Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Besnijdenis, Dames kunnen jullie mij vertellen waar ik zo al rekening mee moet houden

Pagina's : [1] 2

lala-ahlam
02-07-2007, 15:34

Dames kunnen jullie mij vertellen waar ik zoal rekening mee moet houden? Ik ben van plan om van de zomer mijn zoontje van 1,5 jaar te laten besnijden in Marokko. Kunnen jullie aangeven waar ik rekening mee moet houden? Zijn er dames die dit b.v. vorig jaar hebben gedaan of dit jaar ook van plan zijn te doen? Tips en advies zijn van harte welkom. Ik hoor gauw van jullie. Bedankt

lala-ahlam
02-07-2007, 16:26
niemand hier ervaring mee????

lala-ahlam
03-07-2007, 13:39
helemaal niemand dus???

tetouani79
03-07-2007, 13:47
mag ik jou het advies geven om je kind niet in de zomer te besnijden. de kans op infecties is groter door de warmte. ook kan het kind door zweten meer pijn hebben. insa'allah zal je kind niet van deze overkomen.

maysa84
03-07-2007, 13:49

Dames kunnen jullie mij vertellen waar ik zoal rekening mee moet houden? Ik ben van plan om van de zomer mijn zoontje van 1,5 jaar te laten besnijden in Marokko. Kunnen jullie aangeven waar ik rekening mee moet houden? Zijn er dames die dit b.v. vorig jaar hebben gedaan of dit jaar ook van plan zijn te doen? Tips en advies zijn van harte welkom. Ik hoor gauw van jullie. Bedankt Ik zie dat er al zo een topic bestaat.. kan je daar het beste naar verwijzen http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1491155 :nijn:

lala-ahlam
03-07-2007, 13:59
Dankje Maysa, maar dat onderwerp gaat over de voordelen en nadelen van vroeg besnijden. Maar ik zou graag willen weten waar ik zoal rekening moet houden bij de ingreep zelf.

lala-ahlam
03-07-2007, 14:00
mag ik jou het advies geven om je kind niet in de zomer te besnijden. de kans op infecties is groter door de warmte. ook kan het kind door zweten meer pijn hebben. insa'allah zal je kind niet van deze overkomen. wat adviseer jij dan?

tetouani79
03-07-2007, 14:10
wat adviseer jij dan? als het mijn kind zou zijn, dan zou ik het in de winter doen en gewoon hier in NL. heb je dan ook geen last van al het bezoek om je kind heen. het blijft jullie besluit. moge Allaah jullie bijstaan

Doortje
03-07-2007, 14:13
Ik zou het in een Nederlands ziekenhuis laten doen, met plaatselijke verdoving. Dat is voor je zoontje wel zo prettig. Of doen ze het in Marokko ook met verdoving?

arbiaa
03-07-2007, 14:15
Ik ben het ook van plan. Mijn zoontje is 10 maanden. Ik ben erg aan het twijfelen, maar het moet nu eenmaal gebeuren. Als je in marokko bent dan breng je hem gewoon naar het strand en het zoute water zal het sneller laten helen.

lala-ahlam
03-07-2007, 14:15
Maar ik hoor om mij heen dat het in marokko beter wordt gedaan dan hier in Nederland dus vandaar.

tetouani79
03-07-2007, 14:20
Allahou a3lam zuster. ik zou zeggen , tawakal 3ala lah(heb vertrouwen en Allaah) en volg je hart

maysa84
03-07-2007, 14:32
Dankje Maysa, maar dat onderwerp gaat over de voordelen en nadelen van vroeg besnijden. Maar ik zou graag willen weten waar ik zoal rekening moet houden bij de ingreep zelf. In marokko.. Dat hebben we vorige jaar laten doen bij me broertje van 2 jaar.. het was heel erg goed gegaan hamdolilah... Nou nergens moet je zorgen gaan maken.... de ingreep zelf.. hmm daar mochten we niet bij zijn.... me broertje werd verdoofd.. en hij voelde toen helemaal niets van de ingreep.....toen hij wakker werd ok niet Dat komt omdat het nog niet gevoelig is bij hun geslachts.....:) voor de rest .. wat je kan meenemen is handdoek pampers speelgoed drinken verzekeringspapieren ............... Iekongier insha allah

oumabdellah
03-07-2007, 21:21
Salam. Mijn neefje hebben we twee jaar geleden in Casa besneden in een kliniek en het ging heel goed. Insh-ALLAH ga ik mijn zoontje in de zomer ook in Marokko besnijden. Volgens mijn man zou het ook beter in Marokko worden gedaan. Ik heb in NL wel eens creepy verhalen gehoord. bij een zoontje van mijn vriendin ging een dokter het voor het eerst uittesten, de ingreep duurde een half uur.. Ik twijfel aan de kundigheid hier...in marokko doen ze besnijdenis aan de lopende band. Dus succes met de besnijdenis, ik hoop dat het goed gaat insh-Allah iedereen heeft zijn voorkeur

zanouba
03-07-2007, 21:34

ik ga in september ook inchallah op vakantie naar marokko.en ben ook van plan mijn zoontje te besnijden.ik hoop dat het inchallah goed komt.

Pagina's : [1] 2