Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met de vliegtuig

Pagina's : [1] 2

Cheetos
01-07-2007, 21:25

vraagje:) [ niet weghalen mods. zodra ik antwoord heb dan haal ik het weg... Wie gaat er vliegen?? en wie weet of je handbagage mag meenemen? of mag dat tegenwoordig niet meer?? Ik had iets begrepen van een doorzichtig zakje... maar dat geldt toG alleen voor dingen die vloeibaar zijn???:confused: ]

pelikaan
01-07-2007, 21:32
Met HET vliegtuig.......:moe:

pelikaan
01-07-2007, 21:34
Volgens mij hoorde ik dat ook ergens, dat handbagage uit een doorzichtigzakje moet bestaan, maar weet niet zeker, denk niet dat Mgarba hun toegestane 5kg in doorzichtige zakjes gaan proppen, dat worden weer vette handtassen en rugtassen :p

Marisah
01-07-2007, 21:37
vloeibare dingen, ook tandpasta en mascara zit ee maximum aan en moeten in speciaal zakje. Staat vast wel op de site van schiphol ofzo.

Cheetos
01-07-2007, 21:40

Met HET vliegtuig.......:moe: oke tnxs voor t verbeteren. haast je weet wel:hihi:

Cheetos
01-07-2007, 21:41
vloeibare dingen, ook tandpasta en mascara zit ee maximum aan en moeten in speciaal zakje. Staat vast wel op de site van schiphol ofzo. ik zal eens op hun site kijken. anders bel ik ze morgen op:o je moet t wel weten anders kom je daar en mag het niet mee.

latifa_soussia
01-07-2007, 21:44
:giechel: Zou lachen zijn, zie je al die Marokkaantjes met doorzichtige tasjes op het vliegveld, de ene heeft 4 pakken kaas, de andere al zijn goud...Hilarisch :cool:

Marisah
01-07-2007, 21:44
ik zal eens op hun site kijken. anders bel ik ze morgen op:o je moet t wel weten anders kom je daar en mag het niet mee. Vraagje: waarom ga je eerst hier een topic posten en dan pas bij de bron kijken? Hier kan iedereen wel wat zeggen... en dan sta je daar op schiphol.

Cheetos
01-07-2007, 21:46
Vraagje: waarom ga je eerst hier een topic posten en dan pas bij de bron kijken? Hier kan iedereen wel wat zeggen... en dan sta je daar op schiphol. eerlijk gezegd d8 ik er niet aan. Dus tnxs voor je tip. Ik d8 genoeg marokkanen hier die met royal air maroc vliegen dus die weten het vast wel. vandaar

email
01-07-2007, 21:50
Geen vloeibare dingen meenemen boven de 100 ml. Parfum en toiletspullen zowiezo in de koffer doen, de duurste parfums heb ik in beslag zien nemen. Drinken van 100 ml mag. Ik had grotere pakken van 200 ml die zijn allemaal in beslag genomen. Ik heb geen plastic zakken gezien.

pelikaan
01-07-2007, 22:01
Ohkeee vloeibare spullen dus. Hoe zit het eigenlijk met eten/drinken in vliegtuig krijg je dat nog, of is dat afgeschaft, lijkt me niet zo handy als je dan ook pakjes drinken moet meesjouwen als vloeibare handbage?

fatt
01-07-2007, 22:10
Wij zijn ongeveer 2 weekjes terug met vakantie geweest, en toen kregen we ook de verhalen wat niet mag etc etc etc... We hadden wat geurtjes gekocht daar binnen en die kregen we in een speciale gesloten doorschijnend tas van Buy tax free... Maar met vakantie kwam ik een vrouw tegen die zich vertelde dat ze gewoon al haar cosmetica en shampoo etc etc etc in haar handbagage had gedaan en ze niets gezegd hebben... toen wij terugkwamen had ik wat deo en make-up in me schoudertas gedaan en we hebben een fles water meegenomen, daar hebben ze dus echt niets van gezegd of afgepakt... Maar ik zou het wel in de gate houden en er toch rekening mee houden, want misshcien zijn ze de ene dag strenger als de ander...

fatt
01-07-2007, 22:12
Ohkeee vloeibare spullen dus. Hoe zit het eigenlijk met eten/drinken in vliegtuig krijg je dat nog, of is dat afgeschaft, lijkt me niet zo handy als je dan ook pakjes drinken moet meesjouwen als vloeibare handbage? ligt met welke vliegtuig je geboekt hebt, RAM krijg je nog wel eten, Martinair ook, jetairfly kun je erbij kopen voor 7 euro of terplekke dan kom je iets duurder uit... ik zal vooraf gewoon informeren...

Ewaywaa
01-07-2007, 22:30
Mijn flesje water boven de 100 ml is afgepakt, maar dat vond ik natuurlijk lang niet erg. En toch nog mijn neus ophalen : p. Mijn parfumflesje van 30 ml is verder gewoon toegelaten, maar dat was dan ook minder dan het limiet. Mijn zus meskiena op de terugweg, ze wist dat het niet mocht en zo koppig als ze was, heeft ze haar dure lotion en reinigingsmelk in haar handbagage gelaten. Het ging meteen de prullenbak in. Ze keek die man bijna met tranen in de ogen aan haha. Je mag dan zeggen wat je wil, maar regels zijn regels! London is er trouwens helemaal schandalig in! Heb ze nog nooit zo strict met regels om zien gaan als in London.

Cheetos
03-07-2007, 08:23

oke dus vloeibare dingen moeten in een doorschijnend tasje. Deo, parfum, tandpaste etc. en gewoon andere spullen mogen wel in een normale tas.

Pagina's : [1] 2