Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Make Me Beautifull....(ofzo)..

Wild_Female
29-09-2003, 15:01

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen? Ja ik weet dat je niet alles mag veranderen....maar ik heb het over dingen die je wel mag veranderen.....zoals: -Je kapsel -Borst VERKLEINING (omdat je ZWARE last hebt, en de pijn niet meer kunt verdragen -Je gebit Nou wat wil jij aan jezelf veranderen Ik NIX :D Ciauuuuuuuuuuuuw :zwaai:

Maroc_oogjes
29-09-2003, 15:04
Origineel gepost door Wild_Female Wat zou jij aan jezelf willen veranderen? Ja ik weet dat je niet alles mag veranderen....maar ik heb het over dingen die je wel mag veranderen.....zoals: -Je kapsel -Borst VERKLEINING (omdat je ZWARE last hebt, en de pijn niet meer kunt verdragen -Je gebit Nou wat wil jij aan jezelf veranderen Ik NIX :D Ciauuuuuuuuuuuuw :zwaai: Ken dat Programma ook.. afschuwelijk!!! Onder 't mes omdat je 'mooi' wilt zijn... !! Never!! Je bent Mooi Zoals Allah je geschapen heeft en zo dien je ook weer terug te gaan als HIJ je roept! Maar ja, zoals jij al zei; je mag jezelf alleen veranderen als je zware last hebt~~

BENTGHATAR
29-09-2003, 15:04
Ik ook niks.... Ben tevreden met wat ik heb, alhamdollilah

ChOcOtOfFfF
29-09-2003, 15:05
ik ook niks, ik ben tevreden met wat ik heb . kwa gedrag wel, ben een tikkeltje opvliegerig(alleen als iemand het verdient)

Wild_Female
29-09-2003, 15:06

Origineel gepost door Maroc_oogjes Ken dat Programma ook.. afschuwelijk!!! Onder 't mes omdat je 'mooi' wilt zijn... !! Never!! Je bent Mooi Zoals Allah je geschapen heeft en zo dien je ook weer terug te gaan als HIJ je roept! Maar ja, zoals jij al zei; je mag jezelf alleen veranderen als je zware last hebt~~ Hahha ik had het gister voor het eerst gekeken!! Ja ja laat ze maar lekker hahahahhaa tis gelukkig niet mijn lichaam!

sammmy
29-09-2003, 15:06
ieder meisje/vrouw wil wel wat veranderen aan zichzelf. niet dat zij dat echt gaat doen. (operatie ofzo) maar geef nou toe, niemand is tevreden...

Wild_Female
29-09-2003, 15:09
Origineel gepost door sammmy ieder meisje/vrouw wil wel wat veranderen aan zichzelf. niet dat zij dat echt gaat doen. (operatie ofzo) maar geef nou toe, niemand is tevreden... Ja oke....maar ik wil nix laten veranderen door middel van een operatie....

sammmy
29-09-2003, 15:15
Origineel gepost door Wild_Female Ja oke....maar ik wil nix laten veranderen door middel van een operatie.... yep dat was mijn vraagje. een operatie????noway maar niet te vreden zijn....

0uidath
29-09-2003, 15:17
geen operatie , maar wel een nieuwe garderobe inc. the shoes enne sporten op hun kosten enne verblijven in een hotel op hun kosten. visagie op hun kosten. alles wat je maar kan bedenken op hun kosten:D

Wild_Female
29-09-2003, 15:17
Origineel gepost door sammmy yep dat was mijn vraagje. een operatie????noway maar niet te vreden zijn.... Tja niemand is tevreden, want niemand is perfect.... :D Behalve Allah....!!!!!!! :)

sammmy
29-09-2003, 15:22
Origineel gepost door Wild_Female Tja niemand is tevreden, want niemand is perfect.... :D Behalve Allah....!!!!!!! :) :goedzo:

Wild_Female
29-09-2003, 17:09
Origineel gepost door sammmy :goedzo: :)

Smeetje_Mocro
29-09-2003, 17:27
ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil een UitPuileNde NaVel!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D