Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wil leren bidden

Handyman
07-08-2002, 15:45

Serieuze vraag. Wie kan mij helpen met het leren van bidden. Zoals jullie al hebben gezien ben ik een probleem geval, ik heb mijn ouderlijke huis op vroege leeftijd verlaten, vanwege prive problemen. Mijn moeder is overleden, dat is ook een reden dat ik af en toe aan het flippen ben. Ik heb haar graf vorige jaar bezocht in marokko, maar ik zou het leuker vinden als ik ook af en toe contact heb met god. Zodat mijn moeder minder wordt gestraft. Want ze zeggen als de kinderen niet bidden dat de ouders ook worden gestraft Ik weet hoe ik loddo moet doen, en ken ook een paar koran nummers. Alleen weet ik niet wat de volgorde is van het bidden. kan ik dat ook op het net vinden??? Zoek daar naast trouwens ook nog een serieuze meid voor de toekomst.

Whatsupnador
07-08-2002, 15:48
Je zoekt een serieuze meid voor de toekomst. Is je tante niets meer dan?

Najib26
07-08-2002, 15:48
http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/gebed/1.htm "Ik heb verschillende websites gezien die informatie aanbieden over het leren van het gebed....Hiermee proberen we een geanimeerde manier met foto's, tekst, geluid en video die u ook kunt downloaden om het gebed leren...Broeder en zuster... vergeet niet om doe'a voor ons te maken... "

Handyman
07-08-2002, 15:51
Origineel gepost door Najib26 http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/gebed/1.htm "Ik heb verschillende websites gezien die informatie aanbieden over het leren van het gebed....Hiermee proberen we een geanimeerde manier met foto's, tekst, geluid en video die u ook kunt downloaden om het gebed leren...Broeder en zuster... vergeet niet om doe'a voor ons te maken... " Bedankt Najib

Whatsupnador
07-08-2002, 15:58

He Najib heb je zijn andere topic niet gelezen?

Najib26
07-08-2002, 16:02
Origineel gepost door Whatsupnador He Najib heb je zijn andere topic niet gelezen? Ik heb de titel gelezen ja. Ik doe alleen mijn plicht en reik hem informatie aan. Of hij daar serieus mee zal omgaan of dat hij maar aan het geinen is, dat is aan hem, niet aan mij. Bovendien hebben andere leden die ook niet kunnen bidden in ieder geval iets aan die link.

Handyman
07-08-2002, 16:03
Origineel gepost door Whatsupnador He Najib heb je zijn andere topic niet gelezen? He kerel. Wat bedoel je daarmee. Dus als iemand een rare ervaring heeft gehad, verdient die gene volgens jou niks meer?? Of heb ik het fout.

Whatsupnador
07-08-2002, 16:13
ja ik vraag me af of je wel serieus bent met dat bidden, als ik die andere uitspraken lees over f..fu... dan betwijfel ik dat ten zeerste

Sarahsalima
07-08-2002, 16:27
hey whatsupnador, we hoeven niet zo aantevallen op hem, wie zijn wij om te beoordelen of hij goed of slecht bezig is dat doet Allah SWT wel Hij vraagt een gunst van ons door middel van deze topic, ik vind dat we daar serieus mee moeten omgaan Omdat hij verkeerde dingen heeft gedaan wat overigens op een andere topic van hem uitgebreid is behandeld, vraag ik jullie of we hem gewoon met rust kunnen laten en hem gewoon net als Najib 26 hulp kunnen bieden bij voorbaat dank

Handyman
07-08-2002, 17:02
Origineel gepost door Sarahsalima hey whatsupnador, we hoeven niet zo aantevallen op hem, wie zijn wij om te beoordelen of hij goed of slecht bezig is dat doet Allah SWT wel Hij vraagt een gunst van ons door middel van deze topic, ik vind dat we daar serieus mee moeten omgaan Omdat hij verkeerde dingen heeft gedaan wat overigens op een andere topic van hem uitgebreid is behandeld, vraag ik jullie of we hem gewoon met rust kunnen laten en hem gewoon net als Najib 26 hulp kunnen bieden bij voorbaat dank Bedankt Meid, He Najib erg interresant die site. Bedankt nog.

Miss_Hexie
07-08-2002, 17:06
Ik vind het trouwens heel goed van je dat je je heil in het geloof zoekt. En najib MAsha allah!

TonyM
07-08-2002, 17:12
Origineel gepost door Handyman Ik weet hoe ik loddo moet doen, en ken ook een paar koran nummers. Hahaha ... :D Geestig! Meneertje kent wat koran 'nummers' ... en daar dans je dan op? Ze heten nog altijd 'sorra'!

BZZZZZZZZ
07-08-2002, 17:54
Origineel gepost door TonyM Hahaha ... :D Geestig! Meneertje kent wat koran 'nummers' ... en daar dans je dan op? Ze heten nog altijd 'sorra'! hehehehehehehe deze is goed, yeh sgaap je weet toch dat het sorrat zijn. Maar je eigen wel goed wassen he en helemaal goed nadat je met je tante gemeenschap hebt gehad:)

dulce_lamia
07-08-2002, 19:29
Ik zelf zou het heel moeilijk vinden om van het internet af te leren bidden, je mist toch iets, Ik raad je naast deze site te bestuderen ook aan om in contact te treden met een moskee in je buurt en daar kunnen ze je ook helpen met bidden, het is een stuk persoonlijker en prettiger, althans zo denk ik er over. Wat je ook kunt doen is een goede vriend of kennis vragen je te helpen, dan voel je je veel fijner dan alleen.