Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als iemand Tala_Youssef wil ontmoeten om een ware confrontatie aan te gaan...........

LZN
29-09-2003, 14:11

Als er mensen behoefte hebben om met Tala_Youssef een conversatie aan te gaan meld zich hier aan. Ik ben bereid om jullie te woord te staan over de topics die ik onlangs hier heb gepubliceerd die vor een deel in aanmerking komen vor de uitzending van NOVA in december 2003. Ik heb namelijk begrepen dat er vel weerstand bestaat in de gemeenschap van marokko.nl. Daarom wil ik een discussie met jullie aangaan alvorens eind oktober de def. beslissing valt omtrent het al dan niet uitzenden van de die onderwerpen die hier op deze forum aangesneden zijn door mij. Er valt mij erg op dat er nog al veel reacties op komen. Niet vor niets uiteraard. het ligt ook heel erg gevoelig. De uitzendning staat in het teken van de Marokkaanse sex en liefde in Nederland en in Marokko. Er zal dan een lijst gemaakt worden van personen die zich hebben aangesloten voor deze discussie die in DUDOCK te den Haag zal plaatsvinden. Deze discussie zal onder leiding van het programamaker, Peter Jan Mulder, plaatsvinden. Nadere datum en tijdstip zal ik jullie nog per marokko.nl bekendmaken. Tot dan!! ik hoor van julie..

miss_nadiaatje
29-09-2003, 17:55
nasty:stout:

Jeblia_Tetouania
29-09-2003, 19:07
welie 3la onderwerp je meent toch niet wat je daar hebt gezet heh tala:confused:

Jeblia_Tetouania
29-09-2003, 20:33
yeah right

Sfenza
29-09-2003, 20:37

Vraag je zusje en je broer of ze mee willen werken aan die zinloze disscusie.