Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen????

sinascola
29-09-2003, 14:52

lieve mensen ik zit met een probleem. ik heb al 2 jaar een serieuze relatie ik ben nu op het punt gekomen om te trouwen. We hebben het vaak erover gehad mn vriend geeft ook aan dat hij wil trouwen maar hij zegt nooit wanneer. Ik kan er eigenlijk niet meer tegen om iedere keer stiekem te doen en te liegen tegen mijn ouders. hijzelf werkt hij heeft een vaste baan en ik studeer nog. Omdat hij zelf niks zegt wil ik zelf het initiatief nemen om te vragen wannneer hij nou van plan is mij om mijn hand te vragen. ik durf het gewoon niet! je zou zeggen het is je vriend dus je kan toch alles bespreken maar ik denk dan dat ik hem onder druk zet als ik het vraag. Mijn vriendinnen zeggen alleemaal je moet het doen mischien durft hij t gewoon niet en moet jij het initiatief nemen. ik ben zo bang om afgewezen te worden! mensen hoe moet ik dit aanpakken ik zit er zo ongelooflijk mee !!

habiba24
29-09-2003, 15:58
ik zou toespelingen maken. hij heeft een vaste baan, en jullie hebben al 2 jaar een relatie, dus ik zou me afvragen waar hij op zit te wachten??? maar ik zou het nooit rechtuit aan hem vragen, want dan kom je wanhopig over, en zoals je zelf zegt, denkt hij dat je hem onder druk zit. en als ik die toespelingen niet helpen zou ik het volgende doen. ik zou liegen (Allah swt, vergeef mij) en tegen hem zeggen dat er iemand anders om mijn hand is komen vragen, en dat zijn reactie afwachten. dan weet je gelijk waar je aan toe bent. ik hoop je hier wat aan hebt, liefs,

habiba24
29-09-2003, 16:00
oeps, sorry voor de spelfouten,

HANANNEKE
29-09-2003, 19:06