Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het meeste afschuwelijke karakteristiek bij een jongen en/of meisje?

Pagina's : [1] 2 3

MasterAj
06-08-2002, 22:08

Wat vinden jullie de meeste afschuwelijke karakteristiek bij een jongen en/of meisje??

soussiasaida
06-08-2002, 22:11
Als een gozer te veel "weet je" zegt oftewel stoer praat. iewwuuuuuuu echt een eerste klas afknapper voor mij!

mrs_jamila
06-08-2002, 22:18
Origineel gepost door soussiasaida Als een gozer te veel "weet je" zegt oftewel stoer praat. iewwuuuuuuu echt een eerste klas afknapper voor mij! Heey trut.... Ik probeer je al de hele tijd te bellen!!!!!!!!! Maar je stomme mobiel staat uit!!! En de huistelefoon is al een hele tijd in gesprek???!!! Bel me als je dit leest.

Missrapster
06-08-2002, 22:20
als een jongen 'je weet toch' op zn marokaans zegt..vet irritant zeg..hahaha

soussiasaida
06-08-2002, 22:22

Origineel gepost door mrs_jamila Heey trut.... Ik probeer je al de hele tijd te bellen!!!!!!!!! Maar je stomme mobiel staat uit!!! En de huistelefoon is al een hele tijd in gesprek???!!! Bel me als je dit leest. hey trut Ik wilde gewoon effe rust niet zozeer van jou lvrd maar je weet wel.......... was effe down.

Najib26
06-08-2002, 23:19
Origineel gepost door soussiasaida Als een gozer te veel "weet je" zegt oftewel stoer praat. iewwuuuuuuu echt een eerste klas afknapper voor mij! Volgens mij zeggen de dames vaker 'weet je ' hoor. Ik vind dat ook erg kinderachtig.

Najib26
06-08-2002, 23:20
Origineel gepost door Missrapster als een jongen 'je weet toch' op zn marokaans zegt..vet irritant zeg..hahaha 'Vet' is ook erg irritant :)

soussiasaida
06-08-2002, 23:25
Origineel gepost door Najib26 Volgens mij zeggen de dames vaker 'weet je ' hoor. Ik vind dat ook erg kinderachtig. Ik weet niet welke dames jij kent jongeman maar uit mijn vriendenkring geen een. Ik kan daar echt niet tegen! praten gewoon ABN hier.

DePaRaBier
07-08-2002, 00:44
MOEILUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKK!!! SJWAAAAAAR KAPOTGELAGGUH JEWEETOG MAAR NO SPANG ISABO TOG DIE FOKIN BEZEMS................

Asri
07-08-2002, 00:55
Origineel gepost door DePaRaBier MOEILUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKK!!! SJWAAAAAAR KAPOTGELAGGUH JEWEETOG MAAR NO SPANG ISABO TOG DIE FOKIN BEZEMS................ Hahahaha...Yeh Fatoe...van wie heb je die shit geleerd ouwe...skitte a sahbie of niet...Je weet tok...Moeilukk a brada ...Noooo Fayaaa Dat zijn enkele stopwoorden die je wel eens in Amsterdam-west kunt horen...dusse...What's my point eigenlijk? :D

DesignBoy
07-08-2002, 02:26
Wat ik vaak vervelend vind aan een meisje is als er een opmerking gemaakt wordt, dat er vaak Luidruchtig wordt gelachen, i.p.v een charmante glimlach.

nime
07-08-2002, 06:33
Origineel gepost door MasterAj Wat vinden jullie de meeste afschuwelijke karakteristiek bij een jongen en/of meisje?? Wanneer je stel maar in een periode in de relatie zit dat het minder goed gaat. En dat je er dan over praat en dat dat meisje dan zegt "Ik weet niet wat ik wil" of "Ik weet niet hoe we dit kunnen oplossen".. Die ontwetendheid vind ik verschrikkelijk ik bedoel iedereen kan zijn gevoel toch wel naar woorden omzetten ? Ik in ieder geval volgens mij is dit ook echt iets voor meisjes.

Safira75
07-08-2002, 06:39
Origineel gepost door nime Wanneer je stel maar in een periode in de relatie zit dat het minder goed gaat. En dat je er dan over praat en dat dat meisje dan zegt "Ik weet niet wat ik wil" of "Ik weet niet hoe we dit kunnen oplossen".. Die ontwetendheid vind ik verschrikkelijk ik bedoel iedereen kan zijn gevoel toch wel naar woorden omzetten ? Ik in ieder geval volgens mij is dit ook echt iets voor meisjes. Nee man, typisch mannelijk! Heb k trouwens ook een hekel aan--> als mensen vaag gaaan doen.

JENIAA
07-08-2002, 09:27
Origineel gepost door Safira75 Nee man, typisch mannelijk! Heb k trouwens ook een hekel aan--> als mensen vaag gaaan doen. Moi is het volledig eens met Safira--->> wees gewoon recht door zee !

Sahra22
07-08-2002, 15:07

Waar ik dus absoluut op afknap is een zwaar Marokkaans accent! Je weet wel, sscchhhaap i.p.v. schaap. Ik vind dat als je hier bent geboren of bent opgegroeid, je gewoon accentloos nederlands hoort te spreken. groetjes Sahra

Pagina's : [1] 2 3