Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Berberse mannen??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Eerlijke_Meisje
28-06-2007, 17:55

dames, ik heb een vraagje voor jullie:o wie van jullie is een arabier die met een berber is getrouwd?? wat hebben jullie ouders daarop gezegt?? een vallen die berberse mannen mee?:D graag surieuze reacties!

nasiha_2140
28-06-2007, 18:00
ben zelf berber en getrouwd met een berber. de berberse mannen zijn gewoon als de ander mannen hoor. Het hangt van de karakter af van de persoon en niet van zijn afkomst dat hij lief of streng is.

Sweetmarocia
28-06-2007, 18:05
Ik ben arabisch en getrouwd met een berber. Er is echt geen verschil tussen ons hoor we zijn namelijk allebei MAROKKAAN. Het ligt toch echt wel aan de persoon met wie je trouwt en niet aan de 'afkomst'. Ik hoop niet dat dit weer een arabisch vs. berbers discussie word.

Sweetmarocia
28-06-2007, 18:06
ben zelf berber en getrouwd met een berber. de berberse mannen zijn gewoon als de ander mannen hoor. Het hangt van de karakter af van de persoon en niet van zijn afkomst dat hij lief of streng is. Sorry ik had je reactie niet gelezen anders was ik niet in herhaling gevallen. Ik lijk wel een papagaai :o

fatt
28-06-2007, 18:06

:moe: volgens mij zijn berberse net als rwafa en casawieyien.. bla bla bla... meid denk eens na... overal zitten rotte appels bij... en niet wanneer het iemand is met een ander afkomst dat ie opeens een stempel moet krijgen.. bah bah...

nasiha_2140
28-06-2007, 18:10
Sorry ik had je reactie niet gelezen anders was ik niet in herhaling gevallen. Ik lijk wel een papagaai :o is niks hoor heb ik soms ook ,dat ik iets zet en daarna ie ik een soort gelijke reactie:hihi: :hihi:

imzouren_91
28-06-2007, 18:15
Ik ben arabisch en getrouwd met een berber. Er is echt geen verschil tussen ons hoor we zijn namelijk allebei MAROKKAAN. Het ligt toch echt wel aan de persoon met wie je trouwt en niet aan de 'afkomst'. Ik hoop niet dat dit weer een arabisch vs. berbers discussie word. :goedzo: tbarkallah 3lik ik word er ook zo gek van die discussie“s :jammer:

MaRoCcInA
28-06-2007, 18:16
dames, ik heb een vraagje voor jullie:o wie van jullie is een arabier die met een berber is getrouwd?? wat hebben jullie ouders daarop gezegt?? een vallen die berberse mannen mee?:D graag surieuze reacties! Nee, ze slaan je/ schoppen je/ schelden je uit/ en je mag nooit de deur uit... :) :moe:

Dreaming_lady
28-06-2007, 18:18
zijn berberse mannen dan anders dan arabische ?? behalve dat ze berbers spreken??? ik ben arabier en me man is ook arabier maar mn vriendinnen zij berbers en hebben ook berberse mannen ...nou ze zijn net als mijn man hoor....zoals iemand hierboven al zei het ligt aan het karakter van iemand niet aan de stam...

hetleven
28-06-2007, 18:24
Nee, ze slaan je/ schoppen je/ schelden je uit/ en je mag nooit de deur uit... :) :moe: :gniffel:

fariga
28-06-2007, 18:45
dames, ik heb een vraagje voor jullie:o wie van jullie is een arabier die met een berber is getrouwd?? wat hebben jullie ouders daarop gezegt?? een vallen die berberse mannen mee?:D graag surieuze reacties! Ik ben Berbers en getrouwd met een Arabier;)

hanane_13
28-06-2007, 20:03
:moe: volgens mij zijn berberse net als rwafa en casawieyien.. bla bla bla... meid denk eens na... overal zitten rotte appels bij... en niet wanneer het iemand is met een ander afkomst dat ie opeens een stempel moet krijgen.. bah bah... Goed gesproken girl:goedzo:

Gizmodo
28-06-2007, 20:13
Berbers zijn achterlijk arabieren zijn mietjes! Yallah kom we gaan leuke topic van maken, anders word het saai! :o:o

Moslima27
28-06-2007, 20:26
hee gizo wat ben jij dan???? een turk:moe:

Gizmodo
28-06-2007, 20:32

hee gizo wat ben jij dan???? een turk:moe: Wil je me leren kennen ofwaa? Sorry ik ben al voorzien :ego:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8