Bekijk originele versie : goudenkooi? nadia
S.samira
01-07-2007, 16:33
is die nadia een marokkaanse?
S.samira
01-07-2007, 16:36
oh safi ze is half marokkaans
rechtbank
01-07-2007, 16:51
ze is echt super lelijk...ze heeft een tering standaard kop..
ze is half marokkaans maar ik zag dat huub haar vroeg of ze dronk, ja en of ze topless gaat ook ja:jammer: en ze vind amanda harstikke gaaf :maf2:
nadia? sinds wanneer zit er een marokkaanse in de gouden kooi?
ohh ja en ze voelt zich op en top nederlands, ik weet niet zag het ook net toevallig volgens mij sinds 2 dagen
S.samira
01-07-2007, 17:02
ik kijk net die filmpjes, ze heeft niets met het marokkaanse cultuur te maken, ze is door haar moeder opgevoed
ok, waar kan je die filmpjes zien? gewoon op de site?
S.samira
01-07-2007, 17:10
http://www.degoudenkooi.org/news.php
links zie je filmpjes staan
Ieuwwwwwwwww
http://www.degoudenkooi.org/news.php?item.315.2
Ik heb die filmpjes net gezien, en kan nu al zeggen dat ze te onzeker is voor de gouden kooi. Bovendien is het iemand die al te graag nederlands wil overkomen dus zal ze meer op dat gefocust zijn waardoor ze niet de aandacht heeft voor andere 'wat toepasselijkere' dingen daar, zoals het aankunnen van die barbaarse streken. Ze had het al over die kots..ben benieuwd hoe ze andere dingen gaan handelen.
Ten tweede weet ik niet hoe die ooit als stewardess is aangenomen met haar dikke lichaam. Ze heeft alles behalve een mooi lichaam..gewoon een dikke trol! en dan niet te spreken over schoonheid, echte marokkaanse schoonheid is bij haar ver te zoeken.
Saluti,
Norelyn.
MOcROzINA
01-07-2007, 20:06
ahhahah meid je hebt helemaal gelijk ze hebben het in de gouden kooi over schoonheid nou wat een schoonheid ..
Sweettt_girl
01-07-2007, 23:00
Ik heb die filmpjes net gezien, en kan nu al zeggen dat ze te onzeker is voor de gouden kooi. Bovendien is het iemand die al te graag nederlands wil overkomen dus zal ze meer op dat gefocust zijn waardoor ze niet de aandacht heeft voor andere 'wat toepasselijkere' dingen daar, zoals het aankunnen van die barbaarse streken. Ze had het al over die kots..ben benieuwd hoe ze andere dingen gaan handelen.
Ten tweede weet ik niet hoe die ooit als stewardess is aangenomen met haar dikke lichaam. Ze heeft alles behalve een mooi lichaam..gewoon een dikke trol! en dan niet te spreken over schoonheid, echte marokkaanse schoonheid is bij haar ver te zoeken.
Saluti,
Norelyn.
t egraag nederlands wil zijn?
z is nederlands! har moeder is nederlands en haar ouders zijn sinds ze 1 jaar was gescheiden!
ze is geen stewardess meer omdat er blijkbaar wat is gebeurd....tering wat kunnen jullie overdrijven en oordelen zeg!
sinds wanneer bestaat er een beschrijving hoe een marokkaan zou moeten zijn:rolleyes: gekke shit
wat een onzin reacties. gatsie ! beetje afkraken en oordelen en ook nog es op haar uiterlijk . zoo lelijk is ze echt niet hoor. en jaa haar manieren betreft....Denk Amanda num 2 ?ze is half!Dan kan je dit toch verwachten. beter zie je haar gw als een nederlandse ....
Al kunnen er marokkaanse zijn die net zo erg zijn...maarja daar laten we t maar niet over hebben heee.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.