Bekijk originele versie : Verandering van adem..
tachelhit102
29-09-2003, 22:55
Op gezag van Aboe Hoerairah (moge Allah tevreden met hem zijn), die het van de Profeet (moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) (gehoord) heeft, die zei:
"Het vasten is voor Mij en Ik geef er een beloning voor. (Een man) geeft zijn seksuele genot, zijn eten en drinken voor Mij op. Vasten is als een schild, en degene, die vast heeft twee genoegens: een genoegen als hij zijn vasten verbreekt en een genoegen als hij zijn Heer ontmoet. De verandering van adem (Omdat het vasten voor een slechte adem kan zorgen, geeft de Hadith de verzekering dat dit de moslim beslist niet van het vasten moet laten weerhouden.) uit de mond van een vastende is volgens Allah's maatstaf beter dan de geur van muskus."
Dit is overleverd door Al-Boechari (ook door Moeslim, Malik, at-Tirmidhi, an-Nasa'i en Ibn Maadjah).
SweetRose
29-09-2003, 23:01
Origineel gepost door JANACHMED
:goedzo:
dus voor de mensen die niet vasten vanwege de adem geur :confused:
ga vasten :zwaai:
Serieus? heb k nog nooit gehoord..damn..how low can you go..:jammer:...kvind het wel spijtig dat sommigen die dat doen geen schrik hebben voor allah (swt)...:(...
SweetRose
29-09-2003, 23:19
ja er zijn echt mensen die gewoon maling hebben aan de ramadan ,,bekende van mij zelfs ( absoluut geen vrienden )
zittten in de shoppas te blowen en te drinken en te eten ,,
1 maand vasten en alles effe laten zit er voor sommigen niet bij
l7ajawen
:zwaai:
Allahyfed...:jammer:
tachelhit102
29-09-2003, 23:42
ja er zijn echt mensen die gewoon maling hebben aan de ramadan ,,bekende van mij zelfs ( absoluut geen vrienden )
zittten in de shoppas te blowen en te drinken en te eten ,,
1 maand vasten en alles effe laten zit er voor sommigen niet bij
l7ajawen
:zwaai:
SoubhanAllah..:jammer:
Origineel gepost door tachelhit102
Op gezag van Aboe Hoerairah (moge Allah tevreden met hem zijn), die het van de Profeet (moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) (gehoord) heeft, die zei:
"Het vasten is voor Mij en Ik geef er een beloning voor. (Een man) geeft zijn seksuele genot, zijn eten en drinken voor Mij op. Vasten is als een schild, en degene, die vast heeft twee genoegens: een genoegen als hij zijn vasten verbreekt en een genoegen als hij zijn Heer ontmoet. De verandering van adem (Omdat het vasten voor een slechte adem kan zorgen, geeft de Hadith de verzekering dat dit de moslim beslist niet van het vasten moet laten weerhouden.) uit de mond van een vastende is volgens Allah's maatstaf beter dan de geur van muskus."
Dit is overleverd door Al-Boechari (ook door Moeslim, Malik, at-Tirmidhi, an-Nasa'i en Ibn Maadjah).
jou topics zijn altijd interessant :)
tachelhit102
30-09-2003, 00:13
Origineel gepost door babyboy
jou topics zijn altijd interessant :)
Chokran a goeya..;)
SouthElmghribia
30-09-2003, 10:05
salaam alikoum, Mensen die niet vasten wegens adem geur hahah dat is gewooooooon .......................................
SHIKIEEE!!
dat zijn mensen die niet aan Allah denken Allah isterrrrr........
Heeeeeej Tachelhitttttttttt Tbark allah 3ala topic nem............
:zwaai: bslemaaa :zwaai:
Ouasalaam Alikoum
BENTGHATAR
30-09-2003, 10:59
:jammer:.........Dat er mensen zijn die daardoor niet meedoen aan de ramadan ...:jammer:.......Allah Hfad
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.