Bekijk originele versie : En Hoe Hebben Jullie Vakantie Allemaal Doorgebracht?????????/
gordijntje
06-08-2002, 18:37
HALLO IEDEREEN
EWA HOE GAAT HET ALLLEMAAL MET JULLIE BROEDERS EN ZUSTERS?
EN HEBBEN JULLIE LEKKER VAN DE VAKANTIE GENOTEN,
EN HET MOOIE WEER EN VOORAL IN MAROKKO,DIT JAAR WAS HET TE GEK!
SALAAM WA7KOM WARAHMATOELILAH
salaam wa alaikoem
wel die van mij, was oersaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiii
ik ben dit jaar NIET naar marokko gegaan een of ander reden! maar goed, ikhoop inshallah volgend jaar! en ji jmadam?
groetjezzzz
Thuis op de bank!!! Niet weggeweest dit jaar, hopelijk InShallah volgend jaar........
gordijntje
06-08-2002, 18:53
HE TIMOUCHA WAS JE OOK IN LARACHE
dulce_lamia
06-08-2002, 19:18
Jeetje ik verbleek bij jou, ik ben alleen in Tetouan geweest, maar desondanks een SUPER vakantie gehad, snel maar weer over doen,
Jammer dat het hier zo een "magere" zomer is.... gelijk weer depressief.... snik
heeeeerlijkkkkkk ennn gordijntjeeeeee bellen joh
ik hoor niks van je
lees me mail
heerlijk gewoonnnnn ennn nog maar een weekjeee:huil; ik wil hier blmijveee hahahahaha
xxxxxxxxxxxxxx
Mijn vakantie was echt Top! :goedzo:
Ben hier gebleven...Willen jullie weten wat ik allemaal heb gedaan? :D
Origineel gepost door Asri
Mijn vakantie was echt Top! :goedzo:
Ben hier gebleven...Willen jullie weten wat ik allemaal heb gedaan? :D
Zeg het eens... ;) :D
P.S. Mijn vakantie was een beetje saai...:( Ben niet naar Maroc geweest, volgend jaar beter hoop ik.
Missrapster
06-08-2002, 21:29
he dulce_lamia waar woon je in Tetouan,kwoon er namelijk ook alleen dit jaar ben ik niet geweest...hoe mijn vakantie eruit zag..triest..nee joh..wel leuk..lekker scheveningen..winkelen(zoals altijd)..volgende week naar belgie..ben benieuwd of het daar wel leuk gaat worden..
Origineel gepost door ChebaB
Zeg het eens... ;) :D
Ik heb "gechilld" deze zomer...
saidaaatje
06-08-2002, 23:20
hm,mmm ik heb gechilld en gewerkt en geshopt
ewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
salaam alles goed?????????
Ik breng mijn vakantie nog steeds door in marokko!!!!!!!!!!!
Ik woon in oujda maar daar is het saai en te warm dus ben ik altijd in saidia wejow als je weet hoe leuk ZWAAR leuk echt waar!
Nog twee weekjes en dan troeg naar nl zo daar heb ik dus geen zin in maa ja thats life!
nou dat was mijn bla verhaal
ciao en thallou
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.