Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Masker...

Pagina's : [1] 2

Miss_Honey
28-09-2003, 22:58

Dit is echt weer een actie voor mij :rolleyes: Ik was gister in de Etos en ik dacht...ik ga eens van die gezichtsmaskers proberen...dus ik pak echt van alles uit die rek (zonder echt goed te kijken). Ik ga zo slapen dus ik denk ik ga het nu ff snel doen...ik smeer die spul op me gezicht (zo'n lekkere zachte gel)...opeens begint het echt heeeeeeel warm te worden! :eek: Ik werd helemaal gek...dus ik was die troep eraf en daarna kijk ik op die verpakking...en wat staat er: SAUNA MASKER! Die masker hoort warm te worden...echt zo dom :rolleyes: Maja dus ik denk: ik waag weer een poging...ik pak de volgende en lees de achterkant dit keer goed (dacht ik!) Ik smeer die spul weer op m'n gezicht en ik ga zitten. Dit keer voelt-ie wel lekker aan! Na 5 min wordt ik gebeld...dus ik sprint naar de tel en ik wil zeggen "hallo".......dat ging dus niet want die masker is helemaal hard geworden!!! Ik ging helemaal stuk (in me eentje)...m'n vriend (die me dus belde) dacht echt dat ik een aanval kreeg ofzo...hij schrok echt! Hahahahaha...:D Maar oke...ik zal jullie niet langer vervelen...:zwaai:

cheima
28-09-2003, 22:59
:melig: Ik ken die sauna masker...die orange-achtige verpakking..en dan heb ze blaadjes op haar gezicht..:D Die is lekker..:D

Miss_Honey
28-09-2003, 23:04
Origineel gepost door cheima :melig: Ik ken die sauna masker...die orange-achtige verpakking..en dan heb ze blaadjes op haar gezicht..:D Die is lekker..:D Juist...die was het :D Hij zal ook best lekker zijn...maja aangezien ik niet gelezen had wat het nou precies was schrok ik me echt rot dat-ie warm werd! Hahahaha...het is laat (laten we het daar maar op houden :rolleyes: )

cheima
28-09-2003, 23:05
Origineel gepost door Miss_Honey Juist...die was het :D Hij zal ook best lekker zijn...maja aangezien ik niet gelezen had wat het nou precies was schrok ik me echt rot dat-ie warm werd! Hahahaha...het is laat (laten we het daar maar op houden :rolleyes: ) Wahahahahahah :melig: Ewa beter lezen, next time... :D

Miss_Honey
28-09-2003, 23:06

Origineel gepost door cheima Wahahahahahah :melig: Ewa beter lezen, next time... :D Dat zal ik zeker doen :D

SweetRose
28-09-2003, 23:29
Menselijke fout noeme ze dat :D ps: kheb ook soms van die momenten dat ik in m'n eentje lach..m'n verloofde in maghreb dacht da 'm met een gestoorde ging trouwen :maf2: ...maar goed...ik ben zijn Lhafrita...:engel:

MissChica
28-09-2003, 23:31
Miss_Honey wuahahahahhahahahah soms lach ik ook gewoon in me eentje en dan kijkt me moeder me aan alsof ik een of andere gek ben terwijl ik dan gewoon aan iets moet denken en daardoor moet ik dan kei hard lachen

Miss_Honey
29-09-2003, 19:22
Origineel gepost door zin 'n midar Menselijke fout noeme ze dat :D ps: kheb ook soms van die momenten dat ik in m'n eentje lach..m'n verloofde in maghreb dacht da 'm met een gestoorde ging trouwen :maf2: ...maar goed...ik ben zijn Lhafrita...:engel: Precies ;) Zo zijn meisjes gewoon...of niet MissChica?! :D Onze mannetjes moeten dat maar gewoon accepteren :ego: :engel:

Ezzedine
29-09-2003, 19:24
Waarom ben jij zo dom

MarocSistah
29-09-2003, 19:26
Origineel gepost door Miss_Honey Dit is echt weer een actie voor mij :rolleyes: Ik was gister in de Etos en ik dacht...ik ga eens van die gezichtsmaskers proberen...dus ik pak echt van alles uit die rek (zonder echt goed te kijken). Ik ga zo slapen dus ik denk ik ga het nu ff snel doen...ik smeer die spul op me gezicht (zo'n lekkere zachte gel)...opeens begint het echt heeeeeeel warm te worden! :eek: Ik werd helemaal gek...dus ik was die troep eraf en daarna kijk ik op die verpakking...en wat staat er: SAUNA MASKER! Die masker hoort warm te worden...echt zo dom :rolleyes: Maja dus ik denk: ik waag weer een poging...ik pak de volgende en lees de achterkant dit keer goed (dacht ik!) Ik smeer die spul weer op m'n gezicht en ik ga zitten. Dit keer voelt-ie wel lekker aan! Na 5 min wordt ik gebeld...dus ik sprint naar de tel en ik wil zeggen "hallo".......dat ging dus niet want die masker is helemaal hard geworden!!! Ik ging helemaal stuk (in me eentje)...m'n vriend (die me dus belde) dacht echt dat ik een aanval kreeg ofzo...hij schrok echt! Hahahahaha...:D Maar oke...ik zal jullie niet langer vervelen...:zwaai: Hihihi, Maskers doen gewoon!!! Er is altijd wel iets met die dingen! ;)

Miss_Honey
29-09-2003, 19:29
Origineel gepost door Ezzedine Waarom ben jij zo dom Het was al laat :rolleyes: En jij? Wat is jouw excuus???

Ezzedine
29-09-2003, 19:32
Het geerfd van een meisje die ik ken via het Forum genaamd Miss Stupid Ze beschrijft zich zehma sexy cool stupid

Miss_Honey
29-09-2003, 19:32
Origineel gepost door MarocSistah Hihihi, Maskers doen gewoon!!! Er is altijd wel iets met die dingen! ;) Ze doen zeker! Het was echte de eerste keer dat ik zo'n ding gebruikte...om een uur of 11 's avonds...ik was echt moe maar ik moest en zou dat ding gebruiken!!! Dus ja...door me luiheid en me waas (slaapwaas) heb ik er helemaal niet bij nagedacht om de achterkant te lezen! :rolleyes: Maja ik heb het overleefd...en weer wat geleerd: volgende keer als ik iets uitprobeer eerst de achterkant lezen! :D

Miss_Honey
29-09-2003, 19:34
Origineel gepost door Ezzedine Het geerfd van een meisje die ik ken via het Forum genaamd Miss Stupid Ze beschrijft zich zehma sexy cool stupid Deze opmerking spreekt al voor zich! Je kan niet iets erven van iemand zonder familie van diegene te zijn :rolleyes: Maar safi...heb geen zin om met je in discussie te gaan...we houden het vriendelijk...oke? :D

Ezzedine
29-09-2003, 19:37

Ja maar natuurlijk voortaan niet meer dom zijn safi

Pagina's : [1] 2