Bekijk originele versie : koekje van eigen deeg?
ik heb iets heel erg gedaan, en weet niet of dit ooit goed komt! of eigenlijk gezegd weet niet of ik wel wil of dit goed komt!
mn man is met voetballen een weekend weggeweest en heeft een meisje leren kennen ofzo ik heb via tmobile analyse , kwam ik er achter dat hij haar meer belt en smst dan mij! ik ben pas bevallen van een dochtertje ze is nu een maand, en heb een zoontje van 3, het ergste is dat ik er achter kwam en had besloten mn mond te houden tot een goed tijdstip, maar mn hart kon het niet meer aan , en hij vond de uitdraai van tmobile onder dde computer, hij scheurde hem en gooide hem weg! toen dacht ik nu moet het er uit , en heb hem alles gezegd dat ik hem zielig vond en dat hij haar meer belt dan mij , en dat ik klaar met hem ben , en dat ik alleen nog met hem spreek over de kinderen, nou het mooiste............. staat hij op en probeert agressief tegen mij te doen en zij dat ik zielig was en dat ik niks anders doe dan hem controleren en dat ik een leven moest zoeken!????
nou je weet niet wat er toen met mij gebeurde .... mn stoppen draaide door!
hij liep de deur uit , ik heb toen ik woon op een hoog , uit de balkon dingen op hem gegooid water , pannen , koffertje met eten ik werd helemaal gek.
ik zij tegen hem als je hier nog durft te komen vermoord ik je!
het ergste de buren keken allemaal , ik schaam mn nu kapot
maar alles lag toen dus op straat pannen, koffer met eten, ik ben na 10 min na buiten gelopen om op te ruimen, en kwam buren tegen , ik verontschuldigde me voor de troep en zei dat ik het zou opruimen, echt vreselijk op dat moment leek het wel of ik totaal geen gevoelens had, nu achteraf denk ik wat zullen ze wel over me denken, echt erg ben gewoon over de grens dat ik gewon geen schaamte meer ken! ben ook zo moe nog net een maand geleden bevallen en slapeloze nachten hebben me opgebroken!
ik stuurde hem een smsje met de politie is geweest en je mag hier niet meer komen, en als je hier nog durft te komen vermoord ik je!
aan de andere kant keek ik na me twee kinderen die aan het slapen waren, en dacht hoe zou het toch zijn alleen met die kids en wat gaat hij nu doen!
aan een kant ben ik bang, mn schoonouders gaan vrijdag naar marokko, hoe gaat het veder ! opgelucht????? had ik mn bek moeten houden?
op straat ging hij nog schreeuwen vuile **** en nog meer onzin, een van die buren zei nog , ja hij mag niet zulke dingen zeggen ,ben er niet op in gegaan, en ben snel naar ninnen gelopen! hoop dat alles goed komt heb net een baby van een maand!hoop dat allah me de kracht geeft om voor ze te zorgen! oja mn ouders kan ik niks zeggen mn zusters ook niet, die gaan mij de schuld geven en ik schaam me om te zeggen dat hij vreemd gaat!
Soukaina22
03-07-2007, 19:52
mijn got meid, ik wens je veel sbar toe en ik hoop jullie er samen uitkomen en ik zou toch vertelen wat er is gebeurd aan je familie, want ze komen er toch wel achter en je hoeft je nergens voor te schamen, hij zou zich diep moeten schamen!!!!
ellouisa
03-07-2007, 19:53
Jij hebt iets ergs gedaan???
HIJ Heeft iets ergs gedaan bedoel je!!!
Hoe haalt hij het in zijn hoofd!!! :kwaad: ZIjn vrouw is een maand geleden bevallen en hij gaat doodleuk met een ander wijf contact zoeken :auw:
Ik vind het een logische reactie van je hoor! Tuurlijk schaam je jezelf voor hoe je je gedragen hebt, maar uiteindelijk is er maar een iemand die zich moet schamen en dat is HIJ!!!
Hoezo gaan ze jou de schuld geven??
Jeee meid, wat een verhaal. Tja...ik begrijp wel dat je je nu schaamt voor deze actie, maar aan de andere kant doet iedereen wel eens wat ergs of stoms in een moment van woede...dus probeer dat gevoel nu van je af te zetten en je meer te richten op de toekomst.
Heb je je man de mogelijkheid gegeven om eventueel uitleg te geven over die telefoontjes en smsjes...en of hij inderdaad wel een relatie met haar heeft, of niet?
Richt je nu gewoon op je kinderen en de verzorging die zij nodig hebben...en ik zou toch adviseren wel met je man te praten, is het niet om het bij te leggen dan wel om in iedergeval te kijken wat jullie nu verder moeten doen....blijven jullie samen, gaan jullie uit elkaar..hoe en wat met kinderen...wonen etc.
Probeer tot rust te komen, en praat met hem....want wie weet valt de situatie mee en kun je je huwelijk nog redden!
Sterkte!
Absoluut niet denken dat het jouw schuld is. Waarom denk je dat jouw ouders en zussen jou de schuld gaan geven? Je zou juist bij hun terecht moeten kunnen. Ik raad je dan ook aan om jouw spullen te pakken en met jouw kinderen naar hun te gaan. Ik zou per direct scheiden, een beetje met meisjes gaan zitten bellen terwijl hij een vrouw heeft. Grrr.
VaniLLa_flavour
03-07-2007, 20:18
wat erg vcor je.
Ik wens je veel sabr toe en hopelijk vindt je gauw een oplossing voor deze situatie.
Denk goed na wat jij wilt.
Wil je jouw man vergeven?
Kan jij vergeten wat hij gedaan heeft?
Wil je verder met hem leven?
Wat wil jij voor de kinderen?
dat zijn maar enkele vragen die je jouzelf moet stellen, zo kan jij een beslissing maken.
sterkte
nadia2007
03-07-2007, 20:21
Absoluut niet denken dat het jouw schuld is. Waarom denk je dat jouw ouders en zussen jou de schuld gaan geven? Je zou juist bij hun terecht moeten kunnen. Ik raad je dan ook aan om jouw spullen te pakken en met jouw kinderen naar hun te gaan. Ik zou per direct scheiden, een beetje met meisjes gaan zitten bellen terwijl hij een vrouw heeft. Grrr.
Dat is ook geen oplossing...:jammer:
tangia19
03-07-2007, 20:23
hij moet zich schamen dat hij contact heeft met een andere vrouw.Hij is diegene die zich moet schamen en niet jij.Jij hebt gedaan,wat er gedaan moet worden ( ik zelf had denk ik erger gedaan,geloof me).
weg met die rotzooi,wat heb je aan een shmata die vreemdgaat en jou ook nog eens een **** noemt,volgens mij is hij de ****.
laat hem nu lekker rollebollen met dat wijf,zulke honden krijgen ooit spijt,en komtie ooit je hielen likken,maar 1 ding,trap er niet in.
Ik vindt het altijd zo moeilijk om op zulke situaties te reageren omdat ik de Fitna niet groter wil maken dan dat deze al is.
Ik wens je echt uit het diepste van mijn hart zo enorm veel sterkte en moge Allaah deze situatie voor je vergemakkelijken.
Allaah swt zal hem geven wat hij verdiend.
Zorg goed voor jezelf en je kinderen.
Veel Liefs.
bellydancefan
03-07-2007, 20:37
En blijf in je huisje zitten. Laat hem lekker een andere slaapplek zoeken, jij hebt twee kindjes om voor te zorgen. (Dit alles als jullie echt uit elkaar gaan)
tangia19
03-07-2007, 20:38
wellahiela,het is jouw huis en die van je kinderen.Laat hem maar lekker naar zijn chieckie gaan,loser datie is.
moge allah je veel sbar geven meid en kracht on je kinderen goed te kunnen opvoeden.als je aan het bidden bent.moet je allah swt vragen je te helpen.veel geluk.
Dat is ook geen oplossing...:jammer:
Oplossing? Oplossing? Oplossing?!
Nee, bij hem blijven en wachten totdat hij het weer flikt is de oplossing.
En het mooie van alles is dat hij niet eens zijn excuses heeft aangeboden en het probeert goed te maken. Niet eens! Met andere woorden, baar mijn kinderen, zorg voor ze en houd je smoel. Als jij het geen oplossing vindt dan verdien je ook niet beter.
schatje26
03-07-2007, 21:24
Dat hij **** op straat noemt dat doet de deur helemaal dicht wie is hier de **** en gaat vreemd tazzzzzzzzzzz van zulke mannen moet ik kotsen :jammer:
Meid wens jou veel sbar en denk aan je kinderen en incha allah zal het goed komen en zul je eruit komen!
Ik zou je famillie inschakelen en ze vertellen hoe het ziet dan kunnen ze je steunen aangezien je net bevallen bent :jammer:
imaane911
03-07-2007, 21:30
wat erg....
ik wens je veel sabr toe
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.