Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doodgeschoten door haar eigen vader.....

imados
29-09-2003, 19:03

Verschrikkelijk toch!? Een jonge meid, 18 jaar, dat door haar vader doodgeschoten werd op 12 augustus tijdens de vakantie in Turkije. Ik kende dat meisje, ze droeg ALTIJD een hoofddoek, ging NOOIT met jongens om, alleen maar met haar beste vriendin, hele stille meid, heel gelovig enz.... Naar mijn inziens hoorde zij bij 1 van de beste (moslim)meisjes die ik ooit heb gekend. En waarom is zij doodgeschoten? Omdat ze een keer van huis is weggegaan en naar een 'blijf van m'n lijf' tehuis is gegaan...Zij heeft , volgens haar vader, de 'naam' van de familie ten schande gemaakt. Nu zou ik graag willen weten van jullie of dat genoeg reden is voor die vader, die nu in voorarrest zit in Turkije, om zijn dochter DOOD te schieten??

wardaroosje
29-09-2003, 19:06
iemand van zijn/haar leven ontnemen is heel erg en hoort niet Ik vind het niet kunnen want je kunt het ook op een andere manier oplossen Maar ja je weet niet wat zich allemaal binnen het gezin afspeelt maar dit is geen optie in elk geval

Salaama
29-09-2003, 20:42
Origineel gepost door imados Verschrikkelijk toch!? Een jonge meid, 18 jaar, dat door haar vader doodgeschoten werd op 12 augustus tijdens de vakantie in Turkije. Ik kende dat meisje, ze droeg ALTIJD een hoofddoek, ging NOOIT met jongens om, alleen maar met haar beste vriendin, hele stille meid, heel gelovig enz.... Naar mijn inziens hoorde zij bij 1 van de beste (moslim)meisjes die ik ooit heb gekend. En waarom is zij doodgeschoten? Omdat ze een keer van huis is weggegaan en naar een 'blijf van m'n lijf' tehuis is gegaan...Zij heeft , volgens haar vader, de 'naam' van de familie ten schande gemaakt. Nu zou ik graag willen weten van jullie of dat genoeg reden is voor die vader, die nu in voorarrest zit in Turkije, om zijn dochter DOOD te schieten?? Ik vind het heel erg voor dat meisje 'leyrehmha', wat die vader betreft ''Ik heb daar geen woorden voor''.. Als het waar is dat je zegt dat het een goede meisje is, vind ik het erg dat ze een slechte band heeft met haar familie, Je gaat niet voor niks naar een blijf van me lijf huis.. Misschien is het denk ik dat het Gods wil is. Je kan concluderen dat ze eigenlijk ook wel verlost is van haar vader..of klink ik nu erg hard???????

imados
29-09-2003, 20:59
Origineel gepost door Salaama Ik vind het heel erg voor dat meisje 'leyrehmha', wat die vader betreft ''Ik heb daar geen woorden voor''.. Als het waar is dat je zegt dat het een goede meisje is, vind ik het erg dat ze een slechte band heeft met haar familie, Je gaat niet voor niks naar een blijf van me lijf huis.. Misschien is het denk ik dat het Gods wil is. Je kan concluderen dat ze eigenlijk ook wel verlost is van haar vader..of klink ik nu erg hard??????? Je klinkt wel n beetje heeeel hard!! Denk eens goed na.... Om je te verlossen van je vader ga je er maar voor zorgen dat je pa je neerknalt?????

Salaama
29-09-2003, 21:02

Origineel gepost door imados Je klinkt wel n beetje heeeel hard!! Denk eens goed na.... Om je te verlossen van je vader ga je er maar voor zorgen dat je pa je neerknalt????? Haar vader heeft haar toch neergeknalt..dusss zij is verlost niet hij..

MidGet
29-09-2003, 21:30
een blijf van mijn lijf huis is vanwege mishandeling of andere ongewenste "aanrakingen" dus ik neem aan dat ie haar mishandelde dan zat ie in de 1e instantie al fout om haar vanwege zijn eigen fouten ook nog ff te gaan doodknallen? schiet dan liever een kogel door je eigen kop....

perfectstranger
29-09-2003, 22:27
Niemand heeft het recht om een ander zijn/haar leven te ontnemen. In mijn ogen is dat een van de grootste zondes die je kunt begaan en alleen als je compleet van God los bent kun je na zo'n daad verder leven met jezelf.

sou
30-09-2003, 09:00
Origineel gepost door imados Verschrikkelijk toch!? Een jonge meid, 18 jaar, dat door haar vader doodgeschoten werd op 12 augustus tijdens de vakantie in Turkije. Ik kende dat meisje, ze droeg ALTIJD een hoofddoek, ging NOOIT met jongens om, alleen maar met haar beste vriendin, hele stille meid, heel gelovig enz.... Naar mijn inziens hoorde zij bij 1 van de beste (moslim)meisjes die ik ooit heb gekend. En waarom is zij doodgeschoten? Omdat ze een keer van huis is weggegaan en naar een 'blijf van m'n lijf' tehuis is gegaan...Zij heeft , volgens haar vader, de 'naam' van de familie ten schande gemaakt. Nu zou ik graag willen weten van jullie of dat genoeg reden is voor die vader, die nu in voorarrest zit in Turkije, om zijn dochter DOOD te schieten?? :jammer: Hoe gevoelloos kun je zijn? Thalla, Sou

RitaMaria
30-09-2003, 09:05
Origineel gepost door imados Verschrikkelijk toch!? Een jonge meid, 18 jaar, dat door haar vader doodgeschoten werd op 12 augustus tijdens de vakantie in Turkije. Ik kende dat meisje, ze droeg ALTIJD een hoofddoek, ging NOOIT met jongens om, alleen maar met haar beste vriendin, hele stille meid, heel gelovig enz.... Naar mijn inziens hoorde zij bij 1 van de beste (moslim)meisjes die ik ooit heb gekend. En waarom is zij doodgeschoten? Omdat ze een keer van huis is weggegaan en naar een 'blijf van m'n lijf' tehuis is gegaan...Zij heeft , volgens haar vader, de 'naam' van de familie ten schande gemaakt. Nu zou ik graag willen weten van jullie of dat genoeg reden is voor die vader, die nu in voorarrest zit in Turkije, om zijn dochter DOOD te schieten?? :jammer: