Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3ala Schande Voor De Man :D

Pagina's : [1] 2

LZN
29-09-2003, 09:48

Oke Oke........ er zijn een aantal punten waarmee je een jongeman dik kan beledigen, en hij, dus die jongeman echt niet tegen kan......NU vraag ik me af WHy?? Het gaat om het volgende: 1, Faken tijdens het klaarkomen.....terwijl het duidelijk is dat ie wat fout doet :D 2, Hem geen man vinden, dus stel hij is 22 en voelt zich een man, terwijl jij van niet vind :D 3, Weinig aandacht geven :D DIt zijn de 3 punten waarmee je een man echt kwaad kan maken....... waarom worden ze, jullie dus zooo pissed als iemand een van deze 3 punten over je vind?? :D,........ Meningen mogen losbarsten :D Yallah zidoe ............... Nadya.

just_fouad
29-09-2003, 09:54
ik ben t met je eens ik ben de grootste meeloper hierzo welloe eigen mening :hihi:

cheima
29-09-2003, 10:05
:melig::melig::melig::melig:

just_fouad
29-09-2003, 10:07
Origineel gepost door nadyaa Wat heb jij een geluk dat ik van meelopers hou :D Maar eerlijk is eerlijk, als dan niet ale punten bij een man geld dan tenminste wel 1................ bijv, mijn neef is 23, maakte een grap met hem en zei... ach jongen 23 is nog jong... je bent bijna een man........ Ik bedoelde het als een grap..... maar hij kookte van woede :boos: damn ben nooit meer teruggegaan en ik vond die familie nog wel zo leuk :D.......... Maar kortom...... bij elke man geld wel 1 punt :D iedereen heeft zijn eigen minpunten maar als je tegen je man zegt dat ie slechte minnaar is op gebied van sex daar kan zelfs ik niet tegen (oja als je m helemaal boos wilt maken moet je zeggen "hier heb je n boekje" leer je nog eens wat )

just_fouad
29-09-2003, 10:13

:D gaat t nog wel goed met je familie? al die verhalen.... :hihi:

just_fouad
29-09-2003, 10:18
:maf2: para familie

Fou_La_Merde
29-09-2003, 18:34
hoe wete gij da ze boos worden als ze nie goe faken ervaring?

Fou_La_Merde
29-09-2003, 18:40
weet ik veel hoe die kaze zijn

Pagina's : [1] 2