Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hacken....

Pagina's : [1] 2

power_flower
29-09-2003, 13:15

Hallo allemaal ik heb een serieus vraagje! ik en nog een aantal personen zijn via onze emailadres gehackt en we weten al wie het is. Ik heb hem op zijn gedrag aangesproken alleen hij blijft maar hacken en wil dus niet op houden. ik ben zelf niet iemand die gelijk wraak neemt, maar het dringt echt niet tot hem door, dus kwam ik op het idee om zijn emailadres te hacken zodat hij ook weet hoe het voelt om aan iemand zijn privacy te zitten.. dit is echt ernstig en daarom wil ik hem die psychische ziekte stoppen!! :kwaad: Wie kan er voor mij zijn mailadres hacken of hoe moet ik dat doen???

power_flower
29-09-2003, 13:20
ja is goed miss magrebia!! :D

power_flower
29-09-2003, 20:38
Niemand?????????????????????????? :jammer:

power_flower
29-09-2003, 20:53
ja dat heb ik dus ook gedaan, alleen het dringt niet tot hem door! en ik ben het zat!

naisha
29-09-2003, 20:54

Ik ben ook gehackt...:kwaad:

tahrant
29-09-2003, 21:07
ik ook man is egt shit als je gehackt wordt majah zielig mensen bestaan ook he, alleen weet ik NOG niet wie het is maar kom er nogwel 8er.. enne mocht j eracherkomen hoe je mensen hackt laat t me ook maar weten dan :D:D:D Groetjes tahrant.....

babyboy
29-09-2003, 21:13
je kan alleen gehackt worden via hotmail als je geheime vraag simpel is. geloof me meiden, als jullie die veranderen kan niemand je hotmail accaunt hacken. alleen superproficionele hackers kunnen je dan nog hacken, en die zijn niet zo zielig om dat te doen. bv, als je e-mail samira@hotmail.com is. en je geheime vraag: hoe heet ik? dan is het toch logisch dat de antwoord samira is :) dus heb je nog geen moeilijke geheime vraag en antwoord, dan moet je het nu veranderen :D f.uck hackers

naisha
29-09-2003, 21:22
diegene die me heeft gehackt die heeft op mijn msn zitten te klooien..:kwaad:

MocrowGirlBella
29-09-2003, 21:25
Weyeeeeew Erug haha yah je moer echt een moeilijke geheime vraag bedenken heb k oook gedaan echt k heb wahed vraag komt niemand noooooiit achter:D:D

babyboy
29-09-2003, 21:25
Origineel gepost door nadyaa Hey pas op je taal he ;) weet je niet dat hackers een ton aan geld verdienen, ze doen ook maar hun werk........... OOh jaa. Hoe ging het?? Ik wacht nog steeds?? ik wachtte nog op jou advies die je nog moest uitwerken, weet je nog :D

babyboy
29-09-2003, 21:27
Origineel gepost door naisha diegene die me heeft gehackt die heeft op mijn msn zitten te klooien..:kwaad: dan heeft ie het via de pc gedaan, dus via msn niets aannemen :D en gesrekken die niet welkom zijn, altijd sluiten en niet op in gaan, hoe langer je hem spreekt, hoe meer tijd hij heeft :D

babyboy
29-09-2003, 21:44
Origineel gepost door nadyaa Kijk hoeveel ik je al heb gegeven, allen doen ze het goed, zolang jij je maar aan mijn adviezen houd............. Heb je nog niks geprobeerd???????????????? ik heb nog niks in het vizier gehad :D zodra ik wat heb, gebruik ik jou supertips :)

0uidath
29-09-2003, 22:39
IK HEB EEN LID GEHACKED:hihi:

power_flower
30-09-2003, 08:52
iwa niemand tips??? ik heb alles gedaan maar niks heeft geholpen dus ik moet echt dringend iemand hebben die hier goed in is!! ik zal je emailadres ven diegene geven, die mij heeft gehackt en nog meer personen heeft gehackt..

kemmara
01-10-2003, 17:18

kijk dat il ik nou ook zo graag weten maar als iemand je via pc hackt dan ben je tog ook gelijk via msn gehacjt???????

Pagina's : [1] 2