Bekijk originele versie : Wie heeft hier verstand van????
Miss_maroc4life
29-09-2003, 11:05
Goeiemorgen allemaal!!!
Ik heb even een vraagje aan jullie:
Ik heb al 2 dagen last van mn linkeroog,het trilt namelijk aan een stuk door,en dan bedoel ik echt de hele tijd!!!!!!!!!!!
Normaal ben ik ook echt niet bijgelovig of zo,maar het trilt echt aan een stuk door!!!
Weet iemand misschien wat dat zou kunnen betekenen???
Alvast bedankt
X moi
LQwaad4life
29-09-2003, 11:07
dat je naar de dokter moet :confused:
Hahahah LQwqqa4life.
Miss Maroc_4 life dat betekent ze3ma dat er iemand over je praat ofzo iets. Ik geloof er niet in hoor maar ik heb het ook maar van horen zeggen....
ALLAH oe3alam..
:zwaai:
Miss_maroc4life
29-09-2003, 11:13
Dank je wel Zoubida dat je serieus reageert,ik geloof er namelijk oom niet echt in,maar is wel leuk om te weten toch?
En lQwaad4life,hou je ze3ma grappige opmerkingen maar bij je,want op deze manier kom ik ook wel aan 703 berichten,
Take care
X moi
heb ik ook bij mijn rechteroog. nu al 2 wekeen aan de gang!!!
ik heb ook gehoord dat er dan zehma iemand over je praat, maar daar geloof ik niet in. ik denk gewoon dat het een spiertje is die ergens last van heeft :D
:zwaai:
Miss_maroc4life
29-09-2003, 12:09
Origineel gepost door *********e
Dat betekent dat je teveel naar vieze dingen kijkt. :D
Dus je moet gewoon de komende maand geen vieze films meer kijken.
Wat jammer nou!!!!!!
Geen vieze films meer!!!!
Dat hou ik niet vol hoor!
very funny hoor, :rolleyes:
Yours_Sincerely
29-09-2003, 14:20
Zelf geloof ik er absoluut niet in....Maar wat er dus zoal gezegd wordt is:
Gepiep aan je linkeroor: Er wordt slecht over je gepraat.
Gepiep aan je rechteroor: Er wordt goed over je gepraat.
Jeuk aan je linkerhand: Je gaat geld uitgeven/verliezen.
Jeuk aan je rechterhand: Je gaat geld krijgen/winnen.
Van getril aan zowel je linker als rechteroog weet ik niet meer precies wat er werd gezegd, maar het was iets met je zal iemand binnenkort begroeten en je zal iemand zien die je een tijd niet gezien hebt...
Ik verwijs dit soort zaken altijd naar het land der fabeltjes, maar dit is dus wat er vaak wordt beweerd.. :zwaai:
MOcROzINA
29-09-2003, 14:22
HEB ALTIJD GEHAD DAT MENSEN ZEIDEN DAN IEMAND AAN JE DENKT :D:D
Smeetje_Mocro
29-09-2003, 14:23
BijgelOof Blablabla
ik heb het ook gehad...gaat vanzelf weer over... :D
iki_mocro
29-09-2003, 14:27
Origineel gepost door Miss_maroc4life
Goeiemorgen allemaal!!!
Ik heb even een vraagje aan jullie:
Ik heb al 2 dagen last van mn linkeroog,het trilt namelijk aan een stuk door,en dan bedoel ik echt de hele tijd!!!!!!!!!!!
Normaal ben ik ook echt niet bijgelovig of zo,maar het trilt echt aan een stuk door!!!
Weet iemand misschien wat dat zou kunnen betekenen???
Alvast bedankt
X moi
Wat een toeval!!!!
ik heb daar de afgelopen weken vele discussies over gehad op school en thuis, ik was er heilig van overtuigd dat het niets betekende en dus geoon B.ullshit was, totdat ik afgelopen zaterdag een bruiloft heb bezocht: Mijn oog trilde een heel stuk door die middag, ik werd gekkkkkkkk.........
Ik neem terug van wat ik toen gezegd heb!!!
het heeft wel degelijk een betekenis!! ;)
marcogirl
29-09-2003, 15:13
mijn moeder zei dat als je een trillende oog hebt dat er iets komt waar je op hebt gehoopt
Er is hier al eerder een hele uitgebreide topic over geweest, dus lees dat maar eens, ik kan je alleen niet meer vertellen waar deze zich bevindt :confused: Het stond bij Positie van Marokkaanse vrouwen ergens....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.