Bekijk originele versie : wie is er wel eens versierd door een man of jongen waar je eigen man ook bij was
dinaberber
29-06-2007, 22:21
ben wel benieuwd :)
dinaberber
29-06-2007, 22:22
vertellllllllllllllllllllllll
tangia19
29-06-2007, 22:24
heeft denk ik iedereen wel een keertje meegemaakt,tenzij je er niet uitziet.
imaane911
29-06-2007, 22:26
heeft denk ik iedereen wel een keertje meegemaakt,tenzij je er niet uitziet.
:hihi:
Madame_M
29-06-2007, 22:29
Volgens mij is dat bij iedereen overkomen.....:o
Gypsymeid
29-06-2007, 22:31
2 weken geleden een keer kwam een gast een praatje met me maken, dacht ie. Me man was er ook en kwam er gelijk bij staan en zei wat tegen die gast. Hij was gelijk weg hihi. Vond het wel leuk om te zien hoe snel me man in "actie" kwam en de rest van de avond bleef ie heel dicht bij me :)
Maar ik ga niet vaak weg, 1x in de 2 maanden ofzo dat we avondje cabaret doen, verder geen behoefte aan, dus het komt niet vaak voor gelukkig.
nora_tab
29-06-2007, 22:44
2 weken geleden een keer kwam een gast een praatje met me maken, dacht ie. Me man was er ook en kwam er gelijk bij staan en zei wat tegen die gast. Hij was gelijk weg hihi. Vond het wel leuk om te zien hoe snel me man in "actie" kwam en de rest van de avond bleef ie heel dicht bij me :)
Maar ik ga niet vaak weg, 1x in de 2 maanden ofzo dat we avondje cabaret doen, verder geen behoefte aan, dus het komt niet vaak voor gelukkig. :hihi: wel grappig je ot! ...Hmm maar over het onderwerp..dat gebeurd indd wel vaak..en zie dat vaak om me heen gebeuren..laat staan als men zonder man is:maf:
Gypsymeid
29-06-2007, 22:50
Daarom als we naar een caberet ofzo gaan wil ik echt niet zonder me man gaan, heb geen behoefte aan die mannen die met hun versierpogingen komen aanzeuren. Ik mag ook van hem met vriendinnen alleen gaan, maar wil ik echt niet. Ik mag overigens niet overal uitgaan hoor:) Maar bioscoop of uit eten en winkelen enzo doe ik meestal zonder hem met vriendinnen, maar dan heb ik over het algemeen ook geen last van versierpogingen
dinaberber
29-06-2007, 23:33
maar het gebeurt zelfs ook bij oudere dames he
want me moeder heeft het ook mee gemaakt me moeder is dan niet zo oud maar je kan wel aan haar zien dat ze getrouwd is dus geen jonge griet meer is dat die mannen zich dan niet schamen
van de jonge gozers kan ik het nog begrijpen dat ze het proberen bij een jonge getrouwde vrouw maar bij een oudere dame dan moet je toch wel weten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.