Lady_R
28-06-2007, 11:07
Hey meiden, Ik wil een apparaatje kopen voor Marokko.. Ik heb even bij Radar gekeken en dit kreeg ik: ''Er zijn veel epilatoren op de markt met van alles er op en er aan, zoals scheer en trimfuncties. We hebben de populairste genomen en richten ons puur op de epilatoren. We testen de volgende apparaten: Braun Silk Epil Softprotection Deze kost 69.99 en heeft een huidverzachter en een clip waardoor meer haartjes tegelijkertijd verwijderd worden: de zogenaamde Efficiency Pro Clip. Philips Satinelle Massage Ook deze kost 69,99 met massage-opzetstuk. Carmen Duo Optima Dit is de goedkoopste, 39,95 Babyliss Paris De duurste, namelijk Euro 89,90. Maar dan krijg je er ook nog twee epilatoren bij: Philips Satin Ice Deze kost Euro 69,95 en heeft een ingebouwd koelsysteem. Braun Silk Epil X'elle De Braun Silk Epil X'elle van 79,99 Deze heeft onder andere een los ijspack. De test Deze vier rugbyspelers hebben zich beschikbaar gesteld en hun twee benen opgeofferd. Op ieder been makken ze drie vakken, zes in totaal dus. De mannen testen op de volgende punten: Hoe ligt het apparaat in de hand? Gaan alle haren er uit? En hoeveel pijn doet het? Na de test kunnen de mannen het niet eens worden over de winnaar. Ze vinden het allemaal niks en kijken nu met andere ogen naar dit vervelende klusje. Uitslag 1. Babyliss Paris en de Carmen Duo Optimal 3. Philips Massage 4. Braun Silk Epil Softprotection 5. Braun Silk Epil X'Elle 6. Philips Satin Ice'' Bron (http://www.trosradar.nl/) Hebben jullie misschien zelf ervaring met een van deze apparaatjes??? Zelf hars ik altijd.. Groeten!!