Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goedkope vliegticket gezocht!!!

Pagina's : [1] 2

3_ling
01-07-2007, 21:38

wie kent site's waar ik kan kijken voor een goedkoop enkeltje naar casablanca???

casaoui01
01-07-2007, 22:20
google en dan brussen casablanca of dusseldorf casablanca

moslima-arabia
02-07-2007, 11:18
Salaam a3alikoum wa'rahmatoellah ik zoek ook naar casablanca maar het is ook duur ligt er aan wanneer goedkoopste kon ik nog van 355 ongeveer vinden via frankfurt maar je komt pas in casa half 12 in de avond en zo is het ook de terug reis verder is het allemaal 419 of 422 euro als je enkeltje wil ga met een reis bus kom je goedkoper uit. veel succes in casablanca w3alikoum salaam wa'rahmatoellah

Fdiewa
02-07-2007, 11:31
ik heb een enkeltje nodig naar casablanca, rabat of slah Kan iemand me aub pm!! aub! of wat is beter om te doen.

moslima-arabia
02-07-2007, 11:51

is even duur enkeltje en routertje wat je wel kan doen is via marakech ofzo en dan naar casa reizen met de bus??

Dounia_girl1
02-07-2007, 12:47
ik heb bij ufoflug.nl geboekt naar nador is echt goedkoop .com bedoel je :hihi: Pf voor 19 juli zitten ze vol!!! Iemand nog andere site's??????

XXSabiraXX
02-07-2007, 21:23
Echte aanrader is: www.atlas-blue.com en via jet4you.com, ze gaan wel vanaf brussel.......atlas-blue via zaventem bij brussel en jet4you via charleroi nabij gent is een end rijden na brussel hoor. en nog wat atlas-blue gaat naar marakech dan zou je daarna de trein moeten nemen naar stad v bestemming, maar jet4you gaat wel direct naar Casa toe . Ik ken een andere site www.dunia-reizen.nl maar is meer gericht voor berbers en mensen uit oujda. Anyway Succes meid! .

ChicaLoca
02-07-2007, 21:55
Echte aanrader is: www.atlas-blue.com en via jet4you.com, ze gaan wel vanaf brussel.......atlas-blue via zaventem bij brussel en jet4you via charleroi nabij gent is een end rijden na brussel hoor. en nog wat atlas-blue gaat naar marakech dan zou je daarna de trein moeten nemen naar stad v bestemming, maar jet4you gaat wel direct naar Casa toe . Ik ken een andere site www.dunia-reizen.nl maar is meer gericht voor berbers en mensen uit oujda. Anyway Succes meid! . Hey meid, www.dunia-reizen.nl doet het niet? kan je me mischien verder helpen :confused:

3_ling
03-07-2007, 21:55
Salaam ahlekom bedankt allemaal voor jullie reactie ...baraka ALLAH fiek! de reden dat ik een enkeltje zoek is omdat ik hier in Nederland nog paar weken blijf werken en dan naar marokko wil reizen en wil terug komen met me ouders in de auto inshaALLAH... ik heb nog niks gevonden...gair inshaALLAH alle sites zijn welkom.. Moge Allah swt jullie belonen (K)

Bint_Fullan
03-07-2007, 23:40
wie kent site's waar ik kan kijken voor een goedkoop enkeltje naar casablanca??? Assalamu aleikoem warahmatullaah, Als je via jetairfly boekt dan betaal je voor een enkeltje 175 euro naar casablanca. Maar dan moet je wel vanaf 26 juli gaan kijken want dan wordt het goedkoper. Vanaf 20 juli tot 26 juli is het wat duurder. Je reist via charleroi (belgie). Dit is een link naar de site http://www.jetairfly.com/bepages/nl/ticket.php Gair inshaAllaah Weet iemand waar je goekope tickets kan boeken voor Nador, Fes, Oujda??? Onder de 400 euro..?

Fdiewa
04-07-2007, 09:33
Salaam ahlekom bedankt allemaal voor jullie reactie ...baraka ALLAH fiek! de reden dat ik een enkeltje zoek is omdat ik hier in Nederland nog paar weken blijf werken en dan naar marokko wil reizen en wil terug komen met me ouders in de auto inshaALLAH... ik heb nog niks gevonden...gair inshaALLAH alle sites zijn welkom.. Moge Allah swt jullie belonen (K) Ik heb precies zelfde probleem me ouders zijn al weg en aangezien ik nog studie en werk heb kan ik pas later en ik rijd met hun terug, als je wat hebt gevonden pm me pleaseeee!

Visagist_bruid
04-07-2007, 09:44
Waarom is jet4you nu opeens duur. Ik had vorige week gekeken en toen waren de prijzen nog laag. Weet iemand of de prijzen voor aug om laag gaan om naar casablanca te gaan. Wil in aug gaan. Alvast bedankt allemaal

Fdiewa
04-07-2007, 09:46
atlas blue is denk één van goedkoopst

Fdiewa
04-07-2007, 09:47
Waarom is jet4you nu opeens duur. Ik had vorige week gekeken en toen waren de prijzen nog laag. Weet iemand of de prijzen voor aug om laag gaan om naar casablanca te gaan. Wil in aug gaan. Alvast bedankt allemaal Kweet ni.. Maar dat kan kloppen ze veranderen om de tijd.. Ewa ik ben de weg kwijt ik moet snel boeke !

moslima-arabia
04-07-2007, 13:28

www.cheapticket.nl misschien

Pagina's : [1] 2