Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bijnamen?

ze3maze3ma
29-09-2003, 22:42

heeft iemand een bij naam of sjow? zo ja wat is het.:D ik heet ouaffa ze noemen mij---->FOEFIE:D

lala_fatima
29-09-2003, 22:44
me vriendinnen noemen me vaak trut of trutje me zussen en me broers noemen me dombo me nichtje noemt me tante hadiela :( ze verneukt mijn naam gewoon

Chyhaan
29-09-2003, 22:45
Ik heet Jyhane.. En Soefy van marokko.nl noemt me... Lopende haan of zoiets... Ik vind t nergens opslaan

0uidath
29-09-2003, 22:55
that´s why i love soef:hihi: de mijne is superhadda en mijn pappie noemt me shahloela

Miss_Honey
29-09-2003, 22:55

Ik had vroeger wel geinige bijnamen: breedbeeld (had echt een grote en breede k.ont!)...maar de leukste was beugelhoerehazetand (die had me neefje me geven toen we ruzie hadden..we hadden echt ruzie en ik gaf hem een trap...toen wilde hij me uitschelden en dat kwam er dus uit...ik had een beugel dus vandaar...de rest heeft-ie maar gewoon verzonnen!) :) M'n vriend noemt me liefie, vrouwtje en (als ik iets doms doe) drol :D M'n vrienden op school noemen me angel :engel: Verder wordt m'n naam afgekort enzo (er worden allerlei rare mixjes gemaakt!) door mijn vrienden en familie :)

LadyLo
30-09-2003, 00:52
mijn moeder noemt me altijd Loula de familie van mn pa noemt me: Lolou of kamla zahra (blonde mier) de familie van mn ma noemt me: Galdia of Glilda M'n vriendinnen noemen me: Goe M'n broer noemt me: stinkerd/stinkie M'n zus noemt me: heks of het prinsesje!!!(serieus) En ik heet Kholoud! (spreek je uit als Goloed)------------> alleen als iemand boos op me is noemt ie me bij mn originele naam!

yasminne
30-09-2003, 01:12
Dodo, vanaf kleins af aan! Mijn oom die een jaar ouder dan mij is, kon mijn naam toen niet goed uitspreken dus hij noemde me dodo, Vanaf dat moment, noemt iedereen me dodo. Het grappige is waar ik ook ben, ik hoef alleen maar dodo te horen en reageer er gewoon op. :jammer:

TemsoenT
30-09-2003, 01:18
Hexje , thamza , ratje , Reetje wallah illa allemaal onzinnnnn

T-ManiaC
30-09-2003, 01:28
Stouria :)

twishiya
30-09-2003, 01:50
ik heb er teveel:jammer: zus:yaffie hele familie:bep, beppie, mina papa:wouldie mama of mijn vriendinnen:jas een vriendin:scheet (haar noem ik dus drol:hihi: ) mn mannetje: hbiba, mn vrouwtje, mrati, lieverd etc etc. maar natuurlijk ook gewoon mn naam:)