Bekijk originele versie : Muggen???
saidaaatje
06-08-2002, 23:22
hey mensen zitten jullie ook zo onder de muggebeteb?wayemma ze hebben me weer te pakken genomen!!hoewel ik er savonds altyd een paar kill,zyn er snachts genmoeg die me willen byten.hmmm trouwens ondertussen kan ik zon kerhofje gaan beginnen voor de mugge
soussiasaida
06-08-2002, 23:23
hey daar hebben wij hier in zeist geen last van. anders moet je maar zo'n speciale zalfje halen bij de drogist. lijkt me inderdaad heel erg vervelend!
saidaaatje
06-08-2002, 23:25
ik heb citronelle spray enzz maar op een gegeven moment help dat ook nie meer.m,aar t erge is ik heb ze op hele rare plekken bv op me voeten en als je jeuk hebt en je werkt tja dan kun je nie aan je voetejes gaan krabben doesss ik laat me raam nu voporlopig maar dicht
miss_maghrebia
06-08-2002, 23:29
als je die muggenbulden telt, kom ik er op 10 :schok:
saidaaatje
06-08-2002, 23:32
ja ik ook zoiets!vreselyk zyn die dingen!dat haat ik dus aan de zomer hier in nl!in marokko hasd ik er geen last van alleen waren er gore spinnen enzz maar 1 trap erop en ze deden nix meer.maar die muggen tfoe ik haat ze!!
soussiasaida
06-08-2002, 23:33
Je moet er een beetje citroen op doen dan gaan ze snel weg, kan misschien wel effe prikken maar dar blijfen de muggen in ieder geval uit de buurt. suc6 lvrd!
saidaaatje
06-08-2002, 23:34
hmm ja dat kan ook ja.ps dit is weer zon ik-verveel-me -topic
soussiasaida
06-08-2002, 23:34
hey zonnetje tegelijk gepost, zat je stieken mijn gedachtes aan het lezen ofzo?? Geintje meid!
pannenkoek
07-08-2002, 00:27
hahah, ook toevallig. ik heb net mijn tweede clamboe opgehangen.
jullie zullen mij wel voor gek verklaren, maar ik heb echt 2 clamboes over elkaar om zo zeker te weten dat er niks binnenkomt.
dulce_lamia
07-08-2002, 20:30
Ken je die grote rode spuitbussen muggenverdelger uit Marokko?
Lion heet ie....
Spuit voor je gaat slapen in je kamer rond en alle muggen vallen dood neer, perfect spul! It works seriousely!!!!
dulce_lamia
07-08-2002, 20:51
Ja maakt niks uit joh, als je buiten loopt krijg je ook uitlaatgas in je longen of als je deo en haarspray gebruikt aden je ook drijfgas.......
Het belangrijkste de muggen vallen dood neer en ik kan de hele nacht slapen zzzzzzz, o ja een klamboe zal wel beter zijn, maarja die heb ik nie......
igzeneej
07-08-2002, 20:52
me too !!! echt erg op me wang ! enzooo...
thank god...momenteel heb ik niet echt last van....
maar die krengen uit marokko....eerlijk ik word jaarlijks zowat opgegeten.....en die fliet-flessen bieden over het algemeen weinig soelaas! Het lijkt net of die bloedzuchtige monsters je proberen leeg te zuigen!
alabama
igzeneej
07-08-2002, 21:32
Jah marokko bij me ogen die stonden gewoon dicht door de bulten !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.