Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : politie boekt succes.. :s

inakreb
29-09-2003, 09:46

Alcoholcontroles rond sportkantines Daaraan hebben 291 politiemensen deelgenomen. Van de 51 mensen, die op de bon zijn geslingerd, hadden er zestien in de kantine te diep in het glaasje gekeken. De andere 35 hadden op andere plaatsen te veel gedronken. 291 politiemensen hebbben extra ATV uren op kunnen strijken, omdat ze op zondag hebben gewerkt.. ya 3la scheefheid hieroo

inakreb
29-09-2003, 09:47
ohja.. aanvullend bericht. In totaal controleerde de politie daarbij ruim 8500 automobilisten. Van vijf bestuurders werd het rijbewijs ingevorde

rnaj
29-09-2003, 09:50
Een goede zaak, maar verder weinig nieuws en discussie waarde

inakreb
29-09-2003, 09:52
Origineel gepost door rnaj Een goede zaak, maar verder weinig nieuws en discussie waarde huh? ... volgens mij was jij nooit zo'n kei in wiskunde he... hier heb je een discussiewaarde.. check de cijfers nog eens.. die economisch denkend persoon ziet dat het succes verrrrrrrrrrr te zoeken is ! we kunnen het dus over de cijfers hebben of over je wiskundekennis :hihi:

rnaj
29-09-2003, 09:56

Nou als mijn wiskunde cijfer van 18 jaar geleden nu nog nieuwswaarde heeft moet je het even laten weten. Dan zoek ik hem thuis even op.

inakreb
29-09-2003, 11:02
ik heb gemerkt dat hier alleen de discussiepunten israel/joden Vs. palestijen/islam toegestaan zijn.. Dat het politieapparaat in nederland zwaar onder de maat presteert doet jullie waarschijnlijk niks.. tenzij één van de racisten hier met het bericht komt dat er weer eens een marokkaan opgepakt is of dat een turk zijn dochter neerschiet..eerwraak.. dan gaan er wel bellen rinkelen.. ewa succes ermee. doe mij toch maar kletshoekje !!! HET BESTE FORUM OP HET NET :D

speldenprik
29-09-2003, 11:34
Origineel gepost door inakreb Dat het politieapparaat in nederland zwaar onder de maat presteert doet jullie waarschijnlijk niks.. Dus je had liever gezien dat er meer mensen betrapt waren? :rolleyes:

arabchrstn
29-09-2003, 11:38
Ach wat maakt het uit, of er wat meer verkeersdoden vallen door lui die te veel gedronken hebben. Het zijn toch maar mensenlevens... Ahum... Zoveel mogelijk controleren. Of iemand met alcohol op zichzelf dood rijdt moettie zelf weten. Maar dat hij vaak anderen ook de dood injaagt is pure moord. Er kan niet te veel gecontroleerd worden...

DonAgewan
29-09-2003, 12:16
straf is gewoon schandalig laag voor dit soort moorden. Ze zouden iedere zatlap achter het stuur standaard poging tot doodslag aan zijn broek moeten hangen.

rnaj
30-09-2003, 14:00
Gestolen fiets na 24 jaar terug Uitgegeven: 30 september 2003 13:43 AMSTERDAM/ENSCHEDE - Een vrouw kon dinsdag na 24 jaar eindelijk worden herenigd met haar gestolen fiets. De politie in Amsterdam overhandigde de tweewieler aan de oorspronkelijke eigenaar, nadat het rijwiel door stom toeval weer boven water was gekomen. De vrouw deed in 1979 aangifte van diefstal van haar damesfiets die toen uit een kelder van een ziekenhuis in Enschede werd ontvreemd. De tweewieler was pas twee weken oud. Sindsdien heeft zij niets meer van haar fiets vernomen. Pas geleden hield de politie een man aan die in de Amsterdamse binnenstad een rijwiel probeerde te stelen. De ooit ingegraveerde postcode leidde naar een adres in Enschede waar nog een familielid van de eigenaar bleek te wonen. De vrouw zelf woont al jaren in Duitsland, maar dinsdag reisde ze meteen naar de hoofdstad om haar gestolen tweewieler op te halen. Het is onbekend hoeveel omzwervingen de fiets in de afgelopen 24 jaar heeft gemaakt en hoeveel eigenaren in bezit waren van het oerdegelijke exemplaar. Het wordt steeds veiliger op straat.. ...

inakreb
30-09-2003, 20:39
Origineel gepost door speldenprik Dus je had liever gezien dat er meer mensen betrapt waren? :rolleyes: nee ik had liever gezien dat ze bij de sportkantines gingen staan en ze niet in de auto laten stappen...