Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ufo?

Pagina's : [1] 2 3

SWEET_ANISSA
29-06-2007, 00:29

hey een vraagje voor mensen die al hebben gevlogen met ufo of er iets van weten hoeveel kilo bagage mag je nou meenemen , er staat 20 kilo op die ticket maar toen ik belde zei die man 25 kilo echt vreemd

younes_tafersit
29-06-2007, 00:59
Je mag 20 kilo bagage nemen, en 5 kilo handbagage...

Amandel_Oogjes
29-06-2007, 22:48
Ik mag maar 20kg nemen en 5kg handbagage..

REAL_KAOUTAR
30-06-2007, 23:35
hey een vraagje voor mensen die al hebben gevlogen met ufo of er iets van weten hoeveel kilo bagage mag je nou meenemen , er staat 20 kilo op die ticket maar toen ik belde zei die man 25 kilo echt vreemd Hey anissa Toen ik ging bellen zei een man die daar werkt dat ik 30 kilo bagage mag meenemen hij zei want het is een groot vliegtuig. Misschien ga je met een andere vliegtuit Ik vertrek 21 juli vanuit dusseldorf

Globi
01-07-2007, 08:41

Tja, UFOFLUG......daar hoor je veel goeds over. Lekker duidelijk ook allemaal. Sta je daar straks met 30 kg en is het toch 20 kg. Je hebt ook nog kans dat je ticket/vlucht 1 a 2 dagen wordt verplaatst.

SWEET_ANISSA
01-07-2007, 10:55
Hey anissa Toen ik ging bellen zei een man die daar werkt dat ik 30 kilo bagage mag meenemen hij zei want het is een groot vliegtuig. Misschien ga je met een andere vliegtuit Ik vertrek 21 juli vanuit dusseldorf Hey Kaoutar Toen ik ging bellen zei hij 25 kilo maar dat kan dus echt so niet want op de ticktet staat 20 kilo , ik zei dat kan tog niet , strax sta ik daar met 25 kilo en hoe moet ik wel niet gaan bewijzen dat je 25 kilo zei , toen zei hij JAAAA MAG IK ZEG , hij kan amper goed nl spreken , ik begrijp niet waarom ze zulke mensen zulke belangerijke werk laten doen maar het is trouwens geen groot vliegtuig heb ik gehoord die ufo vandaar dat je 20 kilo mag denk ik:confused: trik salama alvast , ik ga inschallah 3 juli

SWEET_ANISSA
01-07-2007, 10:57
Tja, UFOFLUG......daar hoor je veel goeds over. Lekker duidelijk ook allemaal. Sta je daar straks met 30 kg en is het toch 20 kg. Je hebt ook nog kans dat je ticket/vlucht 1 a 2 dagen wordt verplaatst. ja echt heel onduidelijk woelah so niet normaal maar over dat het 1 of 2 dagen wordt verplaats heb ik niet gehoord , hij zei wel bel 1 dag van te voren misschien dat we een half uur of een uu eerder vertrekken maar ach ja , die onduidelijkheid blijft.

Globi
01-07-2007, 11:04
ja echt heel onduidelijk woelah so niet normaal maar over dat het 1 of 2 dagen wordt verplaats heb ik niet gehoord , hij zei wel bel 1 dag van te voren misschien dat we een half uur of een uu eerder vertrekken maar ach ja , die onduidelijkheid blijft. Maar wat bespaar je uiteindelijk op kosten voor die vlucht? Die 1 a 2 dagen verschuiven stond in een ander topic. Ufo is nergens bij aangesloten zover ik weet. Als ze iedereen laten 'zitten' en geen vluchten meer uitvoeren krijg je bijv. niets terug. Bij problemen als verdwenen bagage sta je redelijk alleen.

Amandel_Oogjes
01-07-2007, 11:12
Tja, UFOFLUG......daar hoor je veel goeds over. Lekker duidelijk ook allemaal. Sta je daar straks met 30 kg en is het toch 20 kg. Je hebt ook nog kans dat je ticket/vlucht 1 a 2 dagen wordt verplaatst. Het kan nooit 1 a 2 dagen worden veplaatst. Je moet gewoon 48 uur van te voren bellen dan weten ze of er vertragingen zijn, ik hoor zoveel slechte verhalen over ufo maar ik ken veel mensen die ook via ufo zijn gegaan en helemaal geen problemen hebben gehad.Mijn opa&oma zijn pas 2 weken geleden gegaan en alles is perfect gegaan, dat geldt voor meerdere mensen die ik ken ;)

Globi
01-07-2007, 12:35
Consumentenbond waarschuwt voor www.ufoflug.com UFO ( United Fly Organisation GMBH) biedt via zijn website www.ufoflug.com vluchten aan naar Nador in Marokko, maar houdt zich niet aan de regels. Vervoersvoorwaarden zijn niet bekend,welke luchtvaartmaatschappij de vlucht uitvoert is onduidelijk en wie niet uitkijkt, kan ongewild aan een reservering vast komen te zitten nadat men z’n gegevens heeft ingevoerd. De Consumentenbond adviseert consumenten voorzichtig te zijn bij een bezoek aan de website en heeft deze kwestie bij de Consumentenautoriteit aangekaart. Bij de luchthaven Schiphol zijn klachten binnengekomen van mensen die via www.ufoflug.com probeerden te boeken. Bij navraag bleken aangeboden vluchten niet bij de luchthaven bekend te zijn. Intussen is de website aangepast en nu kan men pas vanaf 1 april 2007 vluchten boeken op zondag, die volgens UFO door onder andere de Spaanse maatschappij Girjet worden uitgevoerd. Op de website wordt dit echter niet duidelijk gemaakt. Wanneer men op de (Nederlandstalige) website van UFO adresgegevens invoert en doorklikt naar het volgende scherm blijkt een boeking gedaan te zijn zonder dat men hiervoor gekozen heeft en zonder dat men de algemene voorwaarden heeft gezien. Dit is niet conform de wettelijke eisen die aan de verkoop van vluchten via internet gesteld worden. De Consumentenbond heeft dit bij de Consumentenautoriteit gemeld. Deze melding is de eerste die de Consumentenbond richting de onlangs opgerichte Consumentenautoriteit gestuurd heeft. De Consumentenautoriteit is per 1 januari 2007 door de overheid ingesteld als toezichthouder voor de Wet Handhaving Consumentenbescherming. Met de instelling van deze Autoriteit is een lang gekoesterde en hard bevochten wens van de Consumentenbond in vervulling gegaan. Ik ken ook mensen die rijden in een Alfa Romeo en tevreden zijn. Dat wil niet zeggen dat het een goede auto is.

SWEET_ANISSA
01-07-2007, 18:25
Consumentenbond waarschuwt voor www.ufoflug.com UFO ( United Fly Organisation GMBH) biedt via zijn website www.ufoflug.com vluchten aan naar Nador in Marokko, maar houdt zich niet aan de regels. Vervoersvoorwaarden zijn niet bekend,welke luchtvaartmaatschappij de vlucht uitvoert is onduidelijk en wie niet uitkijkt, kan ongewild aan een reservering vast komen te zitten nadat men z’n gegevens heeft ingevoerd. De Consumentenbond adviseert consumenten voorzichtig te zijn bij een bezoek aan de website en heeft deze kwestie bij de Consumentenautoriteit aangekaart. Bij de luchthaven Schiphol zijn klachten binnengekomen van mensen die via www.ufoflug.com probeerden te boeken. Bij navraag bleken aangeboden vluchten niet bij de luchthaven bekend te zijn. Intussen is de website aangepast en nu kan men pas vanaf 1 april 2007 vluchten boeken op zondag, die volgens UFO door onder andere de Spaanse maatschappij Girjet worden uitgevoerd. Op de website wordt dit echter niet duidelijk gemaakt. Wanneer men op de (Nederlandstalige) website van UFO adresgegevens invoert en doorklikt naar het volgende scherm blijkt een boeking gedaan te zijn zonder dat men hiervoor gekozen heeft en zonder dat men de algemene voorwaarden heeft gezien. Dit is niet conform de wettelijke eisen die aan de verkoop van vluchten via internet gesteld worden. De Consumentenbond heeft dit bij de Consumentenautoriteit gemeld. Deze melding is de eerste die de Consumentenbond richting de onlangs opgerichte Consumentenautoriteit gestuurd heeft. De Consumentenautoriteit is per 1 januari 2007 door de overheid ingesteld als toezichthouder voor de Wet Handhaving Consumentenbescherming. Met de instelling van deze Autoriteit is een lang gekoesterde en hard bevochten wens van de Consumentenbond in vervulling gegaan. Ik ken ook mensen die rijden in een Alfa Romeo en tevreden zijn. Dat wil niet zeggen dat het een goede auto is. Hallo meneer , die PROBLEMEN WAREN VAN FEBRUARI het is nu allanggggggggggggg opgelost , ik heb zelf gebeld en ben zelf langs geweest . dat is allemaal oud nieuws , die mensen van schipol hebben mij verteld dat het allemaal opgelost is .

SWEET_ANISSA
01-07-2007, 18:29
Maar wat bespaar je uiteindelijk op kosten voor die vlucht? Die 1 a 2 dagen verschuiven stond in een ander topic. Ufo is nergens bij aangesloten zover ik weet. Als ze iedereen laten 'zitten' en geen vluchten meer uitvoeren krijg je bijv. niets terug. Bij problemen als verdwenen bagage sta je redelijk alleen. ufo bestaal wel ben zelf langs geweest , weet je hoeveel mensen wel niet geboekt hebben he , dus om iedereen te laten zitten denk ik niet , anders hadden we allang wat gehoord en zouden ze niet meer bestaan , en over dat verdwenen bagage is al helemaal nieuw voor me en volgens mij gebeurt zoiets wel overal en niet alleen bij ufo. overal sta je er redelijk voor , laatst heb ik een topic gelezen dat iemand zijn bagage is kwijt geraakt bij royal air maroc , dus het kan bij elke vliegtuigmaatschapij gebeuren

SWEET_ANISSA
01-07-2007, 18:30
en by the way kom niet met die verhalen over ufo want ik heb als eerste een topic hier geopend over die ufo al in april en had toen al onderzoek gedaan .

Globi
02-07-2007, 08:34
Ufoflug is niet aangesloten bij organisaties die normaal een soort van garantie geven. Daarnaast geeft men (zover ik kan zien) geen enkele info over het bedrijf zelf. Site ziet er slecht uit. Tel daar klachten en uitspraak consumentenbond bij op.......dan ga ik niet met hen vliegen in iedergeval. Als jullie goede ervaringen hebben moet je he zeker wél doen.

lamyae2
03-07-2007, 16:44

Ufoflug is niet aangesloten bij organisaties die normaal een soort van garantie geven. Daarnaast geeft men (zover ik kan zien) geen enkele info over het bedrijf zelf. Site ziet er slecht uit. Tel daar klachten en uitspraak consumentenbond bij op.......dan ga ik niet met hen vliegen in iedergeval. Als jullie goede ervaringen hebben moet je he zeker wél doen. Heel vervelend! Vandaag zouden mijn moeder en zusje naar al - hoceima gaan maar we weten nog steeds niet wat er gaat gebeuren. Of de vlucht uberhaupt wel gaat en wanneer die gaat. Er zijn tientallen mensen op schiphol nog steeds aan het wachten. Marokkanen zijn 10 maanden hun geld aan het sparen om op vakantie te gaan naar hun vaderland en ze worden uit eindelijk belazerd. Boot gaat niet vliegtuig gaat niet, we moeten lopen. Ja hadden we misschien toch een duurder ticket moeten kopen om met Royal Air Maroc te vliegen. Eigen schuld dikke bult??? In ieder geval ik vind het erg sneu voor de mensen die nu met hun baby's en kinderen op schiphol staan te wachten op een toestel waarvan ze niet eens weten of ie uiteindelijk wel komt. Als je met RAM had geboekt dan had je nu in ieder geval een bon gekregen om te gaan eten of drinken. In ieder geval wens ik iedereen heel veel sterke toe. Denk volgende keer 2 keer na voordat je een "goedkoop" ticket koopt.

Pagina's : [1] 2 3