Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waaro letten we zoveel op elkaar???

LZN
30-09-2003, 12:06

ik snap niet waarom wij marokkanen zoveel op elkaar letten, die gaat uit die it en die dat , WAAROM???? als we allemaal op ons zelf zouden letten dan waren we met ze allen veel gelukkiger.

socialedienst
30-09-2003, 12:07
precies!! en toch letten we op elkaar...dus ja....heeft t nut dat we daarover gaan discussieren?? we moetn wat doen toch..

aziza20
30-09-2003, 12:10
Origineel gepost door namyra ik snap niet waarom wij marokkanen zoveel op elkaar letten, die gaat uit die it en die dat , WAAROM???? als we allemaal op ons zelf zouden letten dan waren we met ze allen veel gelukkiger wallah ila je hebt gelijk!!.. wij marokanen kunnendat echt goed!! wat heeft ide aan wat heeft diegedaan..waaaaaaaa ze heeft dat gegeten...daarlijk weten ze zelfs nog wat voor ondergoed we aan hebben ( allahistar) je hebt gelijk!!!!....maar het zit gewoon in ons bloed denk ik bij de marokanen (ze kunnen niet zonder!!) dat vind ik echt jammer.... we zijn eenmaal de f cultuur ;)

Wa7ida
30-09-2003, 12:10
ach ja zoals solcialedienst al zij we moeten toch wat

cheima
30-09-2003, 12:22

Origineel gepost door aziza20 wallah ila je hebt gelijk!!.. wij marokanen kunnendat echt goed!! wat heeft ide aan wat heeft diegedaan..waaaaaaaa ze heeft dat gegeten...daarlijk weten ze zelfs nog wat voor ondergoed we aan hebben ( allahistar) je hebt gelijk!!!!....maar het zit gewoon in ons bloed denk ik bij de marokanen (ze kunnen niet zonder!!) dat vind ik echt jammer.... we zijn eenmaal de f cultuur ;) Hahahha walahila... :giechel: Wat heb ze vandaag aan..oww die broek jah die heb ik gezien..bij..Western house..ow blablabla... Die mensen hebben geen leven..let op jezelf..ofzo..damn! Ciao

MissBlaBla
30-09-2003, 13:05
Ik let op helemaal NIEMAND... Lekker belangrijk. En mensen die op mij willen letten en graag willen babbelen over mij: Go ahead! Be my guest :D BlaBla

Maroc_oogjes
30-09-2003, 13:10
Origineel gepost door MissBlaBla Ik let op helemaal NIEMAND... Lekker belangrijk. En mensen die op mij willen letten en graag willen babbelen over mij: Go ahead! Be my guest :D BlaBla Jouw Ondertekening Zegt Voldoende.. :p