Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vliegen met Royal air Maroc tijdens de zwangerschap.

naima178
30-06-2007, 09:55

Hallo dames, Weten jullie hoeveel weken je zwanger mag zijn om alsnog mee te vliegen met Royal Air maroc. Graag jullie ervaringen:)

oemtarik
30-06-2007, 10:04
ik vloog met zeven maanden naar marokko, heenweg geen probleem maar terugweg deden ze wel moelijk echt een drama, terwijk ik gewoon mocht vliegen(had ook een briefje van mijn verloskundige mee genomen, in het engels)

CryAngel
30-06-2007, 11:47
Héhé, je ot geeft weer dat je al 137 dagen overtijd bent :hihi: Ontopic : TS, ik heb begrepen dat het 7 maanden is.

sarasbridal
30-06-2007, 23:38
ik las in op hun site 8 maanden, maar ik ben 7 maanden en ga lekker inshallah 2 weekjes Ben benieuwd of ze me gaan laten ik heb nu al een buik als of ik 2 weken overtijd ben hahaha Maar Oemtarik deden ze heel moeilijk of gewoon moeilijk omdat ze geld wilde???

kenza_xx
01-07-2007, 20:10

ik las in op hun site 8 maanden, maar ik ben 7 maanden en ga lekker inshallah 2 weekjes Ben benieuwd of ze me gaan laten ik heb nu al een buik als of ik 2 weken overtijd ben hahaha Maar Oemtarik deden ze heel moeilijk of gewoon moeilijk omdat ze geld wilde??? Ik werk zelf bij een reisbureau en vanaf 7 maanden mag je niet vliegen heeft niks met geld te maken en dat is bij al die arilines. Het heeft meer te maken, dat ze bang zijn dat je tijdens de vlucht kan bevallen en zo een risico willen ze niet nemen. Bij sommige vrouwen zie je niet dat ze 7 maanden zwanger zijn dus laten ze wel tie. Ik persoonlijk zou het niet doen. Succes!

sarasbridal
01-07-2007, 21:03
Ik werk zelf bij een reisbureau en vanaf 7 maanden mag je niet vliegen heeft niks met geld te maken en dat is bij al die arilines. Het heeft meer te maken, dat ze bang zijn dat je tijdens de vlucht kan bevallen en zo een risico willen ze niet nemen. Bij sommige vrouwen zie je niet dat ze 7 maanden zwanger zijn dus laten ze wel tie. Ik persoonlijk zou het niet doen. Succes! Ik mag nog wel vliegen hoor!! anders had ik het niet gedaan. Ze zijn bang dat je door de druk weeen krijgt en zij een noodlanding moeten maken, als ik niet verzekerd ben, dan betaal ik alle kosten. Thanks voor de tip. Ik vloog toen ik 7 maanden zwanger was ook nog naar dom. repl. en alhamdullillah is er niks gebeurt. trouwens je mag tot 36 weken vliegen bij sommige airlines als je geen medische complicaties hebt.:goedzo: