Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie helpt de ouders/familieleden bij het innemen van de medicijnen??

Pagina's : [1] 2

Anissa
03-07-2007, 14:37

Weet jij of jouw ouders therapietrouw zijn???

Sparklepop
04-07-2007, 11:13
Ik vraag altijd aan mijn vader of ie zn medicijnen wel heeft genomen, of mijn moeder vraagt het.

Anissa
04-07-2007, 11:15
Ik vraag altijd aan mijn vader of ie zn medicijnen wel heeft genomen, of mijn moeder vraagt het. Toppie meid!!!! :goedzo:

Anissa
10-07-2007, 13:26
Zijn er helemaal geen ouders die hun medicijnen vergeten in te nemen?

Pearl_of_Rif
10-07-2007, 13:32

Zijn er helemaal geen ouders die hun medicijnen vergeten in te nemen? Mijn ouders zijn nog jong en gebruiken geen medicijnen ofso maar mijn oma wel ze heeft suikerziekte en ze slikt daarnaast ook nog andere pillen tegen verschillende kwalen als hoge bloeddruk enso als ik bij haar ben en mijn moeder is er niet dan help ik haar eraan herinneren :o

Anissa
10-07-2007, 13:33
Mijn ouders zijn nog jong en gebruiken geen medicijnen ofso maar mijn oma wel ze heeft suikerziekte en ze slikt daarnaast ook nog andere pillen tegen verschillende kwalen als hoge bloeddruk enso als ik bij haar ben en mijn moeder is er niet dan help ik haar eraan herinneren :o :goedzo: Weet je ook of ze het ook in de gaten houdt als ze alleen is?

Pearl_of_Rif
10-07-2007, 13:35
:goedzo: Weet je ook of ze het ook in de gaten houdt als ze alleen is? Mijn oma vergeet altijd alles maar er is altijd iemand bij haar, mijn tantes of mijn moeder en me tante woont ernaast, ze zijn buren dus zij zorgt er voor dat ze alles inneemt en op tijd ;)

Anissa
10-07-2007, 13:37
Mooi zo!! Er zijn veel marokkaanse ouderen die het belang van de medicijnen niet inzien. Veel weten ook niet dat er verschillende manieren zijn om het juist bij te houden dmv bijvoorbeeld een medicijnweekdoos.

Nidaa
16-07-2007, 23:23
Mijn beide ouders moeten medicijnen slikken en ze vergeten het nooit. Ze onthouden het zelf. Mijn moeder heeft diabetes en moet tijdens de maaltijden haar medicijnen slikken, dus als ze gaat eten, zet ze ook gelijk haar medicijnen op tafel, zo vergeet ze het niet. Mijn vader slikt al jaren medicijnen, dus die vergeet het ook niet.

Meisske
16-07-2007, 23:29
Ik help mij vader me zn medicijnen slikken... Hij heeft longkanker.. Eerst deed hij t helemaal zelf...maar daarna...na zn laatste Chemokuur,,,kwamen mijn moeder en ik er achter dat hij zn rust en slaappillen in zn Tissue-doosje deed. Nu moet ik m welke keer medicijnen geven en gaat t goed Alhamdolilah....

toomuchrespect
16-07-2007, 23:41
mijn oma vergeet alles....behalve haar medicatie..:hihi:

Nidaa
16-07-2007, 23:57
Ik help mij vader me zn medicijnen slikken... Hij heeft longkanker.. Eerst deed hij t helemaal zelf...maar daarna...na zn laatste Chemokuur,,,kwamen mijn moeder en ik er achter dat hij zn rust en slaappillen in zn Tissue-doosje deed. Nu moet ik m welke keer medicijnen geven en gaat t goed Alhamdolilah.... SjafakAllah. Moge Allah hem genezen, ameen.

Meisske
16-07-2007, 23:59
SjafakAllah. Moge Allah hem genezen, ameen. Amien....:) T is blijven volhouden...Meid....:traan1:

Anissa
18-07-2007, 11:32
Mijn beide ouders moeten medicijnen slikken en ze vergeten het nooit. Ze onthouden het zelf. Mijn moeder heeft diabetes en moet tijdens de maaltijden haar medicijnen slikken, dus als ze gaat eten, zet ze ook gelijk haar medicijnen op tafel, zo vergeet ze het niet. Mijn vader slikt al jaren medicijnen, dus die vergeet het ook niet. Dat is erg goed van je ouders, die zullen vast ook weten hoe belangrijk het is en het belang van medicijnen inzien.

Anissa
18-07-2007, 11:34

Ik help mij vader me zn medicijnen slikken... Hij heeft longkanker.. Eerst deed hij t helemaal zelf...maar daarna...na zn laatste Chemokuur,,,kwamen mijn moeder en ik er achter dat hij zn rust en slaappillen in zn Tissue-doosje deed. Nu moet ik m welke keer medicijnen geven en gaat t goed Alhamdolilah.... Allahieshafie!! Het is fijn dat jij daar oplet! Heelveel letten niet op de medicijnen van de ouders en of leggen het niet uit. De meeste ouders weten ook niet wat het geneesmiddel doet en beseffen ook niet dat het op bijvoorbeeld zelfde tijden moet ingenomen worden.

Pagina's : [1] 2