Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom ik

just_fouad
29-09-2003, 22:40

Laatste tijd alleen maar ongeluk bijna niks posotiefs te melden -ov kwijt -benzine klep plus benzinedop van de auto gestolen -geld is waardeloos je kan er niks mee doen -ik voel me klote -school gaat wel redelijk vandaag toch nog voor nederlands 7.5 gehaald maar waarom ik al die ongeluk :traan1:

eyes_of_maroc
29-09-2003, 22:57
nu ongeluk, later geluk (in het paradijs) is een spreekwoord maar ik ken hem niet.!!:confused:

0uidath
29-09-2003, 22:57
:confused: auto maar ov:confused: ja overheidstrekker:hihi:

Nisrine01
29-09-2003, 22:58
Meskien :( veel sterkte

SweetRose
29-09-2003, 22:59

Komt wel in orde ;).. Iedereen heeft wel zo'n moment..geloof me.. Geef de hoop gewoon niet op dat het in orde komt..en je gaat nog stralen van geluk.. Kspreek uit eigen ervaring ....

just_fouad
29-09-2003, 23:05
je mag de banden pikken je mag ruiten pakot slaan je mag krassen erop doen je mag banden leegprikken maar niet de bezinedop en klep eraf halen en dan ook nog eens benzineingang helemaal verrot maken :kwaad: kost me alleen maar tijd en minimaal 100€ voor zo n vieze geintje tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee :kwaad: mijn ov is ook nog eens kwijt pfffffffffffff volgens mij is dit gewoon 3ain :kwaad:

Jeblia_Tetouania
30-09-2003, 01:39
Origineel gepost door just_fouad Laatste tijd alleen maar ongeluk bijna niks posotiefs te melden -ov kwijt -benzine klep plus benzinedop van de auto gestolen -geld is waardeloos je kan er niks mee doen -ik voel me klote -school gaat wel redelijk vandaag toch nog voor nederlands 7.5 gehaald maar waarom ik al die ongeluk :traan1: mektab misschien komt er over een weekje ofzo wel wat goeds zoals -ov gevonden -benzineklep plus benzinedop gevonden -geld kan je echt veel mee doen -voel me gelukkig -school gaat hartstikke goed :D

Jeblia_Tetouania
30-09-2003, 01:47
Origineel gepost door TemsamniHustler Sjo. kheb niet zoveel pech gehad als de afgelopen 2 weken! Echt ongelooflijk is dat! meskien :rolleyes: