Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen????

sinascola
29-09-2003, 14:52

lieve mensen ik zit met een probleem. ik heb al 2 jaar een serieuze relatie ik ben nu op het punt gekomen om te trouwen. We hebben het vaak erover gehad mn vriend geeft ook aan dat hij wil trouwen maar hij zegt nooit wanneer. Ik kan er eigenlijk niet meer tegen om iedere keer stiekem te doen en te liegen tegen mijn ouders. hijzelf werkt hij heeft een vaste baan en ik studeer nog. Omdat hij zelf niks zegt wil ik zelf het initiatief nemen om te vragen wannneer hij nou van plan is mij om mijn hand te vragen. ik durf het gewoon niet! je zou zeggen het is je vriend dus je kan toch alles bespreken maar ik denk dan dat ik hem onder druk zet als ik het vraag. Mijn vriendinnen zeggen alleemaal je moet het doen mischien durft hij t gewoon niet en moet jij het initiatief nemen. ik ben zo bang om afgewezen te worden! mensen hoe moet ik dit aanpakken ik zit er zo ongelooflijk mee !!

habiba24
29-09-2003, 15:58
ik zou toespelingen maken. hij heeft een vaste baan, en jullie hebben al 2 jaar een relatie, dus ik zou me afvragen waar hij op zit te wachten??? maar ik zou het nooit rechtuit aan hem vragen, want dan kom je wanhopig over, en zoals je zelf zegt, denkt hij dat je hem onder druk zit. en als ik die toespelingen niet helpen zou ik het volgende doen. ik zou liegen (Allah swt, vergeef mij) en tegen hem zeggen dat er iemand anders om mijn hand is komen vragen, en dat zijn reactie afwachten. dan weet je gelijk waar je aan toe bent. ik hoop je hier wat aan hebt, liefs,

habiba24
29-09-2003, 16:00
oeps, sorry voor de spelfouten,

HANANNEKE
29-09-2003, 19:06
GEWOON DOEN MEID GELOOF ME DAN WEET JE ZELF OOK WAAR JE AAN TOE BENT. ALS JE OP HEM GAAT WACHTEN TOTDAT HIJ ER WAT VAN ZEGT DAN ZUL JE EEN ONS GAAN WEGEN NIET VERLEGEN ZIJN GEWOON ZEGGEN TEN SLOTTE IS HET JOUW LEVEN MEID INSH ALLAH KOMT HET WEL GOED MAAR IK BEN WEL BENIEUWD LAAT HET ME WETEN ZODRA HET ZOVER IS MA A SALAMA

MiSs_TaNgEr24
29-09-2003, 20:13

ik ben het helemaal met hanneke eens!! ik heb het zelf ook gedaan meid. ik had telefonisch contact en op een dag zei ik ik heb hier geen zin meer in als iemand echt om mij geeft en met mij verder wil moet hij maar thuis komen. want ik wil niet meer liegen tegen andere . het heeft geholpen ook hij kwam binnen 3 maanden bij mij thuis. want hij gaf me gelijk maar hij was bang dat ik nog niet wilde of mezelf nog te jong vond. zie je als ik stil was gebleven dacht hij dat ik er nog niet aan dacht ;) dus meid ga er gewoon voor. xxxxxxxxxx

sinascola
07-10-2003, 13:32
hallo lieve meiden, allereerst mijn dank voor jullie eerlijke reacties. nou het is zover ik heb t gevraagd en om eerlijk te zijn ik word er niet wijzer van. ik word zo onzeker van zijn gedrag. Hij wil met mij trouwen maar wanneer dat kan hij niet zeggen. Ik moet nog leren koken van hem, ik moet nog arabisch leren van hem (hij is arabier ik berberse) zo heeft hij nog veel meer van dat soort smoesjes. Ik hou vreselijk veel van hem en heb veel met hem meegemaakt. ik weet dat hij ook van mij houdt maar ik denk dat hij bang is ofzo.Meiden ik ben teneinde raad ik heb er zelfs over nagedacht om hem te laten gaan hoe pijnlijk het ook is.Meiden hoe nu verder???

sinascola
07-10-2003, 14:40
ja meid ik weet ook niet wat ik moet doen. hij laat wel merken dat hij van me houdt dus ik denk niet dat hij met mij speelt. hij vindt dat soort dingen heel belangrijk zegt hij. btw hij is ook een stuk ouder dan ik, ik heb zoveel van hem geleerd ik weet het gewoon niet meer.

sinascola
07-10-2003, 14:46
word het dan nu tijd om hem onder druk te zetten en om mijn hand te vragen anders uitmaken??? wat vind jij????

sinascola
07-10-2003, 14:54
je hebt gelijk meid maar het is zo verdomde moeilijk ik durf het gewoon niet ondanks dat ik weet dat dat gewoon het beste is. beter nu dan over 2 jaar weer.

mistrygirl
08-10-2003, 10:19
Kadieja je hebt gelijk meid. sinascola het is moeilijk maar je moet niet twijfelen meid, gewoon zeggen denk aan jezelf. Heb ik ook meegemaakt alleen was het een relatie van 6 maanden. achteraf ben ik toch blij dat ik die lef had om het te zeggen desondanks mis ik hem af en toe nog steeds hij was zo apart, maar meid ik heb een ander gevonden met wie ik nu echt ga trouwen. Meid gewoon zeggen dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Veel succes meid ik leef met je mee.