Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens waarom zulke mooie praatjes toch?

esma16
29-09-2003, 21:33

hoe weet je nou of je een jonegen wle of niet kan vertrouwen. ze hebben zulke mooie praatjes verhaaltjes hoe veel ze van je houden. maar van de een op de andere dag is hun liefde voor jouw opeens voorbij.

Nisrine01
29-09-2003, 23:23
Ja dat zijn éénmaal jongens hé, dus gewoon geen haramrelatie nemen want de meeste jongens trouwen toch niet met iemand die ze al hebben gehad.

achie25
30-09-2003, 10:04
Origineel gepost door esma16 hoe weet je nou of je een jonegen wle of niet kan vertrouwen. ze hebben zulke mooie praatjes verhaaltjes hoe veel ze van je houden. maar van de een op de andere dag is hun liefde voor jouw opeens voorbij. Als je het antwoord weet waarom meiden dat ook doen de laatste tijd, weet je ook waarom jongens dat doen. En als een jongen na 2 weken tegen je zegt: ik hou van je, en je trapt daarin.. Tja, dan weet ik het ook niet meer..

achie25
30-09-2003, 11:22
Origineel gepost door ITHRANE :lol: je weet toch dat ik ECHT van je hou ook al heb ik "MOOIE" praatjes mijn liefde voor jou is OPRECHT :Iluvu: :hihi: Ik hou van je...... is zo gezegd voor de mensen die niet weten wat de waarde daarvan is. Kijk naar mij ik heb tegen achie gezegd dat ik van hem hou.... :stout: Je moet er alleen niet in trappen, en je daar niet laten meeslepen door zijn woorden want woorden kunnnen door iedereeeeen worden uitgesproken.... ;) En daar trap ik niet in :ego:

socialedienst
30-09-2003, 12:49

Origineel gepost door Nisrine01 de meeste jongens trouwen toch niet met iemand die ze al hebben gehad. hey das niet waar........

esma16
30-09-2003, 14:19
ahahhaahahhaahahahah. trouwens hoe ga je dan met iemand trouwen als je hem niet kent? eerst verloven zeker ga je zeggen. maar als je dan ziet dat ie niet goed is dan is het moeilijk om bij het weg te gaan.

esma16
30-09-2003, 14:21
nisrineo1 wat je zegt trouwens dat jonegsn niet trouwen met meisjes als ze hun vriendin eerst zijn geweest is helemaal niet waar iedreen die ik ken en getrouwd is is eerst met diegene gegaan.

ELMARRAKECHIA
30-09-2003, 14:31
bla bla we leven in 2003

Nisrine01
30-09-2003, 16:43
Origineel gepost door esma16 nisrineo1 wat je zegt trouwens dat jonegsn niet trouwen met meisjes als ze hun vriendin eerst zijn geweest is helemaal niet waar iedreen die ik ken en getrouwd is is eerst met diegene gegaan. Oke niet allemaal dan, je hebt er wel een paar tussen die wel echt serieus zijn en echt willen trouwen, maar die zijn geloof ik echt schaars. :zwaai:

knaleiland
05-10-2003, 12:32
Origineel gepost door esma16 ahahhaahahhaahahahah. trouwens hoe ga je dan met iemand trouwen als je hem niet kent? eerst verloven zeker ga je zeggen. maar als je dan ziet dat ie niet goed is dan is het moeilijk om bij het weg te gaan. hahhahah daaar heb je helemaal gelijk in meid. je moet elkaar tog eerst leren kennen tot je gaat trouwen. trouwen is een hele grote stap voor iedereen. maar ja............. PS. iwa saafie als jullie bang zijn voor die jongens met hun praatjes dannt zeg ik jullie maar 1 ding. Ga naar MAROKKO. zdaaar staan genoeg mannen te w8ten in de BERGEN voor papieren naar ELGARIES. whuhahhahaha

Najib26
05-10-2003, 13:00
Origineel gepost door ELMARRAKECHIA bla bla we leven in 2003 Dan moet jij jezelf geen moslim meer noemen met je 2003. De islam en de koran zijn tijdloos. Relaties voor het huwelijk blijven haram. Esma zet neer waarom: jongens doen alsof ze van een meisje houden, maar na gebruik dumpen ze haar. En dan zit het meisje een paar maanden in de dip.