Bekijk originele versie : OPRUIMING trouwjurken!!
Najat__79
29-09-2003, 23:50
Aanstaande bruidjes opgelet....!!
Ik heb een aantal schíítterende jurken in de aanbieding........helemaal NIEUWWWW.....dus laat je geen tweedehands jurk aansmeren voor veel te veel geld.
IK HEB: 3 jurken in mt. 36 en een jurk in mt. 38........per stuk 595,- euro...........ALS je voor 31 oktober 2003 een van deze jurken koopt krijg je er een nieuwe hoepel GRATIS bij (t.w.v. 75 euro).
Mail of bel me even, je bent van harte welkom om te komen passen!
Groetjesss
Najat
infonajat@wanadoo.nl
Telnr. 0640346489
zine_maghreb
29-09-2003, 23:54
hoi najat....
ik ben ook hard op zoek naar een bruidsjurk.....heb j geen foto's of kan j misschien beschrijven hoe ze eruit zien....... :D
mohim alvast ergggggggggggg bedankt :zwaai:
groetjes
Salaam Alaykoum,
Is het eventueel mogelijk om foto's van die bruidsjurken door te sturen naar mijn mailadres fatelka@yahoo.com. Heb wel interesse!!!
Shoekran
Najat__79
30-09-2003, 14:05
Origineel gepost door zine_maghreb
hoi najat....
ik ben ook hard op zoek naar een bruidsjurk.....heb j geen foto's of kan j misschien beschrijven hoe ze eruit zien....... :D
mohim alvast ergggggggggggg bedankt :zwaai:
groetjes
Nou de 3 jurken in mt. 36: 1 heeft korte mouwen, bovenlijfje helemaal versierd met kant en pareltjes en dan een simpele A-lijn rok naar beneden met een kleine aangeknipte sleep. Kleur wit
Ik heb nog twee jurken zonder mouwen, wel lange handschoenen bij verkrijgbaar. mooi bewerkte bovenlijfje en hele mooie lange slepen bewerkt met allemaal dichte knoopjes van boven tot beneden.
De jurk in mt. 38 is een hele mooie romantische jurk. Wel met spaghetti bandjes maar wel met bijpassende lange handschoenen tot de bovenarmen, heel chique. De jurk is prachtig versierd met roosjes en pareltjes.
Ik zou zeggen, maak even een afspraak om te komen passen. Ik krijg ook nog nieuwe jurken binnen deze week....daarom deze aanbieding.
Bel me voor een afspraak: najat 0640346489
Najat__79
01-10-2003, 16:10
Voor dames die foto's willen zien: Stuur me een emailtje naar infonajat@wanadoo.nl
De opruiming geldt maar voor een aantal jurken.....dus op=op. De eerste afspraken zijn al gemaakt.
tot gauw!
Najat__79
01-10-2003, 16:53
Foto's zijn naar je verstuurd HighClassLady....:):)
Dames ik heb ook heeeeeele leuke bruidsmeisjesjurkjes. Leuk voor jullie zusjes of nichtjes bijv. Staat prachtigggg op de foto's. Ik heb ze in bordeauxrood en ivoorwit, echt zo'n kleine sisijurkjes met hoepel....práchtigggg!
Ze zijn voor ongeveer 4 tot 11 jaar of zo, en kosten 99,- euro!
Najat__79
02-10-2003, 16:16
Tuuuuuurlijk niet HCL.........:):):)
Iedereen die me een mailtje heeft gestuurd heeft al foto's van me gekregen!
Laat me weten wat jullie van de jurken vinden op infonajat@wanadoo.nl
Groetjesss
Najat
zine_maghreb
02-10-2003, 16:53
SALAM.....NAJAT
IK HEB J GISTEREN OOK EEN EMAIL GESTUURD MAAR IK HEB NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN......... :confused:
mohim hier heb j mn email adres, als j die foto's kan sturen.....
miss_hoceima18@hotmail.com
Najat__79
02-10-2003, 21:36
Miss Hoceima.........ik heb je wel foto's gestuurd hoor, maar de mail kwam weer terug.....zeker je inbox vol?? Ik ga het weer proberen.
groetjesss
Najat
power_flower
02-10-2003, 21:39
ook voor de foto's naar mij graa"g: xxbyflower@hotmail.com
lallafatoush
02-10-2003, 23:16
hoi wil je mij ook de foto's sturen
van de sissi jurkjes graag lallafatoush@hotmail.com
zine_maghreb
03-10-2003, 21:06
Origineel gepost door Najat__79
Miss Hoceima.........ik heb je wel foto's gestuurd hoor, maar de mail kwam weer terug.....zeker je inbox vol?? Ik ga het weer proberen.
groetjesss
Najat
hoi najat....
oh sorry dan.....ik heb nu wel mn inbox gewist dussssss je mag hem sturen aubbbbbbbbbbbbbbbb...... :D .alvast bedankttttttttt
:zwaai:
Najat__79
05-10-2003, 14:45
Origineel gepost door zine_maghreb
hoi najat....
oh sorry dan.....ik heb nu wel mn inbox gewist dussssss je mag hem sturen aubbbbbbbbbbbbbbbb...... :D .alvast bedankttttttttt
:zwaai:
Okay prima! Laat me maar weten wat je van de jurken vindt!
Groetjesss
Najat
Najat__79
06-10-2003, 15:36
Origineel gepost door sahila2002
Dag meid
Zou je mij de fotos kunnen mailen naar sahila2002@hotmail.com , zowel de bruidjurken als de sissijurken van de kleine meiden.
Alvast bedankt.
Is naar je verstuurd meid! Laat me weten wat je van de jurken vindt!
Groetjesss:D
Najat
oem_roekaya
06-10-2003, 15:38
salaam eleykoem ik heb je een prive bericht gestuurd ik op dat je er op reageerd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.