en heeft ze verteld dat nadia een hele gekke meisje is en ze doet alleen maar domme dingen!!..de ouders van nadia schrokken..en ze zeiden...waarom zouden we jou nou geloven..je bnet pas 1 jaar!!.. nee zei bouchra jullie moeten mijn geloven..ik ben mischien wel 1 jaar maar ik spreek wel de waarheid!!! nee!! zeiden de ouders van nadia nee!! niet liegen!! Bouchra ging toen boos weg en ze vond het niet leuk dat ze zo werd behandeld..ondanks ze de waarheid vertelde, maar goed!!..ze ging naar huis en zei tegen haar ouders dat ze ouder wil zijn en dat ze echttt niet zo wil blijven hoe ze is!! haar ouders zeiden waarom meid!!..bouuchra zei..nou mensen nemen mij niet serieus..:( tja lievie zeiden haar ouders..ik zal jou een groei appelsientje geven :D

salouaatje
30-09-2003, 12:20

hahahhahahhhahahahaha ik lach me helemaal dood. maar goed hier mijn stuk. bouchra kreeg een groei appelsientje en ze groeide uit tot een 18 jarige.

aziza20
30-09-2003, 12:39
Origineel gepost door salouaatje hahahhahahhhahahahaha ik lach me helemaal dood. maar goed hier mijn stuk. bouchra kreeg een groei appelsientje en ze groeide uit tot een 18 jarige. ze werd dus 18 jaar..ze was zo blij...zo blij was ze nog nooit in haar leven..al was ze nog 1 jaar ja :rolleyes: maar goed!!..ze was dus blij..!! en waar ze alseerst ging was wie denk je (nadia) haar beste vriendin... ze klopte op de deur van nadia en nadia vroeg wie is daar..bouchra met haar zwaardere stem..ik doe open..het is bouchra!! bouchra??!!! zegt nadia oke..het zal wel zegt ze!..ze doet de deur open en ziet hoe groot bouchra is geworden..jeetje...wat heb jij gegeten..ik??!! niets !! alleen ben ik nu echt DE BOUCHRA!!! de echte bouchra nee sorry..ik vond jou eerte beter..ze deed de deur heel hard dicht!!...en daar stond die arme ziel bouchra...heel verdrietig...snik snik..!! wat moet ik nu?? mijn beste vriendin accepteerd me niet hoe ik nu ben?? hoe kan dat ik ben nog steeds de bouchra..haar beste vriendin!!?? ze snapte er niets van en ging weg!.. ..........:D

zoubida
30-09-2003, 12:51
:lol: stelletjes gekken...

salouaatje
30-09-2003, 13:47
aziza wollah illa jij hebt echt fantasie

moeskiella
01-10-2003, 10:19
aziz jou mag ik wel. jij bent grappig weet!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxx

salouaatje
09-10-2003, 09:18
okeee en nu verder Bouchra accepteerde dat ze 18 was geworden en dat ze geen klein kind meer is. Ze ging andere vrienden zoeken. Laat die nadia maar stikken dacht ze. Ze is nu 18 en het eerste wat ze wou gaan doen is haar rijbewijs halen. En een leuk autootje kopen. EEn BMW z3 dat zou mooi zijn. Haar eerste rijles begint. Wajoooo shit ik ben zenuwachtig denkt bouchra. En als ze ziet wie haar rijinstructeur is word ze nog zenuwachtige. Die ogen???????? wajemaaaa

sweet_karima
09-10-2003, 10:13
Daar zitten ze dan samen in de auto... zij en die rijinstructeur met zijn prachtige donkere ogen... ze durft em niet in de ogen te kijken, dan stelt hij zich voor, mijn naam is Hafid zegt hij en ik ga je rijinstructeur zijn.. Bouchra begint de blozen en krijgt geen enkel woord meer uit haar mond...

sneakynawal
09-10-2003, 10:20
Bouchra is zooooooo opgewonden dat Hafid haar rijinstructeur is, dat ze nie kan sturen... Ze krijgt hartkloppingen van hem.... Hafid begint haar te helpen.. Hij raakt haar handen... Zo: zegt ie. En nu draaien draaien... En Bouchra wordt er helemaal opgewonden van, de manier hoe hij haar handen aanraakt....

sneakynawal
09-10-2003, 10:40
ik heb het toch nie verpest hè.... :( (omdat niemand meer reageert.... vroeg ik het me af..)

LQwaad4life
09-10-2003, 11:12
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Bouchra is zooooooo opgewonden dat Hafid haar rijinstructeur is, dat ze nie kan sturen... Ze krijgt hartkloppingen van hem.... Hafid begint haar te helpen.. Hij raakt haar handen... Zo: zegt ie. En nu draaien draaien... En Bouchra wordt er helemaal opgewonden van, de manier hoe hij haar handen aanraakt.... (maak je geen zorgen sneaky nawal, jij geeft mensen als ik kansen) lmoehim hij begon haar te leren rijden, hij raakt steeds haar hand bouchra raakt steeds opgewoonden. Hafid merkt dat op, maar laat niks zien, ze3ma hard to get. ieder keer dat ie bouchra negeert wordt zij nog gekker. Voor zij het wisten belanden zij in een afgelegen industrie gebied. daar moet zij haar eerste les nemen. bouchra in alle haar zeneuwen wilde schakkelen en pakte per ongeluk hafid's lulll stevige vast. Hafid kan opeens niet meer doen alsof hij haar niet leuk vindt. Het is veels te duidelijk om te negeren dit keer, denkt hij. hafid werd gek en raakte bouchra 's tieten, bouchra dacht aan haar ouders maar de opwinding overwon het. Na enkele minuten en enkel tongzoenen verder belanden zij achter in de auto. Hafid haalt zijn ding eruit, bouchra heeft nooit zoiets gezien en weet ook niet wat zij ermee moet doen, maar instinctief neemt zij hem in haar mond. hafid breulde van alle het genot. zelfs de koeien in het weiland kunnen hafid horen kreunen. oh shit ze zitten in een industrie terein realiseert de schrijver zich ineens en niet in een weiland, maar de schrijver is niet van plan dingen te gaan veranderen. bouchra doet haar broek uit en buigt voorover.......(wie deurft dit aftemaken)

sneakynawal
09-10-2003, 11:43

en wat ziet ze.... oh mijn god!!! ik bloed.... shit sorry hafid, OMA is op bezoek.... Bouchra schaamt zich...