Bekijk originele versie : haar
maghrebgirl20
29-09-2003, 00:10
ik heb een probleempje: ik heb heel dun haar, als ik mijn haren los wil zie je gelijk de hoofdhuid, en dat vind ik zo lelijk.
heeft er iemand tips?????????????? please help me
:( :( :(
Atlas_Gebergte
29-09-2003, 09:46
Draag een hijaab, is niet te zien.
Wa Sallaam Allikoum
Mysteriousgirl
29-09-2003, 10:45
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Wa Sallaam Allikoum
Je hebt het recht om je mening te geven, maar als je dan zo goedgelovig bent, zou je haar ook wel een goede tip kunnen geven om je moslimzuster te helpen, ipv een droge opmerking te geven.
Ook al zou ze el hijab dragen, dan is het nog vervelend voor haarzelf om zulk dun haar te hebben. Mijn zus heeft dit ook, soms lijkt het net of ze bijna kaal wordt.
Wat je zou kunnen doen is henna met chebba en 3armel regelmatig in je haar doen. Kronfel en olijfolie in je haar is ook heel goed. Gebruik zo weinig mogelijk chemische dingen, zoals zalfjes en crempjes. Vraag aan je moeder wat dit allemaal is. Moeders weten altijd wel raad met dit soort probleempjes.
Succes, beslemma :zwaai:
Wa Sallaam Allikoum
Wat een antwoord zeg!!!
Wat gaat er onder houw hoofddoek schuil een luizenbol, is dat je reden van het dragen van een hoofddoek. Weet je islam is niet alleen een doekje op je kop en een koran tekst naast je nickname. Het gaat in eerste instantie om hele simpele (vaak de moeilijkste) dingen. Zoals aardig zijn voor een ander, respect hebben voor anderen (ongeacht hun ideeen en religie). Verder weet je het vast zelf wel te bedenken! Zogenaamde moslima
stof om over na te denken!
habiba24
29-09-2003, 15:00
he maghrebgirl, mijn zusje had er ook last van. mijn vader heeft afgelopen zomer medicijnen uit marokko gehaald. en dat in combinatie met knoflook en olijfolie heeft haar weer geholpen, ze heeft nu weer een dikke bos haar. ik zal haar vragen hoe die medicijn heet.
en by the way atlas gebergte, mijn zusje draagt ook hoofddoek, dit heeft er helemaal niks mee te maken!!!!
groetjes,
maghrebgirl20
29-09-2003, 15:59
Wa Sallaam Allikoum
is het probleem dan opgelost????????????????????????????????? :confused:
nee dus
maghrebgirl20
29-09-2003, 16:01
iedereen hartstikke bedankt, ik ga de tips meteen gelijk uitproberen en anders ga ik naar de dokter.
habiba 24, ik zou het echt te gek vinden als je die naam weet van dat medicijn want mn vader gaat over 3 weken naar marokko.
dag lieve mensjes :zwaai:
habiba24
29-09-2003, 16:10
ik zal mijn zusje vanavond bellen en het haar vragen.
beslama
maghrebgirl20
29-09-2003, 16:23
Origineel gepost door habiba24
ik zal mijn zusje vanavond bellen en het haar vragen.
beslama
je bent een schat, hartstikke bedankt meid :)
mimoun*007*
29-09-2003, 16:23
hmmm, wat denk je van een pruik...:hihi:
Mysteriousgirl
29-09-2003, 16:29
Origineel gepost door mimoun*007*
:aftel:
maghrebgirl20
29-09-2003, 16:36
Origineel gepost door mimoun*007*
tzzzz, domme ezel
Atlas_Gebergte
29-09-2003, 16:46
Zogenaamde moslima
sorry maar je kent me niet, dus je kan niet aan me tekst oordelen dat ik een zogenaamde moslima ben. Allah oordeelt meid, maar waarschijnlijk weet jij dat niet. Laag.
Maar goed dame (Magrebiagirl20), ik zou het niet weten meid, maar als Allah het zo wil dan kan je er niks aandoen, en zou het je het moeten accepteren.Allah heeft ons zo geschapen en dat moeten we dus ook accepteren.
Wa Sallaam Alikoum
Mysteriousgirl
29-09-2003, 16:50
Zogenaamde moslima
sorry maar je kent me niet, dus je kan niet aan me tekst oordelen dat ik een zogenaamde moslima ben. Allah oordeelt meid, maar waarschijnlijk weet jij dat niet. Laag.
Maar goed dame (Magrebiagirl20), ik zou het niet weten meid, maar als Allah het zo wil dan kan je er niks aandoen, en zou het je het moeten accepteren.Allah heeft ons zo geschapen en dat moeten we dus ook accepteren.
Wa Sallaam Alikoum
Meid, jij bent hier degene die zichzelf een zogenaamde moslima noemt, dat je mijn mening fout interpeteert is jammer voor je. Ik ga je hier ook niet vertellen wat ik wel en niet weet over de islam, jij hebt zo te zien ook een uitgesproken mening over mij en ook over anderen als ik het zo lees.
Een tip: kijk eerst een kritisch naar jezelf
maghrebgirl20
29-09-2003, 17:07
Zogenaamde moslima
Wa Sallaam Alikoum
dus als iemand kanker heeft moet hij dit gewoon accepteren en verder niks doen? zo denk ik er niet over meisje, of jij wel soms?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.